2015/04/30

Chanel wiosna-lato 2015

Chanel! Jak wszyscy pewnie wiecie każdy pokaz Chanel jest wyjątkowy. W dzisiejszym poście będzie trochę więcej zdjęć, ponieważ pokaz był tak cudowny, że nie mogłam się zdecydować, które wybrać! Każda stylizacja bardzo mnie urzekła.


"Feminizm stał się jednym z najmodniejszych akcesoriów sezonu" ironicznie stwierdziła niedawno modelka Terry'ego Richardsona, Charlotte Free. Najwyraźniej jest coś w jej spostrzeżeniu, skoro sam Karl Lagerfeld postanowił użyć go w swojej kolekcji. Kontrowersyjny projektant znany jest z kilku mało politycznych stwierdzeń w tym temacie (Adele swego czasu zarzucił, że jest za gruba, a o Coco Chanel powiedział, że była zbyt ładna na feministkę). 


Pokaz został otwarty przez top modelkę Carę Delevingne, która jest jedną z moich ulubionych modelek. 


Spójrzcie na te kolory! Moim faworytem jest stylizacja nr 2. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów oraz uroda modelki. Idealnie pasuje do tego outfitu.


Czy to ten sam pokaz?! Tak! Kiedy przeglądałam wszystkie stylizacje, pod koniec myślałam, że przez przypadek kliknęłam w inny. Złota kurteczka jest piękna! Muszę przyznać, że bardzo mi się ona spodobała. Chętnie zgarnęłabym ją do swojej szafy! 





Same ubrania z wiosenno-letniej kolekcji odwołują się do dekad rewolucji, gdy w wielu krajach zyskałyśmy pełne prawa wyborcze, stałyśmy się aktywne zawodowo i zaczęłyśmy manifestować swoją siłę. Mowa oczywiście o latach 60. i 70., o które oparła się stylistyka kolekcji i o latach 80. - epoce rozkwitu działań aktywistek wielu dziedzin.







Mam nadzieję, że pokaz Wam się spodobał :) Jakie ubrania powinny według Was trafić do Starplazy?

9 komentarzy:

  1. Pokaz wyszedł naprawdę cudownie :) ta kolorystyka i zaskakujące stylizacje na zakończenie! Niesamowite. Moimi faworytami jest stylizacja z pierwszej czwórki oraz pierwsza z ostatniej. Ta złota kurtka jest śliczna, myślę, że zasługuje na wejście do Starplazy.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i oryginalny pokaz. Pierwsze kolorowe stylizacje nie do końca dla mnie... ale ostatnie... cudo! Szczególnie spodobała mi się złota kurtka - zresztą tak jak tobie - z chęcią założyłabym taką w realu... na sd też :)
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pokaz, ubrania *_* fajnie czyta się post :) z chęcią w Plazie powietam złotą kurteczke :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. GENIALNY pokaz ! Jestem zachwycona <3 Zakochałam się w nim :* Jak tu czytam komentarze każdemu podoba się złota kurtka (mi owszem też) :) Ciekawy post :]

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem poprostu Zadowolona z tego pokazu!!! Już Myslalam że coś bedzie gorszego, ale się zdziwilam I przez 5min nie Moglam oderwac wzroku!

    Kin_love_love

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio?! Ta kolekcja jest O.K.R.O.P.N.A. Nigdy bym nie założyła takich ubrań. Może jest to teraz modne takie nawalanie dużej ilości kolorów i paskudnych ubrań, ale bez przesady. Jestem smutna ze marka którą tak cenie i kocham ukazała coś co mnie odpycha. Jestem naprawdę niezadowolona z pokazu i to widać po tym że napisałam obelgi w stronę tej kolekcji jak i że w ogóle zmusiłam się do napisania czegokolwiek.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio podoba mi się ten pokaz :/ Mam do niego mieszane uczucia ponieważ większość projektów mi się nie podoba.
    Chwascik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolekcje Chanel, gdy marka była kreowana jeszcze przez założycielkę, na zdjęciach można wyczuć faktycznie styl, klasę. Po pojawieniu się Lagerfelda mam mieszane uczucia. OK, znajdzie się kilka rzeczy, które są faktycznie świetne. Jednak mam wrażenie, że ten pan poszedł bardzo w stronę kiczu. bardzo - za bardzo. Ot, moja opinia, bo cały świat zachwyca się jego pracą... Nie mam nic do innych jego marek, ale po prostu Chanel kojarzy mi się z innym stylem, a nie czymś takim. Mademoiselle chyba się w grobie przekręca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie uważam że to świetny i udany pokaz- bardzo oryginalny :) Mi też Chanel kojarzy się z innym stylem, z Coco Chanel- z jej style, choć uważam że ta kolekcja jest cudowna :) Wszystko kojarzy się mi z hipisowskim stylem i myślę, że właśnie do tego się odwoływała. Niestety, nie ubrałabym się NIGDY tak w realu, ale na stardoll sama nie wiem. Kolorowe ubrania dopisywały, a tu nagle biało- czarna kolekcja. Bardzo podoba mi się ta złota kurteczka.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń