2015/04/17

Kto wystylizował mnie lepiej? #13


Witam wszystkich. Zapowiadam, że w ten poniedziałek, również postu z tego działu nie będzie. 
Jest to spowodowane nawałem nauki z powodu zbliżających się testów gimnazjalnych (odbywających się w nadchodzącym tygodniu).

_______________________________________________

Kłopotliwym artykułem na dziś są te platformy: 


Oto propozycje wykorzystania butów:
____________________________________________

Do następnego starcia przygotowuje się lolkapolka9. Osoba, którą stylizujesz - MambaDejzi4 [ciuszek]. Na stylizacje czekam do czwartku godz. 17!


19 komentarzy:

  1. Ja wybieram stylizację 2, bardzo podoba mi się pomysł na torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zagłosowałam na nr.2. W pierwszej nie potrzebnie dodano okulary. W drugiej zaś boski pomysł na torebkę! Sama posiadam te buciki.

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  3. wybrałam pierwszą stylizacje, chociaż żadna z nich nie jest zbyt ładna i w obu jest bałagan. wybieranie mniejszego zła po prostu :)

    punxchick

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos na 2 stylizacje
    mirka22Shy

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie druga stylizacja podoba mi się bardziej :) ~~ katina1903

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie druga stylizacja podoba mi się bardziej :) ~~ katina1903

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie druga stylizacja podoba mi się bardziej :) ~~ katina1903

    OdpowiedzUsuń
  8. Glosuje na drugą stylizacje :) Świetny pomysl na torebkę, podoba mi się. Mimo, że nie przepadam za tymi spodniami to nawet ładnie wyglądają z tymi platfornami. Druga stylka jakoś bardziej mi się podoba :) W pierwszej mogłabyś wyrzucić okulary.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie druga stylizacja.W pierwszej za dużo się dzieję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam na nr2. Ta torebka jest genialna!
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwie stylizacje nie są najlepsze, ale druga wygrała torebką :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie stylizacje nie są najlepsze, ale druga wygrała torebką :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  13. Ani pierwsza, ani druga stylizacja nie jest najlepsza, ale chodzi tu o to, czy pierwsza jest lepsza od drugiej. Więc już zagłosowałam :)
    Adoszka96

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo ja te buty zdobyłam kiedyś przez Vote i tak jak mi się ogromnie podobają, tak nigdy nie miałam pomysłu, do czego ich użyć. I tak leżą w tej szafie i czekają aż w końcu znajdą się na stopach mojej doll. :-P

    Ja miałam problem z wyborem, która stylizacja bardziej mi się podoba, ale ostatecznie wybrałam drugą - i jak teraz widzę to chyba większość tak uczyniła. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że 1 stylizacja jest lepsza - mój głos właśnie wędruje do niej c:

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka z drugiej stylizacje jest GENIALNA, ale generalnie to obydwa zestawy są dosyć słabe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Głosuję na 2
    topmodelka17822

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam te buty i losuje na najlepsza druga stylke :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń