2015/04/18

W głąb sklepu Rio - Part One

Cześć. Pod ostatnim postem nie znalazłam jaki sklep chcielibyście zobaczyć następnym razem, więc według swego uznania wybrałam Rio. A jako owy sklep jest jednym z moich ulubionych i dużo artykułów jest godnych uwagi, znowu post postanowiłam podzielić na dwie części. Tyle, że tym razem zacznę od dodatków. Zapraszam!


Jak już wspomniałam, Rio jest jednym z moich ulubionych sklepów na Stardoll. Chyba większość się zdziwi, bo raczej nie jest na szczycie popularności, lecz już podaję przyczyny, dlaczego ten sklep jest warty polecenia. A więc, najważniejszymi czynnikami są przystępne ceny. Kolejnym jego atutem jest świetne wykonanie oraz różnorodność stylów zawartych w nim. Dodatki, które wybrałam także odpowiadają tym punktom. Zresztą przekonajcie się sami, wystarczy zerknąć nieco niżej.


Polecam:


1. Fierce Princess Sandals - 8 sd
2. Red Ruby Sandals - 6 sd
3. Precious Pochette - 6 sd
4. Rio Pleather Bag - 6 sd
5. Mariachiara Golden Shoulder Bag - 95 sm
6. Rococo Metals Bag - 12 sd
7. Bangle Set - 20 sm
8. Hot Buys Gold Luxe Necklace - 11 sd
9. Gilded Lasercut Booties - 10 sd
10. Rio High Heels - 40 sm
11. Karin Feller Inspired Necklace - 50 sm
12. Silver Paulista Stilettos - 10 sd
13. Feral Stripe Heels - 96 sm
14. Iridescent Pumps - 98 sm
15. Gold Sequins Pochette - 65 sm
16. Purple Purse - 40 sm
17. Disco Parure - 3 sd
18. Solid Gold Necklace - 98 sm
19. Hot Buys City Tote - niedostępna
20. Festive Beaded Minaudiere - 7 sd


Stylizacje:


1. Naszyjnik- Rio, Torba- Rio, Legginsy- Rio, Szpilki- Pals, Koszula- Diesel, Chusta- Basics, Kurtka- Bunny Hop, Okulary- Mr.
2. Sandałki- Rio, Torebeczka- Rio, Sweter- Basics, Sukienka- Velvet Orchid, Okulary- Nelly.com
3. Sandałki- Rio, Naszyjnik- Rio, Marynarka- Zuhair Murad, Spodnie- bonjour Bizou, Torebka- Callie's Picks


Jak odnosicie się do tego sklepu? Które stylizacje uważacie za udane? Podzielcie się opiniami :)

13 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą - Rio jest jednym z fajniejszych sklepów na Stardoll. Zawsze gdy wyszukuję czegoś za sm to mam wrażenie, że rzeczy z Rio się wyróżniają pod względem jakości, ale to może tylko moje wrażenie. :-P

    Bardzo podobają mi się zaproponowane przez Ciebie stylizacje - szczególnie ta trzecia. Świetnie to wygląda! Z niecierpliwością wyczekuję części drugiej postu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Rio jest sklepem ogólnie średnim, jednak pod względem dodatków, rzeczywiście góruje nad pozostałymi. Większość dodatków, które tu pokazałaś już mam, poza butami, które z pewnością dokupię. Z Twoich stylizacji najbardziej spodobała mi się ostatnia, super pasują w niej te nietypowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie posiadam dodatków z Rio ale faktycznie są tanie i dobrej jakości. Chyba zainwestuje w te różowe sandałki. A tak by the way to bardzo spodobał mi się kolor szminki użyty w dwóch ostatnich stylizacjach.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak swoją drogą wczoraj w katalogu zauważyłam złotą sukienkę z callie's picks której nie ma w sklepie... :)
      BlueLemonSky

      Usuń
    2. Pochodzi z Callie's Picks Decor ;]

      Usuń
    3. Ahh... Ta moja spostrzegawczość ;D
      BlueLemonSky

      Usuń
  4. Ja za sklepem RIO nie przepadam. Nie jest zły, po prostu nie w moim stylu, chociaż zgodzę się z tobą, jest on w przystępnych cenach i artykuły są świetnie wykonane. Nie oznacza to że nie posiadam nic z tego sklepu, lecz posiadam ;) Fajne dodatki wybrałaś. Najlepsze według mnie to pod numerami: 2, 1, 4, 5, 6, 8, 17, 13 i 14 :) Troszkę wyolbrzymiłam ;) Co do stylizacji szału nie ma. A szkoda, bo twoje stylizacje naprawdę są godne polecenia. Może w part two będą lepsze... Najlepsza to 3. Pasuję tu te nietypowe spodnie, stylizacja jest elegancka i kobieca.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście posiadam dużo rzeczy z Rio, min.14,15,17,18. Jest tam wile gatunków, wszyscy znajdą coś dla siebie. ^^ Super stylizacje, szczególnie 3. ;)

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne stylizacje jednak ja za sklepem mało przepadam ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tym sklepem, ale stylizacje są prze cudowne! Najbardziej mi się podoba fioletowa torebeczka pod numerem 16 :) Szkoda, że numer 18 nie jest dostępny, ponieważ bardzo mi się podoba :,(

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to sklep "Rio" nie jest moim ulubionym. Preferuję inny styl, aczkolwiek mam swoje małe perełki w Rio. :)
    Stylizacje świetne! Pięknie dobrane i efektowne.
    Pozdrawiam,
    JessyStar205

    OdpowiedzUsuń
  9. Rio nie należy do moich ulubionych sklepów. Na pewno znajdzie się w nim kilka niezbędnych perełek, bez których bym się nie obeszła, jednak po prostu sklep jest nie w moim stylu.
    Co do stylizacji, są cudowne! Pierwsza zdecydowanie przebiła inne :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  10. Rio jest świetnym sklepem,lubię w nim to,że panuję tam trochę egzotyki,a ubrania są kolorowe i przełamują wszystkie nudne stylizacje.Jeśli chodzi o dodatki,to ja jestem zakochana w ich butach.Czekam na drugą część!
    d.ahlia

    OdpowiedzUsuń