2015/04/26

Wnętrza #20 - Kariery cz.I

Powiedzieliśmy już sobie o garderobach, ale pozostańmy jeszcze chwilę w temacie eksponowania ubrań. Chcę Wam dzisiaj pokazać, jak można nieco urozmaicić nasze styling studio, o ile je posiadacie.
Kariery - bo tak ten dodatek nazwany został po polsku - miały umożliwić użytkownikom zarabianie w roli stylistów. Wyszło jak wyszło, według mnie raczej kiepsko, ale cóż... Zachęcenie innych, aby skorzystali właśnie z twojego styling studio i na dodatek zakupili całą stylizację bywa dosyć trudne. Jak więc można zachęcić osoby, ktore zabłądzą do naszych karier, aby zdecydowały się stanąć w kolejce?


Admini postanowili dodać jedynie dwa, podstawowe tła, z których możemy korzystać. Nie mamy możliwości wykupienia żadnych dodatkowych scenerii. Musimy więc zdać się na naszą fantazję - i artykuły, które posiadamy w apartamencie (uwaga - nie w schowku! Jeżeli wiecie, z czego chcecie skorzystać, musicie te artkuły przeciągnąć do pokoju). Warto więc takie wnętrze przebudować, aby przyciągnąć uwagę naszego potencjalnego klienta.

Jako pierwsze wykorzystam wnętrze, gdzie główne skrzypce gra czerwona cegła.
Uważam, że pierwszym krokiem powinno być zakrycie niezbyt estetycznych wieszaków po prawej stronie pokoju. Myślę, że jeżeli chodzi o takie pomieszczenia, świetnie sprawdzają się odcienie szarości i nieco minimalistyczne podejście do sprawy, dlatego też zdecydowałam się na przykrycie reszty ścian i podłogi. Całość dopełniłam manekinami, a także ścianką na wieszaki i stojacymi obok pudełkami - stanowią one dobry punkt do wystawienia naszych ulubionych ubrań, czy pokazowych stylizacji. Aby lewa strona nie była taka pusta, dodałam dwa fotele - dzięki temu całość wygląda faktycznie jak poczekalnia.


Drugie zaprojektowane przeze mnie wnętrze miało być bardziej ciepłe. Taki efekt chciałam osiągnąć dodając kolorowe akcenty do szarego pomieszczenia. Jak widzicie, ponownie wykorzystałam "wbudowane" okna, tym razem wykorzustując lampy ze stardesign jako filary. Znalazło się także miejsce na ubrania - wieszak oraz ozdobny manekin ustawiony przy lustrze.


Zapewne zauważyliście, że nie zakrywam okien. Uważam je za największy atut tego pokoju.

7 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post dla osób,które posiadają zakładkę "kariery".Świetnie urządzone pomieszczenie,uważam,że jest bardzo minimalistycznie,ale też nie nudno.Z chęcią wybrałabym się do takiego stylisty. :)
    Pozdrawiam,d.ahlia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomieszczenie jest urzadzone genialnie. Gdyby bylo bardziej rozmaicie to by bylo nie henialnie tylko swietnie! Wbkazdym razie jest oki.

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  3. Praktyczny post! Ja posiadam karierę choć sama nie wiem po co. Na pewno coś pokombinuje i spróbuję stworzyć coś ciekawego...
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  4. na początku bardzo chciałam takie studio jednak po czasie mi przeszło widząc jakie to żmudne ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo przydatny post, ale nie dla mnie, lecz dla osób posiadających studio stylistyczne :) Pomieszczenie jest urządzone genialnie! Fajnie, że spróbowałaś zamienić nudne, tła. Ja nie posiadam kariery, ale chciałam...
    Myślę, że to bardzo żmudne :/
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na studio w karierze, muszę przyznać, że mnie zainspirowałaś i chyba swój też zmienię!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  7. Urządzone .. hm.. ślicznie! Oczywiście oba.Te dwa pokoje niby banalne a takie genialne.Przydatne dla osób które mają zakładkę "karierę",ale bez problemu można tam dać łóżko,fotel czy jakieś inne drobiazgi i wstawić to do swojego apartamentu.

    Pozdrawiam,Ninasiaa

    OdpowiedzUsuń