2015/04/24

Kto wystylizował mnie lepiej? #14

Witam wszystkich. Mam dla was smutną wiadomość. Otóż posty z tego działu będę publikować raz w tygodniu. Mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe.

Wyniki ostatniego pojedynku przedstawiają się następująco: 


Kłopotliwym ubraniem na dziś zostało:

Problem z jego wykorzystaniem miała MambaDejzi4. Niestety lolkapolka9 nie przesłała mi swojej stylizacji, więc sama coś wymyśliłam


Stylizacja najlepsza nie jest. Przyznam, że szafa użytkowniczki jest uboga i trudno było mi dobrać ze sobą ciuchy. 

_______________________________________

I na koniec małe pytanie. Otóż jest jeszcze wiele osób w kolejce zgłoszonych jako styliści i chciałabym wiedzieć czy chcecie bym anulowała kolejkę stylistów i zrobiła coś na wzór ''Starcie Stylistów'' tylko, zamiast publikować wszystkie prace, opublikuje tylko pierwszą. Chcę wiedzieć czy pozwalacie mi na anulowanie kolejki teraz czy po rozpoczęciu nowej ''edycji'' tego działu.
*Czas na oddanie głosu macie do jutra.

8 komentarzy:

  1. Stylizacja, tak jak mówisz nie należy do najlepszych, ale jest okej.
    Co do pytania, obojętnie mi jest kiedy anulujesz kolejkę :) myślę, ze starcie stylistów to dobry pomysł.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. po sprawdzeniu szafy kolezanki zrobiłaś coś fajnego z niczego ! szału nie ma ale jest fajnie :)
    Starcie stylistów to dobry pomysł, sama żałuję, że ja sie nie zgłosiłam ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie twoja stylizacja nie jest najlepsza. Kolejkę możesz anulować nawet teraz. :D
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z starciem nie jest zły, ale opublikowanie tylko jednej pracy i to pierwszej nie za bardzo mi się podoba. Nigdy nie zdążę zrobić stylizacji. Nieraz robię stylizacje dwa dni, a tu niektórzy wstawią stylizację zaraz po ukazaniu się postu. Ja szczerze nie mam czasu ciągle siedzieć na telefonie, czy laptopie także... Po drugie w kolejce już czekam ładne kilka miesięcy.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest to, że jest chociaż jedna stylizacja. Nie należy do najlepszych, ale podoba mi się. Zaliczam ją do stylu miejskiego :P Z związku z pytaniem tak jak powiedziała karo45623Love1 "obojętnie mi jest kiedy anulujesz kolejkę" Pozdrawiam ^^

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do kolejki...
    Wydaję mi się, że od następnej edycji.
    Wiele osób (w tym ja) już sporo czekają na swoją kolej, więc lepiej żeby się doczekały, bo ze zgłaszaniem się kto pierwszy różnie bywa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam, stylizacja nie należy do najlepszych, ale daję radę, jest okej :) Z niczego zrobiłaś coś !
    Co do kolejki, starcie stylistów to jak mówiłam dobry pomysł ! Jednak, dla mnie, jest to obojętne kiedy ją zamkniesz.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja ogółem jest poprawna, lecz na moje oko nie jest ona czymś co bym chciała odrazu mieć. Ale pomimo tego wyróżnia się kreatywnością bo dana rzecz była napewno ciężka do ubrania i dopasowania :)

    wylupek

    OdpowiedzUsuń