2015/04/29

Queen of Shadows

Hejka!
Po nieco dłuższej przerwie wróciłam (wiem, że większość z Was nawet tego nie zauważyła, ale xd..) z nową stylizacją, w której się zakochałam. Z racji tego, że jestem książkoholiczką, ta stylizacja w pewnym sensie dotyczy pewnej bohaterki. Kto nie może się doczekać polskiej premiery (tytuł książki w temacie), ten wie o co i o kogo mi chodzi. Wykorzystałam srebrną ozdóbkę z poniedziałkowej dostawy do FT i wyszło chyba dobrze. Chcę jeszcze dodać, że suknia jest mojego projektu. Stworzyła ją moja wyobraźnia i nie inspirowałam się niczym. Mam również nadzieję, że podoba Wam się wygląd posta, a raczej zdjęcia. Jeśli według Was jest za małe, wystarczy w ustawieniach powiększyć ekran na ok. 175%. Teraz foto:

opaska - splendid, srebrna ozdoba - film theory, top - voile, dół sukni - spódniczka voile (5 sztuk), tren sukni - ozdoba z voile (3sztuki), buty - subcouture

Co sądzicie o dzisiejszej propozycji?

12 komentarzy:

  1. Jestem pozytywnie zaskoczona, chociaz poczatkowo cos mi nie gralo. Przemyslana stylizacja, pasujace do siebie dodatki. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jakoś nie zauważylam, że nie było cię, ale to szczegół.

    Super pomysł na sukienkę ! Nie wiem co to jest za plecami doll, ale super wygląda :) Dzisiejsza propozycja jest OK :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, naprawdę, może i nie mój klimat, ale bardzo mi się podoba :D
    A o tym cudnym tle nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka wyszła ci cudownie... a oprawa graficzna idealnie pasuje do klimatu!
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita sukienka :) naprawdę całość robi wrażenie. Widać włożoną pracę i serce w ten post - ta przeróbka graficzna nawet nie wygląda sztucznie. Jestem zachwycona!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba. Sukienka rozwala, po prostu SUPER :D
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna doll, tylko coś jest Nie tak Chyba to co Ona ma na plecach.

    Kin_love_love

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna szkoda, że ja nawet stylizacji nie umiem xD
    miss_foklika

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh jak ślicznie *-* bardzo mi sie podoba :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem miło zaskoczona tą stylizacją.Bardzo ładna i jest schludna.Ciekawa jestem czy dadzą więcej takich sukienek,bo są wykonane dobrze i uwielbiam takiego długie,białe sukienki z małymi drobiazgami.

    Pozdrawiam,Ninasiaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna stylizacja! Wywarła na mnie całość ogromne zaskoczenie i wow! Stylizacja naprawdę pomysłowa, kreatywna i przemyslana. Sukienka to po prostu cudo!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna jest zarówno stylizacja jak i doll. I bardzo fajnie ze takie tlo, przynajmniej jakos oryginalniej ;) Super
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń