2015/04/23

Trendy: denim


1. kamizelka - Archive (niedostępna w StarPlazie)
2. sukienka - It Girls
3. szorty - Bonjour Bizou
4. spodnie - Bunny Hope (niedostępne w StarPlazie)
5. koszula - Denim&Supply
6. kamizelka - Archive (niedostępna w StarPlazie)



okulary Riviera | koszula (kombinezon) Rio | spodnie Bunny Hope | marynarka Callie's Picks | torebka Nelly.com | buty MF

okulary Miss Sixty | kurtka Rio | sukienka It Girls | kwiaty Museum Mille | buty Rio


A co Wy myślicie o tym trendzie? Lubicie jeansowe ubrania? Nosicie je?

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam jeans! W realnym świecie posiadam kilka takich kurtek i spodenek. Myślę, że wygląda to dobrze i modnie :) Podobają mi się Twoje propozycje stylizacji z wykorzystanie jeansowych ubrań - szczególnie ta pierwsza. Kocham te spodnie.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham jeans! Uważam ,że absolutnie każdy w realu powinien mieć parę jeansowych spodni. Na stardoll również. Jeans pasuje do wszystkiego i prawie zawsze wygląda dobrze. Twoje propozycje są bardzo fajne. Bardziej spodobała mi się druga. Podobają mi się również twoje propozycje ubrań , a zwłaszcza ta pierwsza kamizelka.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej stardollowej szafie jest dużo jeansu i często go używam. Pierwsza stylizacja jest boska.
    miss_foklika

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w mojej szafie dużo rzeczy z jeansu i cały czas moja szafa w tym przedziale się powiększa ! :D
    Podobają mi się dwie stylizacje, ale bardziej do gustu podpadła mi stylizacja nr.1 :*
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jean!
    Ma go dużo na sd, jak i w realu.... jest bardzo uniwerslny i łatwo można z nim zrobić bardzo ciekawą stylizację....-jak np Twoje, jednak bardziej urzekła mnie 1

    wertynaria06666

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeans jest SWIETNY! Mam juz zakupiona sukienke i moze jeszcze cos dokupie!!! Ubrania jak najbardziej podobaja mi sie. Stylizacje jak zwykle piekne, ale cos mi sie nie podoba. Nie potrafie powiedziec co, ale tak brak mi czegos lub bym cos odjela. Moze to te tlo wprowadza mnie w taki dziwny nastroj... Kto wie?
    Hmm...

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jeans, a nawet kocham ! Każdy musi mieć chociaż jedną parę banalnych jeansów :) Ja posiadam w realu spódniczki, kurteczki, ramoneski, szorty jeansowe, zwykłe jeansy i koszule. Styl jeans myślę że jest bardzo uniwersalny, popularny. Można ze zwykłymi jeansami mozna stworzyc swietną stylizację ! Ubrania ze zestawienia jak najbardziej trafiają w mój gust, są bardzo ładne, i żałuję że niektórych już nie ma...
    Bardzo się cieszę ze spodni z Bunny Hop są cudowne ! Co do twoich stylek, urzekła mnie pierwsza :) Chociaż, podobają mi się obydwie. Co do postu, gratuluję jeszcze raz za włożenie w niego pracy ! Nie jest zrobiony byle jak, tylko dopracowany. Dodałaś jeszcze tło do stylizacji- uważam to za wielki plus.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje wszystko naprawdę do siebie pasuje, podziwiam ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje! W swojej realnej szafie mam kilka kurtek dzinsowych, jedne spodnie, sukienkę oraz spódniczkę. :3 Na stardollowej mam mało rzeczy. :/ ALe na pewno coś sokupię. :)

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeans, czyli coś co powinna mieć każda dziewczyna w szafie. On nigdy się nie zestarzeje :) Jak zawsze jest uniwersalny i pasuje do każdej stylizacji na każdą porę. Z fajnymi dodatkami tworzy naprawdę coś wspaniałego:)

    wylupek

    OdpowiedzUsuń