2015/04/15

Moda na każdą kieszeń

Good Morning ! 

Cześć ! Nazywam się Alexander, Sasha i będę prowadził dla was dział pod tytułem 
,,Moda na każdą kieszeń".  Mam nadzieje że się wam spodoba i będziecie zadowoleni.
 Zaczynamy ! 

Dzisiaj porozmawiamy o intrygującej kolekcji ze sklepu BASICS. Myślę, że administratorzy odwalili kawał dobrej roboty. Szaro-Biało-Złota kolekcja, i to w jakich cenach! Myślę, że każdy może pozwolić sobie na wydatek kilkunastu starmonet. Ceny wahają się od 45sm do 135sm. Nie są to wysokie  ceny jak np. w sklepie ,,Wild Canady Couture''. A oto kilka stylizacji na każdą kieszeń.



Po chwili zastanowienia, można zaobserwować że za nie wielkie pieniądze można wyglądać elegancko i z klasą, to uczucie niczym noszenie Sukienki z 1 Edycji Le, tylko o wiele tańsze. Jeśli spodobał wam się ten post, dawajcie komentarze, Pozdrawiam wszystkich obserwatorów Bloga.

Andrzelikag

26 komentarzy:

  1. Witamy w załodze! Bardzo podoba mi się prezentacja ciuchów, świetnie to wygląda. :) Czekam na kolejne posty.
    A i przed znakami interpunkcyjnymi nie robimy spacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo się starałem aby kolorystyka nie wybijała się z rytmu, gdyż może to zepsuć cały etap końcowy. Pozdrawiam/ andrzelikag

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na przedstawianie stylizacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te stylizacje, to wszystko jest świetne *.* Na prawdę bardzo mi się podoba i skuszę się na 1 ze stylizacji.
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opanuj stawianie przecinków. One są po prostu... dziko! Trudno też mówić o wydatkach rzędu kilkunastu starmonet, gdy do czynienia mamy z kilkudziesięcioma. Za to oprawa graficzna i stylizacje są na 6! Witaj w redakcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzielnie znoszę krytykę i gwarantuje poprawę :) Miło mi że się wam podoba ! To dla mnie wielkie wyróżnienie !

      Usuń
    2. i jeszcze "niewielkie", zamiast "nie wielkie" oraz sukienki z małej litery; LE natomiast przyjęło się "oficjalnie" pisać jako obydwie wielkie, jak chyba większość (jeżeli nie wszystkie) skrótowce literowe.

      Usuń
  6. Bardzo fajny post sensowny oraz na pewno przydatny nie tylko dla nowych użytkowników. Dodatkowo wielki plus za ciekawe ukazanie stylek.
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy :) ogólnie chciałabym zacząć od tego, że bardzo podoba mi się pomysł na dział oraz jego nazwę. Również jestem zadowolona z najnowszej kolekcji Basics i myślę, że jak do tej pory ta jest najlepszą. Elegancka, z klasą, można stwarzać mnóstwo stylizacji, gdyż jednolite kolory ubrań nie sprawiają kłopotów z dobraniem dodatków. W dodatku ceny są tak niskie, że to aż śmieszne. Dzisiaj wydałam 700sm i nazbieram jeszcze trochę, bo nie czuje się usatysfakcjonowana zakupami :)
    Co do przedstawienia i wykorzystania ubrań z dzisiejszej kolekcji bardzo mi się to podoba. Twój post jest krótki, na temat - po prostu konkretnie, żeby przypadkiem komuś nie chciało się przeczytać. Stylizacje są schludne i eleganckie, bardzo podoba mi się tło (te siedzenia z torebkami, pudełka z Tributów, nie mówiąc o manekinach, które są genialne). Czekam na kolejne posty!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  8. właściwie to good evening XD drażnią mnie te spacje, tam gdzie ich być nie powinno, nad tekstem musisz jeszcze trochę popracować, ale myślę, że to wszystko wyjdzie w praktyce i z każdym kolejnym postem będzie na pewno coraz lepiej. za to oprawa graficzna ekstra! może 4 manekin nieco nienaturalnie wygląda (chodzi mi o te ręce), ale da się przeżyć i reszta na prawdę nieźle wygląda. czekam na kolejne posty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem post nie jest najlepszy.. Tekst pisany w kilka minut i do tego te ubrania wystające z manekinów..Pomysł na dział świetny, ale kto inny powinien go prowadzić..

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny fajny dział :D twoje stylizacje są bardzo fajne. Ogólnie cała dostawa jest świetna. Twój post jest logicznie poukładny więc czekam na kolejne.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie post świetny i bardzo mi się przydał! Mam nadzieję że nie będzie to ostatni taki post. :)
    Pozdrawiam,
    ~JessyStar205

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, fajna nowość na blogu. :)
    Ale chętnie bym do stylizacji zobaczyła buty.


    - ajson

    OdpowiedzUsuń
  13. 4 stylizacja na manekinie - super, jak i cała sceneria.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na dział. Z wielką przyjemnością będę czytać Twoje posty. Co do kolekcji Basics, to jestem oczarowana. Jest tam wiele uniwersalnych ciuchów, które doskonale podkreślą charakter danej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się pomysł na nowy dział! Mam nadzieję, że będzie konsekwentnie kontynuowany. ;-) Tekst jest troszkę niespójny, ale myślę, że akurat w tym dziale ważniejsze są propozycje stylizacji, więc nie będę się nad nim skupiać. A jeśli chodzi właśnie o wspomniane stylizacje, to jestem zachwycona! Wahałam się nad kupnem tuniki z Original Future (z powodu promocji) i dzięki Twoim stylizacjom w końcu wiem, jak mogłabym ją wykorzystać. Podsumowując: dobra robota, oby tak dalej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry początek :D dostawa również świetna i tania przede wszystkim, powinna się znaleźć w "ciesze się z" :D

    punxchick

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Dział trafiony w dziesiątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uh jesteś chłopakiem i to dość młodym :D bardzo fajne wychodza ci stylizacje i bardzo podobają mi się dodatki czyli te torby czy fotele dodają uroku całemu zdjęciu :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry poczatek ;) Witamy na blogu! Miło, że chłopak interesuje się modą. Fajny pomysł na dział. Mam kilka uwag, ale nie chodzi o krytykę, a raczej za pomoc ;) Po pierwsze zwracaj uwagę na takie rzeczy jak LE itp.
    Dostawa według mnie świetna i bardzo udana. Posty powinny być troszke większe ;) Mam nadzieje ze beda regularne ;p
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak kolekcja jest naprawdę udana :)
    Adoszka96

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak kolekcja jest naprawdę udana :)
    Adoszka96

    OdpowiedzUsuń