2015/04/22

Makijażowe potyczki

Hej! Do ciemnej karnacji powinno się dobierać szminkę w odcieniach brązu czy wiśni- taka mała wskazówka. Dzisiaj ocenię misskasia678 i LadyLivReal.




misskasia678
 
Podoba mi się makijaż, dobranie części twarzy i fryzura.
Masz bardzo ładną doll. Ewentualnie bardziej by podkreśliła kości policzkowe.
Oczywiście oceniam Cię na: HOT
 
 
 
LadyLivReal
 
Tu już nie jest tak dobrze. Nie podoba mi się ta karnacja. Makijaż jest po prostu nieładny. Dużym plusem jest dopasowanie brwi i włosów. Popracuj, a następnym razem będzie lepiej. Dzisiaj NOT+
 
Zgadzacie się z ocenami?
Miss_joanna11
 

15 komentarzy:

  1. Owszem, zgadzam się z Twoją oceną. Pierwsza doll zachwyciła mnie *-*

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza doll to zdecydowanie HOT ! Podoba mi się makijaż, włosy i twarz. Wszystko świetnie dobrane. Nic dodać, nic ująć. Ogólnie bardzo ładna doll :)
    Doll numer 2 już mniej mi się podoba. Makijaż jest pospolity, nie podoba mi się karnacja. Makijaż jest nieładny.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. W 1 przypadku widać bardzo ładny staranny makijaż nad którym naprawdę ktoś musiał się postarać, idealne dobranie cienie, lecz jak na moje oko dodałabym jeszcze trochę jakiejś szminki lub błyszczyku.
    Co do 2 przypadku uważam że makijaż jest po prostu kiczowaty i tandetny. Długie grube rzęsy które wyglądają jakby się skleiły, zielony cień i szminka nie dobrana pod żadnym względem ani do makijażu ani do karnacji :) zdecydowane NOT

    wylupek

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami. Pierwsza doll zasługuje na HOT ale jest troszkę szaro... mimo to doll jest urocza! Druga natomiast nie przypadła do gustu. Eyeliner wygląda po prostu źle. Makijaż wykonany pospolitymi kosmetykami... NOT
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza doll prezentuje się świetnie :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twarz pierwszej doll jest urzekająca. Delikatny makijaż, ciemne oczy i włosy, wszystko świetnie wygląda. Ja również postawiłabym mocniejszy akcent na policzki, ale tak też wygląda to dobrze. Zdecydowanie hot.
    Druga doll wygląda jak początkująca uczestniczka i tak pewnie jest. Makijaż oka jest słaby i niezbyt starannie wykonany. Rzęsy wyglądają trochę jak tzw. pajęcze nóżki. Niestety jak dla mnie not.
    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się makijaż misskasia678 - bardzo delikatny i dziewczęcy, choć ja trochę bardziej podkreśliłabym urodę tej doll. Zmieniłabym kolor brwi, gdyż nie do końca komponuje się z odcieniem fryzury :) drugi makijaż nie spodobał mi się wcale. Pierwsze co rzuca się w oczy to krzywo ułożone części twarzy i prostota wykonanego make up'u. Brwi i kolor karnacji również bym zmieniła.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami.
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna dolka mi się nie podoba :/
    Jedyne co mi się podoba w misskasia678 to makijaż
    Druga dollka jest okropna .( bez obrazy )

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 doll ma ładny makijaż, ale jej twarz niezbyt mi sie podoba.
    2 doll jest brzydka po prostu, nie ma się co więcej rozpisywać

    punxchick

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza ma nawet ładnie wykonany makijaż i ciekawe, pasujące części twarzy. Nie podoba mi się natomiast ułożenie włosów, zmieniłabym także brwi. Druga doll nie jest brzydka, wygląda po prostu jak typowa początkująca, jednak faktycznie są złe proporcje. Makijaż jest prosty, a karnacje wogóle mis ie nie podoba.

    Juleczkakulka3

    OdpowiedzUsuń
  13. W pierwszej doll bym wlosy podnoosla, alebi tak odemnie jest Hot. Druga totalnie mi sie nie podoba. Nie bede juz wymieniala co...

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń