2015/04/24

Makjiażowe potyczki

W dzisiejsze, piękne popołudnie mam zaszczyt ocenić QueenRoyal. i B.E.A.T.K.A




 
QueenRoyal.
 Po pierwsze: nie podoba mi się ta rysa na brwi. Podoba mi się fryzura i brak sztuczności. Nie ma dużo rysów, nic nie jest pomalowane krzywo, policzki nie są przesadnie różowe- to wszystko jest na plus. Nie pomalowałabym dolnych rzęs, bo wyglądają na sklejone. Długo zastanawiałam się nad oceną, ale dam HOT/NOT



 
B.E.A.T.K.A

Robisz świetne makijaże i ten również do nich należy. Bardzo podoba mi się kolor szminki i fryzura. Masz po prostu piękną doll. Wszystko jest idealne, nie przesadzone. Oczywiście HOT+



Zgadzacie się z ocenami?
Miss_joanna11

KOLEJKA

9 komentarzy:

  1. Pierwszy makijaża bardzo łądny. Podobają mi się oczy. Też uważam, że ta ,,niedomalowana'' brew psuje efekt. Makijaż B.E.A.T.K.I cudo! *,.* Nie mogę się napatrzeć! :3 Włsoy wprost idelane! ~

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami, drugi makijaż jest piękny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy makijaż jest bardzo ładny. Podobają mi się włosy, które nie wyglądają na sztuczne, wręcz przeciwnie nadają uroku i naturalnego efektu. Makijaż jest poprawny, nie ma za dużo rysów, dobrze nałożyłaś róz do polików :D Ja też od jakiegoś czasu nie lubię pomalowanych na dole rzęs. Wygląda to sztucznie, rzęsy wyglądają na sklejone... Ja też zauważyłam, że coś się stało z brwiami O.o Nie wiem czy to rysy, czy coś innego :/
    Twarz B.E.A.T.K.I jest cudowna ! Świetny makijaż, włosy, kolor szminki. Nic nie jest zbyt przesadzone, lecz pięknie się komponuję. Zdecydowanie HOT! Nie mam żadnych zaprzeczeń.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z opinia, ale wvpierwszym zdecydowanie dalabym NOT !!! Nie obraz sie kochana, ale tylko fryzura i usta mi sie podobaja :(: W drugiej zdecydowanie i bez pzeszkod odemnie HOT++++++ na 100℅ !!!

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie dolki są ładne, ale ta druga *-* prześliczna i nie sztuczna.
    miss_foklika

    OdpowiedzUsuń
  6. B.E.A.T.K.A ma przepiękną twarz, makijaż i włosy :) rysy delikatnie podkreślone, dzięki czemu doll wygląda naturalnie.
    Pierwsza za to nie podoba mi się, niestety.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. ta niedomalowana brew to połówki brwi które mi przeskoczyły o.O Ale zgadzam się z oceną i nie dziwie się iż B.E.A.T.K.A. ma HOT, ponieważ ma cudną doll której jej zazdroszcze :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga doll jest cudowna *.* Ten makijaż, włosy i usta Oh... po prostu cud. Pierwsza doll też jest ładna. Jest prosta i niezwykle naturalna.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj obydwie doll są ładne, ale bardziej urzekła mnie ta druga. Włosy są cudowne makijaż i twarz również. A na dodatek ten nos <3
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń