2015/04/16

Pokazowy szał - Blugirl wiosna/lato 2015

Wydaje mi się, że każdy już żyje festivalowym stylem. Niedługo zacznie się u nas na nie sezon. Orange Warsaw Festival (muszę przyznać, że jest on jednym z lepszych festivali, gdyż gdy byłam na nim rok temu bardzo dobrze się bawiłam. Zespoły były świetne, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, a koniec David Guetta rozgrzał publiczność do czerwoności i pokazał nam jak się bawić) czy Open'er. Oczywiście jest więcej festivali, ale wydaje mi się, że te są najbardziej popularne.
Ostatnio, gdy przeglądałam pokazy, natrafiłam właśnie na ten, który zaraz ujrzycie. 


Zaczynamy pokaz!


Całą czwóreczkę najchętniej zgarnęłabym do swojej szafy. Kolorystyka, styl.. Wszystko jest perfekcyjnie dopięte na ostatni guzik! Moro, to coś co powinno się wplatać do stylizacji!


Jak pewnie zauważyliście, przepasana koszula na biodrach, to rzecz, bez której twoja festivalowa stylizacja się nie obejdzie! Muszę przyznać, że najbardziej podoba mi się stylizacja numer dwa, sukienka jest po prostu prześliczna!

Niestety nie będę dodawała już swoich stylizacji do postów.

Szerokie spodnie znowu są w modzie! Nie bój się założyć ich swojej doll lub sobie. Są bardzo wygodnie i idealne na festival! Jeżeli nie masz przekutych uszu, nosa, pępka itp. możesz zafundować sobie fake ( DIY lub kupić na amerykańskim ebay'u ). Wydaje mi się, że kolczyki to totalny must have na festival. Nie bój się zaszaleć! Polecam również zrobienie sobie tatuażu z henny na ręce w stylu hinduskim. Muszę przyznać, że jestem oczarowana jak te wzory prezentują się na ręce. Mam nadzieję, że admini postanowią dodać coś podobnego do tatuaży, ponieważ jak widać po mojej doll bardzo je lubię. 



10 komentarzy:

  1. Cóż, ja nie jestem zbyt festiwalowym typem, więc raczej nie dla mnie takie stylizacje, ale przyznaję, że są bardzo ładne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam festiwale, koncerty i inne tego typu imprezy. Spróbuję jakiegoś wolnego dnia poszukać kilku ubrań i dodatków w plazie i stworzyć jakąś stylizację na festiwal ;)
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam styl boho, a ten na festiwalu jest wręcz obłędny. Świetny pokaz, napewno się czymś zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam okazji być na festiwalu, ale jakby nadarzyła się okazja,na pewno bym skorzystała :) myślę jednak, że bym tam nie pasowała - piercing, szalone imprezy, moro. Chyba to nie moja bajka, chociaż moim zdaniem trzeba wszystkiego próbować i odkrywać samą siebie! Może mam w sobie coś z szalonej imprezowiczki. Co do pokazu bardzo spodobała mi się ostatnia z pierwszej czwórki - koronkowa sukienka, niskie na płaskim obcasie kozaczki i luźna fryzura urzekły mnie. Pokochałam klimat tego pokazu i myślę, że na pewno się nim zainspiruje.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fetivalu nie ma samych imprezowiczów! Są ludzie, którzy szaleją, ale są również tacy którzy siedzą sobie na trawie, rozmawiają ze znajomymi i nie tylko! :)

      Usuń
  5. styl średnio mi się podoba jestem niezadowolona, że nie bedziesz przedstawiać stardolowych wersji bo o to tu chodzi ale to nic ważne, że dobrze się czyta :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie była moja decyzja odnośnie usunięcia stylizacji z postów.

      Usuń
  6. Styl nawet mi się podoba :) Ja osobiście uwielbiam różnego rodzaju festiwale, pikniki i koncerty ;) Świetny pokaz. Bardzo pasuje do tego festiwalowgo stylu piercing, moro, fredzle Podoba mi się koronkowa sukienka w tym pokazie, lużna fryzurka ( koczek ) itp., długie suknie i sandałki, bądź buty na płaskim obcasie. Post na prawdę świetny. Spróbuję na stardoll stworzyć jakąś stylkę w tym stylu. Może zrobiłabyś stylizacje w tym stylu na stardoll? To tylko propozycja :) Post na prawdę świetny !
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacje mam przygotowane do każdego postu, lecz zostało zadecydowane, że mam nie dodawać stylizacji inspirowanych.

      Gatasjshhs

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się ten styl i post uważam za udany :)
    Adoszka96

    OdpowiedzUsuń