2015/04/16

LOOKBOOK - Young Hollywood

Cześć. Ostatnio w ogóle nie było lookbooków z naszej strony i aż w sercu zrobiło się smutno. Z racji tego, dziś będziecie mieli okazję obejrzeć nasze propozycje z Young Hollywood, natomiast dam z siebie wszystko, aby już jutro się zjawił zaległy lookbook Original Future oraz za kilka dni - Callie's Picks. A więc, zaczynajmy!

Owa mini kolekcja do StarPlazy zawitała trzy tygodnie temu. Ku naszemu zdziwieniu, faktycznie wszystkie rzeczy były cudowne. Zwłaszcza dodatki, których ceny były przystępne, rozkupiły się najszybciej, ale także biała sukienka i ramoneska - były na szczycie popularności.

Co zakupiłyśmy?



Stylizacje:

od BoberNaukowiec

1. Naszyjnik- Young HollywoodSzpilki- Young Hollywood, Sukienka- Chanel, Torebka- Decades
2. Kurtka- Young Hollywood, Top- It Girls, Spodnie- Denim & Supply Ralph Lauren, Szpilki- Nelly.com

od Soxo_


1. Buty- Young Hollywood, Okulary- Riviera, Top- Special Offer, Kurtka- Nelly.com, Spodnie- Special Offer, Torebka- The Jet Set
2. Sukienka- Young Hollywood, Naszyjnik- Rio. Torebka- Zuhair Murad, Sandałki- Young Hollywood


od Sweet0Monisia


 Kurtka- Young Hollywood, Bluzka- Killah, Spodnie- Nelly.com, Torba- Subcouture, Buty- Nelly.com, Zegarek- Rio, Tatuaż- INK'D


od dora_dorka



1. Sukienka- Young Hollywood, Sandałki- Young Hollywood, Torebka- Callie's Picks, Kolczyki- Subcouture
2. Sandałki- Young Hollywood, Kardigan- Basics, Spodenki- Decades, Koszula- Denim & Supply Ralph Lauren, Torba- Royalty, Turban- Callie's Picks, Kolczyki- Glam'Rus


Zdążyliście kupić wypatrzone rzeczy? Które stylizacje uważacie za udane? Podzielcie się opiniami :)

10 komentarzy:

  1. Posiadam tylko kurteczkę i te dwa naszyjniki.
    Najlepsze stylizacje są od Soxo_ i dora_dorka, czyli tradycyjnie :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje świetne ale najbardziej spodobały mi się te od Soxo. Niestety nie było mnie i nic nie zdążyłam kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nic nie kupiłam. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja od Soxo.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam buty czarne ponieważ na nic więcej nie było mnie stać :D a stylizacje dziewczyny macie świetne ! :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja soxo najlepsza. Ja niestety nie zdążyłam nic kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie widziałam tej kolekcji w plazie XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nic z tej kolekcji nie kupiłam, bo wtedy chyba jeszcze nie miałam sd. xD Ale nie będę nad tym jakoś specjalnie ubolewać. Co do stylizacji - świetne! Jak zwykle moją faworytką jest doll od Sweet0Monisia (chyba dopadło mnie jakieś zauroczenie xD), ale też zachwyciły mnie stylizacje od dora_dorka, szczególnie ta druga!

    Z niecierpliwością wyczekuję kolejnych lookbooków - uwielbiam je! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramoneska podbiła moje serce,tak samo jak stylizacja od Sweet0Monisia,jest świetna.Ta seria jest naprawdę świetna,z niecierpliwością wyczekuję lookbooków z Original Future,czyli mojego ulubionego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic z tej mini kolekcji nie zakupiłam, ale przyznam że jest niesamowita ! Ceny niestety zwalają z nóg, ale co się dziwić YH :/ Miałam zamiar kupić naszyjniki, ale jak ze mną nie wyszło ;p Najbardziej spodobała mi się czarna ramoneska, czy kurteczka i biała sukienka :) Stylizacje na prawdę zasłużone na pochwałe. Świetne są ! Najlepsze według mnie to od : Sweet0Monisia, Soxo :) Tradycyjnie haahah (: Następnie dora_dorka jest ładna. Stylizacje wszystkie są bardzo świetne !
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń