2015/04/29


BONJOUR BIZOU Hot Buys Zipper Pocket Jeans

Zanim spodnie znalazły się w Callie's Picks, spotykałam je w Bazaarze za ok. 30-40 sd. Naturalnie, po wystąpieniu u Callie's, ich wartość spadła. Moim zdaniem nie są szczególnie ładne i z tego co zauważyłam, nie cieszą się jakąś szczególną popularnością. Ich aktualną wartość wyceniam na 20 sd, w porywach do 30.

RIO Hot Buys Leopard Print Top

Tutaj nie jestem pewna. Wydaje mi się, że ta rzecz także była dostępna w Callie's, ale tak jak wspomniałam, nie jestem tego pewna. Jeśli nie była, top wyceniam na +/- 40 sd. Jeśli był zjedzony przez Callie, jego cena automatycznie spada.

PPQ Kali Dress

W porównaniu do innych sklepów, z PPQ pochodzi niewiele perełek. Ta rzecz nie jest szczególnie cenna. Ja wyceniam ją na 30-40 sd. Mogę się mylić, dlatego proszę o poprawki.



Aby podać swoje rzeczy do wyceny należy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią). 

10 komentarzy:

  1. Najlepsze są tutaj spodnie :3 -- malutka_Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wycenę :D Jak znajdę coś jeszcze co chciałabym sprzedać w odpowiedniej cenie to najwyżej dodam.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że Twoje wyceny są naprawdę dobre, chociaż nigdy nie wiadomo kto za ile wystawi daną rzecz. Jak nie zapomnę to wyślę jakąś rzecz do wycen :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.bankfotek.pl/view/1888731 (Gangster Glam Hat Bonjour Bizou)

      Usuń
  4. Ja również wyceniała bym te ciuszki tak samo jak ty ;)
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się Czarna bluzka. Na to coś.

    Kin_love_love

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje wyceny idealnie przypadły do cen ktore dzis widzialam przy tych ciuszkach :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiejsze oceny są bardzo trafne i zgadzam się z nimi. Nie są szczególnie cenne, ale ładne :) Rzeczy przypadły mi w miarę do gustu.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiejsze oceny są bardzo trafne i zgadzam się z nimi. Nie są szczególnie cenne, ale ładne :) Rzeczy przypadły mi w miarę do gustu.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj wpadła mi w oko bluzeczka w panterkę. Zgadzam się z karolciaazaw12, że "rzeczy są nie szczególnie cenne, ale ładne" ;)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń