2015/04/15


YOUNG HOLLYWOOD Taylor Grammy Dress

Zdecydowana większość rzeczy z YH sprzedawana jest za niebotyczne ceny. Im rzecz starsza, tym droższa, chociaż nie zawsze tak jest. W wielu przypadkach rzeczy ze stosunkowo nowych kolekcji także uznawane są za cenne. Czytelniczka, która pdesłała tę sukienkę, napisała, że chce ją sprzedać. Myślę, że możesz za nią zgarnąć ok. 250-300 sd - jeśli nie więcej. Sukienka jest ładna, dlatego najpewniej znajdzie nabywcę nawet za wysoką cenę. Poza tym dochodzi tu także kwestia tzw. "metek" - wszędzie jest pełno ich fanatyków. Zarówno na Stardoll, jak i w realnym życiu.

YOUNG HOLLYWOOD Oliwia NY Sandals


W tym akurat przypadku, jeśli chodzi o YH, mamy tendencję odwrotną. Nie wiem jaka jest pierwotna cena tych butów, ale na Bazaarze można je znaleźć za kilkadziesiąt sd. Ja spotkałam je na przykład za 33 sd. Oczywiście znajdą się i też tacy, którzy wystawią je za 600, ale w takim przypadku jest bardzo gruba przesada.



Pamiętajcie, że możecie podawać swoje rzeczy do wyceny. Wystarczy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią).  

13 komentarzy:

  1. Twoje wyceny są idealne, w takich cenach zazwyczaj spotykam te artykuły. Sukienka jest piękna i dużo warta. Buty też są ładne i mogą urozmaicić stylizację. Aż nie wiem czemu są takie tanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie artykuły są bardzo, bardzo przydatne, bo ja nigdy nie mam pojęcia co mogłabym sprzedać w jakiej kwocie. Zwykle moim niezawodnym doradcą jest olka_111, która ma do mnie anielską cierpliwość, więc dziękuję również za te wyceny tutaj na SiM. :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem tylko druga wycena jest dobra. Tę pierwszą kieckę ludzie sprzedają za 500-600 i cieszą się jak ją za tyle znajdą - przeglądam usd często i czytam wypociny ludzi z zagranicy, potwierdzone info.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankfotek.pl/view/1884098

      Usuń
    2. nieee, zdecydowanie nie, często widzę ją w granicach 200-set, czasami w bardziej okazyjnych cenach widywałam, ale nie interesowala mnie do tej pory. jednakże postanowiłam chwilkę jej poszukać w bazaarze i znalazłam w cenie sklepowej 130, no to wzięłam, jeżeli jest warta 250, to może zarobię :D

      Usuń
  4. Sukienki na pewno bym nie kupiła - trochę nie trafiła w moje gusta. Buty są bardzo ładne, mają w sobie coś oryginalnego, a w dodatku są tanie jak na YH. Na pewno ich poszukam w bazaarku.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. nie spotkałam jeszcze ani butów ani sukienki za takie ceny ;/ raczej szło wszystko w góre ...
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę prosić o wycenę? ;)
    http://oi59.tinypic.com/9awmrp.jpg

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za wycenę

    na razie ostatnia już rzecz do wyceny z mojej szafy: http://bankfotek.pl/view/1868897 Pretty 'n love Spring Platform Clogs
    ale może się coś jeszcze znajdzie

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyceny raczej trafne ale ja się na tym nie znam. A co do sukienki bardzo mi się podoba w ogóle uważam, że Taylor wyglądała w niej obłędnie!
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje rzeczy do wyceny:
      http://www.bankfotek.pl/view/1885581 - beatrix bag (callie's picks)
      http://www.bankfotek.pl/view/1885582 - kali dress (PPQ)
      http://www.bankfotek.pl/view/1885583 - Hot Buys Leopard print top (Rio)
      http://www.bankfotek.pl/view/1885584 - Hot Buys Zipper pocket jeans (bonjour bizou)

      Usuń
  9. Wyceny bardzo trafne. Sukienka jest nieziemska ! Baardzo mi się podoba :* Cudooo ! Co do butów, nie jestem przekonana. Oczywiście, są bardzo oryginalne i urozmaicą stylizacje, ale nie w moim stylu. 600 sd to gruba przesada ! Dzisiejsze wyceny podobają mi się :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń