2015/04/18

Starcie Stylistów


Poprzednie Starcie wygrywa dziuniaxdxp.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.


_______________________________________________

Modelka: Sweet0Monisia
Temat: Królowa Wiosna - interpretacja dowolna.



_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: dora_dorka
Temat: Wiosenny wypad za miasto.


Mam gorącą prośbę. Postarajcie się, aby doll była jak najbardziej powiększona przed wykonaniem screena. Gdy dollki są małe post wygląda nieestetycznie. Jak wykonacie screena, najlepiej będzie, gdy zapiszecie go w formacie PNG (na obrazkach wyżej, widać znaczną różnicę między screenami w formacie PNG a JPG - JPG to te gorsze).  

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie będę publikować niepodpisanych prac.

_______________________________________________

19 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są świetne ! Napiszę, które najbardziej oddają się do tematu. Do tej kategorii zaliczamy: 1, 5, 12. Do najgorszych zaliczę niestety: 4, 9 z naciskiem na dziewiątkę. To takie misz- masz wogóle mi się nie podoba :/ Do najlepszych dam:14, 7, 3, 13, 12 ;) Prawie wszystkie są dosyć ładne i zaliczają się do tematu.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie wiem na którą pracę zagłosować.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddałam głos na 11
    mirka22Shy

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo stylizacji jest fajnych, ale dollki niewyglądają jak "Pani wiosna" dlatego też zagłowsowałam na 12

    punxchick

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie stylizacja numer 10 jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dziuniaxdxp! :-) Oczywiście znowu miałam problem z wyborem najlepszej, ale ostatecznie zagłosowałam na nr 7, chyba najbardziej przypadła mi do gustu, choć kilka innych również było świetnych moim zdaniem. Powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja stylizacja znów nie dotarła? Z jakich poczt wysyłacie swoje stylizacje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój głos wędruje do stylizacji nr 8. Pomimo tych krzaków czy jak by to nazwać, stylizacja sama w sobie jest bardzo ładna c:

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  9. swoj glos oddaje na nr 9 :) powodzenia
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Numer 5 zdecydowanie najlepszy, i właśnie na niego zagłosowałam.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń