2015/04/16

Trendy: frędzle

1. sweterek - Pretty n'Love (niedostępny w StarPlazie)
2. kamizelka - Rio/Callie's Picks (niedostępna w StarPlazie)
3. torebka - Royality
4. t-shirt - Royality
5. kopertówka - The Jet Set
6. torebka - Evil Panda (niedostępna w StarPlazie)
7. spódnica - Velvet Orchid


okulary Miss Sixty | t-shirt Royality | kamizelka Rio | wisior Killah | spodnie Special Offer | buty Bonjour Bizou
okulary Miss Sixty | sweter Pretty n'Love | łańcuszek PPQ | koszula Nelly.com | spodenki Killah | buty Rio


Co sądzicie o frędzlach? Lubicie je? 

Który sposób prezentowania trendów podoba Wam się bardziej:
obecny (tak jak widzicie powyżej) czy ten poprzedni, czyli zdjęcia z wybiegów,
opis i stylizacje?

13 komentarzy:

  1. Lubię frędzle, choć osobiście nie mam tego typu rzeczy w swojej szafie. Ubrania i dodatki ciekawie się prezentują, więc nie dziwię się, że są teraz jednym z trendów. ;-)

    Co do sposobu prezentowania to wybieram ten post. Uważam, że bardziej pasuje do stardollowej tematyki bloga - trendy życia realnego zaprezentowane w wirtualnym świecie Stardoll. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stardoll nie byłam przekonana do mojej frendzlowej torebki, chciałam ją sprzedać w bazaarze. Ale teraz na pewno ją wykorzystam. A co do postów to jest mi obojętnie :D
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "jest mi obojętne"... Nie ma to jak docenienie pracy i starań redaktora przez czytelnika.

      Usuń
    2. Chodziło mi o to że zarówno ten jak i poprzednie posty dobrze się czytało :) w żadnym wypadku nie twierdzę że nie doceniam twojej pracy.

      Usuń
  3. Uwielbiam frędzle, są takie letnie. Twoje stylizacje są boskie, w sam raz na festiwal Coachela :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam frędzle, jednak nie w przesadzie, tak jak to zrobiłaś w pierwszej stylizacji. Moim zdaniem nie jest ona brzydka - po prostu za dużo tych fruwających sznurków. W zupełności wystarczałaby ta bluzka i kamizelka :) połączenie tych dwóch artykułów wygląda naprawdę ładnie. Co do drugiej, widziałam już tą stylizacje :) uważam, że jest okej, jednak po prostu ta narzutka mi się nie podoba.
    Doceniam Twoją różnorodność postów i jest to naprawę miłe, że komuś zależy na tym, aby czytelnikowi bardziej się spodobało. Myślę również, że dzisiejsza wersja jest lepsza - widać konkretną pracę, przede wszystkim rzetelną. Na pewno trochę czasu zajmuje zrobienie takiego nagłówka czy stylizacji. I mam jedno pytanko. Czy te brązowe buty z pierwszej stylizacji są jeszcze dostępne w Bonjour Bizou?

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam frędzelki poluje na okrągłą torebke całyy czas i nie moge jej zdobyć za nic za normalną cene ;/ stylzacje świetne :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Frędzle są świetne,można je naprawdę fajnie wystylizować.Bardziej podoba mi się obecny układ.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię frędzle, ale nie jestem ich wielką zwolenniczka, Dużo rzeczy nie mam z fredzlami w szafie na stardoll, jak i normalnej... Podobają mi się torebki, nawet z tymi fredzlami. Chociaż, nie lubie kiedy te fredzle są wszędzie. Z twoich wybranych rzeczy podoba mi się ta spódnica z Evil Panda, chociaż nawet podobną widziałam w Nelly. Dużo rzeczy jest niedostepnych, a szkoda :/ Widać, że się napracowałaś przy tym poście. Trochę w pierwszej stylizacji jest ich za dużo tych fredzli. Za dużo czegoś tam fruwa xd Druga jest również ładna. O frędzlach, odkąd pamiętam dużo było postów ;)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest świetna! Co do postów, obecny bardziej mi się podoba, bo nie zawsze mam chęć i czas na czytanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię frędzle i jestem zadowolona ze stylizacji :)
    Adoszka96

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię frędzle i jestem zadowolona ze stylizacji :)
    Adoszka96

    OdpowiedzUsuń