2015/04/25

Anime eyes ♥

Witajcie :)

Dzisiejsza stylizacja jest z wykorzystaniem świetnej bluzki z najnowszej dostawy do Velvet Orchid. Jak ją ujrzałam to po prostu musiałam ją mieć :D

Stylizacja:


bluzka - Velvet Orchid, szelki - Bonjour Bizou, spodnie - Nelly.com, kopertówka i płaszcz - Callie's Picks, szpilki - Pals

Co sądzicie o stylizacji? 

_________________________________________

Na koniec wyniki ankiety z wczoraj:

Według waszej decyzji kolejki do stylistów nie będzie od nowej edycji działu ''Kto wystylizował mnie lepiej?'' Tak więc do następnego pojedynku przygotowuje się misskasia678. Osoba, którą stylizujesz jest - tysioook [ciuszek]. Na stylizacje czekam do czwartku godz. 16 na e-mail tori121.emilkamilka@gmail.com

12 komentarzy:

  1. oo, wreszcie mój ciuszek :D

    Chciałabym zgłosić, że spódniczka która w przyszłości będzie (za kilka postów) moim ciuszkiem została sprzedana. Czy mogłabym podesłać inny ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również ta bluzka się podoba. Twoja stylizacja jest bardzo fajna. Kolory dobrze dobrane i nie ma nic do czego mogłaby, się przyczepić :)
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez bym chcia wziac udzial ;/ fioletowa00XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Podoba mi się dobrana kolorystyka, przez co całość wygląda ciekawie i ładnie. Jak dla mnie super :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też baardzo podoba sie ta bluzeczka z nowej kolekcji Velwet Orchide. Po porstu perełka ! Twoja stylizacja również podoba mi się:) Wygląda to ciekawie i oryginalnie. Świetnie wszystko razem współgra jeśli chodzi o kolorystykę. Fajne wykorzystanie również tych spodni. Jak dla mnie bomba ! :D
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja i świetna doll ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja i bluzeczka fajna lecz jednak czegoś mi tutaj zabrakło :(

    wylupek

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie stylizacja ! Niestety mam smutna wiadomosc... nie moge kupic tej bluzki, poniewaz nie mam do czego jej nalozyc :( Tak ogolnie piekna jest bluzka !

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest świetna.Bardzo podoba mi się połączenie tej bluzki ze spodniami,które idealnie pasują do szelek,oraz do torebki.Muszę mieć tą bluzkę!
    Pozdrawiam,d.ahlia

    OdpowiedzUsuń