2015/04/20

LOOKBOOK - Callie's Picks

Witamy Was ponownie i zapraszamy do zapoznania się z naszą kolejną, zbiorową pracą - lookbookiem 
Callie's Picks.


Kolekcja wzbudziła skrajne emocje, ze względu na to ile perełek zawiera. Jedni sporo stracą, inni zdobędą pożądane artykuły tanim kosztem, tak czy inaczej możemy śmiało stwierdzić, że to jedna z najlepszych jakie pojawiły się do tej pory. Szczególnie warte polecenia, są na pewno blazery, które wcześniej można było znaleźć w ELLE oraz Chanel Tribute.


Co zakupiłyśmy?


Stylizacje:

od Soxo_


1. Turban- Callie's Picks, Torebka- Callie's Picks, Kolczyki- PPQ, Naszyjnik- PPQ, Bluzka- Voile, Pasek- Fendi, Spodnie- Killah, Sandałki- Young Hollywood
2. Torebka- Callie's Picks, Naszynik- Rio, Sukienka- Nelly.com, Sandałki- Young Hollywood
3. Naszyjnik- Callie's Picks, Bluzka- Subcouture, Spódnica- It Girls, Pasek- Fendi, Buty- It Girls, Torebka- Limited Edition


od Sweet0Monisia

1. Blazer- Callie's Picks, Top- Voile, Spódniczk - Apres Ski, Pasek- Saint Laurent Paris, Torebka- Subcouture, Buty- Saint Laurent Paris, 
Okulary- Limited Edition, Bransoletka- Subcouture
2. Kardigan- Callie's Picks, Torebka- Callie's Picks, Top- Rio, Spódniczka- Basics, Pasek- It Girls, Sandałki- Young Hollywood, Bransoletka- Subcouture


od tysioook


1. Blazer- Callie’s PicksKapelusz- Killah, Naszyjnik- RIO, Bluzka- Pretty n’ Love, Spódnica- PPQ, Pasek- Voile, Bransoletka- The Jet Set, Buty- Nelly.com
2. Bluzka- Callie’s PicksKamizelka (Kurtka do ręki x2)- Callie’s PicksBeret- Callie’s Picks, Naszyjnik- Voile, Spodnie- Killah, Torba- Callie’s Picks, 
Buty- Bonjour Bizou


od Ania_Miszcz


Bluzka- Callie's Picks, Spódnica- It Girls, Torebka- Bonjur Bizou, Pasek- Pretty n' Love, Szpilki- Velvet Orchid, Choker- Fallen Angel


od _O_Emma_O_


Kurtka do ręki- Callie's Picks, Top- It Girls, Spodnie- Dior, Buty- Limited Edition, Torebka- Callie's Picks, Okulary- Wild Candy


od natalcia1112

​1. Bluzka- Callie's Picks, Spódnica- Callie's Picks, Bransoletki- The Jet Set, Torebka- Nelly.com, Sandałki- Millionaire Mansion Fashion, 
Platformy- Fallen Angel
2. Bluzka - Callie's Picks, Koszula- Nelly.com, Spodenki- It Girls, Bransoletka- Subcouture, Buty- Callie's Picks
3. Blazer- Callie's Picks, Bluzka- Rio, Spodnie- Basics, Torba- Fallen Angel, Bransoletka- Subcouture, Buty- Wild Candy


od dora_dorka


1. Blazer- Callie's Picks, Torebka- Callie's Picks, Spodnie- Facebook, Bluzka- Basics, Naszyjnik- Royalty, Bransoletka- Voile, Sandałki- Young Hollywood, Okulary- Spectacular
2. Turban- Callie's Picks, Sukienka- Cheap Monday, Legginsy- Basics, Naszyjnik- Nelly.com, Narzuta- Saint Laurent Paris, Szpilki- Pals, 
Nose Chain- No Name


Jak oceniacie kolekcję? Które rzeczy uważacie za must have? Podzielcie się opiniami :)

12 komentarzy:

  1. Jestem totalnie zachwycona tą kolekcją, wydałam na nią mnóstwo sd xD Kupiłam prawie wszystko co poleciłyście ale też inne rzeczy. Ze stylizacji najbardziej spodobały mi się te od Sweet0Monisia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tylko blezer ELLE i to coś z Chanel. Kolekcja raczej nie trafiła w mój gust a co do waszych stylizacji podobają mi się wszystkie oprócz tej od Ania_Miszcz jest po prostu nudna.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja jest bardzo cenna i zabytkowa. Bardzo mi się spodobała :) Dla mnie, jest świetną okazją i dziękuję Callie, ale dla sprzedających w bazarze jest to niestety wielka klapa i strata. Kolekcja całkiem udana, ale nie najlepsza... Zakupiłam tylko rzeczy za sd, choć marzył mi się blezer z ELLE :) Niestety, mam za mało sd :/
    Za must have z waszych wymienionych uważam blezer czarny, cropp top, te coś za 14 sd ;p Co do waszych stylizacji, wszystkie wpadły w oko, może tylko najmniej od Ania_Miszcz.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  4. niextety nie mam statusu zeby kupic czarny blezer czego złąuje ;/ ale nabardziej podobają mi się stylizacje tysiook ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 stylizacja dorki, jak dla mnie najlepsza z całego lookboka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje tysiook i Soxo_ są śliczne! Kolekcje od Callie mało mi się podobają,ale ta totalnie skradła moje serce.Są świetne rzeczy,które można łatwo wystylizować.Jeszcze nic nie zakupiłam,ale mam zamiar.
    d.ahlia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrazeniem, poniewaz nigdy nie widzialam takich EXSTRA stylizacji ! Po prostu brak mi slow. Mambtroszeczke zakupionych rzeczy abtego sklepu, ale moze jeszcze cos kupie...?

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolekcja! Ma pełno detali, ubrania są także w przystępnych cenach co jest dużym plusem. Stylizacje są mode i świeże, zainspirowały mnie do stworzenia mojego własnego super look'u! :)

    wylupek

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle perełek! Współczuję kolekcjonerom - to naprawdę duża strata. Oczywiście cieszę się z powrotu kilku rzeczy, których nie posiadam :)
    Co do stylizacji, najbardziej spodobały mi się dory_dorki i _O_Emma _O_ :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, ta kolekcja Callie's Picks z pewnością wywołała sporo emocji wśród stardollowiczów. Ja na szczęście byłam wśród tych, którzy ogromnie się ucieszyli z powrotu niektórych perełek, ale domyślam się, jak bolesne musiało to być dla kolekcjonerów i osób sprzedających te rzeczy na bazaarze. Ale z drugiej strony myślę, że wersje z oryginalną metką i tak zawsze będą bardziej wartościowe, przynajmniej dla niektórych.

    Co do stylizacji, to naprawdę świetnie Wam one wyszły! Bardzo trudno wybrać najlepszą, ale chyba skłaniałabym się ku propozycji od _O_Emma_O_, cudowna jest! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo zadowolona z tego postu, udane są wszystkie stylizacje :)
    Adoszka96

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo zadowolona z tego postu, udane są wszystkie stylizacje :)
    Adoszka96

    OdpowiedzUsuń