2015/04/19

Metamorfozy




Witajcie! Dziś niedziela, a jak zwykle wraz z tym dniem pojawia się metamorfoza. Dziś przemiana doll o nicku QueenRoyal.


PRZED


Szczerze mówiąc, stylizacja nie zachwyca. To jest w sumie taki ciężki do zniesienia kicz. Frędzle, złoto, wielka kokarda i mnóstwo tatuaży. Może właśnie gdyby zniknęła chociaż część skórnych malowideł, byłoby o wiele lepiej. 4/10


Jeśli chodzi o twarz, wszystko niszczy maska, bo makijaż nie jest najgorszy. Zmieniłabym też kolor brwi na jaśniejsze. 7/10


PO


W szafie było dużo panterki, więc to jest motyw przewodni stylizacji. Uważam, że ta torebka nie do końca tu pasuje, niestety lepszej w szafie nie znalazłam. Ogólnie uważam, że stylizacja nie jest najlepsza, a nad ustaleniem garderoby męczyłam się 3 dni.


Stwierdziłam, że jak zwiewni to zwiewnie. Wiatr we włosach, tak jak i w spódniczce. Ogólnie w makijażu dominuje brąz i szarość. Złamałam je żółtym cieniem, który pasuje do koloru topu.

Jak wam się podoba?

W środę Heneda, w niedzielę tysioook.



10 komentarzy:

  1. dziekuje za metke, szczerze stylizacja wgl mi się nie podoba i nie mam większości panterki ale oki ^^ lubie ciężki rzeczy a tatuaże to moje wyznaczniki, bardzo podoba mi się delikanty makijaż który Ty wykonałaś jednak z daleka wygląda jak bym miała pustą twarz ale na pewno zmienie rysy ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi stylka też się w ogóle nie podoba ;( ma grypę, źle się czuję, chciałam coś dodać, ale nie wyszło ;( I nie napisałam, że większość to panterka, tylko dużo jej tam masz ;) Serdecznie Cię pozdrawiam ;*

      A jak mi nie przejdzie, to pewnie zrezygnuję ze środowej metki, nie chcę się kompromitować xD

      Usuń
    2. Spokojnie nie podważa Twojej twórczości, nie jest zle jednak mogło być lepiej jednak choroba każdego powala na kolana :)

      Usuń
  2. Stylizacja po w ogóle mi się nie podoba weszłam z ciekawości zobaczyć jakie QueenRoyal. ma ubrania i z tego co widziałam dało się z nimi zrobić wiele ciekawych stylizacji. Natomiast makijaż po bardziej mi się podoba niż przed. Ładnie dobrane kolory ,tylko może przydałby się jakiś bardziej kolorowy akcent typu np. cień na powiekach w wyrazistym odcieniu.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiedziawszy to jedyne, co mi się tutaj podoba to metamorfoza makijażowo-włosowa. Po niej doll wygląda przepięknie, zupełnie inaczej - lekko, a zarazem zmysłowo. O reszcie wolałabym się nie wypowiadać, bo niestety zupełnie do mnie nie przemawiają obie stylizacje i wygląd przed metamorfozą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, stylizacja bardziej podoba mi się przed niż po. Twarz doll jest okej, ale nie podobają mi się włosy. Te rozwiane natomiast są genialne!

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed, zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Co do po, to twarz mi się bardzo podoba. Stylizacje nie do końca, bo ta panterka sprawia, że me oczy płaczą (xD) :/ Mam po prostu z nią źle skojarzenia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem obie stylizacje są kiczowate, ale do zniesienia jest Sary. (nie chcę obrażać cię, każdy ma swój styl ;) )
    Makijaż PO jest obłędny ^.^. PRZED też jest świetny, lecz ,,maska'' wszystko niszczy.

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja 'po' nie jest zbyt dobra. Nie pasuję tu według mnie ta limonkowa bluzka z panterką. Ogólnie nie lubię panterki... QueenRoyal ma bardzo ładną doll :) Stylizacja przed zgadzam się z tobą- zdecydowanie. Co do makijażu 'po' bardzo mi się podoba- bardziej niż 'przed'. Co do jeszcze przed twarzą, włosy nie podobają mi się. Z daleka wyglądają lepiej. Za dużo jest maski i makijażu. Sztucznie to wygląda. Makijaż przed jest bardziej naturalny, podobają mi się te rozwiane włosy.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie to ta stylizacja "po" mało mi się podoba.Zmieniłabym wszystko.Makijaż zrobiłaś perfekcyjny,włosy ssą również dobrane wspaniale.

    OdpowiedzUsuń