2015/04/26

Metamorfozy



Hejka wszystkim! Na wstępie chciałam was bardzo przeprosić, że ostatnio nawaliłam i nie było metamorfozy. Byłam chora, a teraz ostro nadrabiam wszystko, co było w szkole i dzisiaj post przez to też późno. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tę niesubordynację. 
Teraz przejdźmy do rzeczy. Dzisiaj metamorfoza dla Heneda.

PRZED

Jak już pisałam jakiś czas temu w HOT or NOT, stylizacja jest świetna. Mimo, że składa się tylko z czerni i bieli, nie jest nudna. Wszystko dzięki ciekawie skrojonemu płaszczowi i niebanalnej torebce. 10/10


Jeśli chodzi o twarz, tu już jest znacznie gorzej. Po pierwsze te "wymaziane" wszystkimi możliwymi odcieniami brązu i różu policzki nie wyglądają zbyt ciekawie. Po drugie niestrawne są te usta zaraz pod nosem. Makijaż oczu, w zestawieniu z resztą, też nie wygląda najlepiej.  4/10

PO

Moja stylizacja składa się z trzech podstawowych kolorów i złotych symbolicznych elementów. Uważam, że te buty są cudowne i fajnie wyglądają w połączeniu ze spodniami w pepitkę. Sądzę, że moja stylizacja, nie jest tak dobra, jak przed, ale myślę, że też nie najgorsza.


Jeśli chodzi o twarz, to na pewno nałożyłam mniej bronzerów na policzki. W makijażu dominuje czerń i czerwień. Stwierdziłam, że takie rozwiane włosy pasowałyby do mojej stylizacji.

Jak wam się podoba?


10 komentarzy:

  1. Wszystko jest pieknie i super, ale usta sa za blisko nosa. Stylizacja PO jest super! Poza tymi ustqmi nie mozna sie do niczego przyczepic ;)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają i obydwa makijaże mi się NIE podobają :/ W pierwszym to to co sama napisałaś, ale i też sama użyłaś tego choleernego bronzera ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno stylizacja po jak i przed podoba mi się. Natomiast gorzej jest jeśli chodzi o makijaż przed, policzki tak jak powiedziałaś nie wyglądają dobrze. Wydają się trochę ciężkie przez ilość kosmetyków na nich. Oczy również nie ciekawe. Tylko jeden kolor jest po prostu nudny! Makijaż po jest ciekawy. Policzki są o wiele lepiej pomalowane. Oczy są ciekawsze i bardziej intrygujące ,szminka pasuje kolorystycznie... wszystko na plus!
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba stylizacja i po i przed. Ale po chyba bardziej :) odnośnie makijażu - pewnie chodziło o efekt "z daleka", gdy doll jest w aprtamencie :) z bliska, faktycznie wygląda to bardzo niekorzystnie. Uważam, że makijaż po jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż i fryzura doll bardziej podoba mi się po - natomiast nie potrafię wybrać, która stylizacja jest ładniejsza, gdyż obydwie są śliczne!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za metamorfozę, makijaż mi się podoba, natomiast stylizacja zdecydowanie nie xd Razi mnie estetyka i dobór dodatków, trochę jak na wesele w Kaczydołach Wielkich xd
    Co do makijażu - niektórzy bawią się w paskudne cienie ze stardesign hair, ja wolę modelować twarz kosmetykami. Efekt ma być widoczny w apartamencie - tyle w temacie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myśle,że to jak najbardziej dobry patent, ale proponuje użyć zimnego brązera do zimnej karnacji, gdyż ten w ciepłym odcieniu jest na twojej doll podstawowym grzechem ;) Ale z daleka wygląda to całkiem ok, jednak jeśli znajdziesz lepszy brązer to ja bym radziła użyć zimnego ;)
      Lili_piratka

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o stylóweczke przed to podoba mi się, ale bez przesady, choć jeśli ktoś preferuje minimalizm to na pewno uzna to za mistrzostwo ;) Jeśli chodzi o stylko po to jest boska, idealna pod każdym względem, kocham ją po prostu, jest niezwykła, najlepsza Twoja metamorfoza ubraniowa ( przynajmniej z tych które widziałam ^^) nic tylko pogratulować i życzyć więcej takich świetnych kreacji :) Makijaż przed ma podstawowy grzech makijażowi- ciepły brązer do zimnego odcieniu karnacji. Wygląda to okropnie lecz tylko z bliska. Sam patent jest fajny, brązer ładnie nałożony, ale to zdecydowanie nie ten kolor. No może usunęłabym go też spod oczu ^^ Ah no i usta bardzo mi się nie podobają, ale to już rzecz gustu i efektu jaki chciałeś uzyskać. Jeśli chodzi o make-up po - tu również lalka wygląda lepiej niż przed, nawet te usta już tak nie rażą dzięki bardziej "bogatej" fryzurze. Tylko po co nałożyłaś ten brązer o okropnym odcieniu ?
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o stylizacje przed metamorfozą zdecydowanie 10/10 ! Jest niebanalna, nie nudna, mimo połączenia białych i czarnych kolorów :) Przeważa w nim minimalizm. Jeśli chodzi o metamorfozę stylizacji 'po' jest idealna ! Myślę nawet, że lepsza niż przed, chociaż obydwie są naprawdę dobra i zasługują na polecenie. Jest niezwykła twoja stylka- kobieca, elegancka, urokliwa. Świetne połączenie trzech podstawowych kolorów; bieli, czerni i czerwieni i dodanie złotymi elementami. Twarz doll przed jest o niebo gorsza od stylizacji. Wiela wada- ciepły brązer nie pasuję do zimnego odcieniu karnacji, ale wiadomo, liczy się efekt z daleka, o który pewnie Ci chodziło :) Twarz, włosy i makijaż doll po metamorfozie zdecydowanie lepsza. Podkreśliłam usta szminką, któa pasuję do odcieniu skóry doll. Świetne włosy, dodają jakby urozmaicenia do całokształtu :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby dwie stylizacje udane :) Połączenie bieli oraz czerni zdecydowanie trafiona u mnie w dziesiąte.Po metamorfozie zdecydowanie więcej połączeń z czerwienią,gdzie nieco mniej mi się to podoba,ale ogółem rzecz biorąc obie stylizacje trafione w dziesiątkę.Co do tego nosa zbyt blisko umieszczone ust.

    Pozdrawiam,Ninasiaa

    OdpowiedzUsuń