2015/04/26

Wir fahren nach Deutschland

Źródło: klikklik

Przeszukując internet natknęłam się na multum forum, gdzie przeważnie wypowiadano się, że Niemki nie mają stylu, są niechlujne i ogółem brzydkie. Ale to nie znaczy, że nie pojawiały się również "miłe" komentarze, były takowe. Natomiast, gdy odwiedzałam blogi z postami  modzie niemieckiej owa moda była oceniona bardzo pozytywnie.
Postaram Wam się przedstawić ją z dwóch stron.

Niemcy -  państwo federacyjne położone w zachodniej i środkowej Europie. Składa się z 16 krajów związkowych (landów), a jego stolicą i największym miastem jest Berlin. Państwo ma powierzchnię 357 021 km² i panuje w nim klimat umiarkowany. Z ponad 80 milionami mieszkańców jest najludniejszym krajem Unii Europejskiej. Jest to czołowe pod względem gospodarczym i politycznym państwo Europy. 
(wikipedia.org)




M o d a  w  N i e m c z e c h  o k i e m:

Polaków – forumowiczów.

 - Niemki założą na siebie wszystko, byle tylko wyglądało to bogato. Czasami wychodzą na tym dobrze, ale przeważnie wygląda to koszmarnie.
 - Studenci w Niemczech wyznają zasadę: „Nie obchodzi mnie, co mam na sobie”.
 - Kobiety 40+ chcą ubierać się na nastolatkę. Obcisłe bluzki, dużo błyskotek.
 - Wielbiciele zestawów z katalogów, manekinów na wystawach. Kupuję dokładnie to samo co ubrano na „modelkę”.
 - Ładnie ubrane Niemki można wyliczyć na palcach jednej ręki.
 - Nie wszystko zawsze do siebie pasuje.
 - Polacy są gustowniejsi
 - Dominuje styl sportowy.
 - Na głowie blond trwała.
 - Są szpetne
 - Pozytywnie forumowicze uważają, że Niemki są po prostu odważniejsze od Polek.


Bloggerów

Stroje w Niemczech są nacechowane dokładnością i starannością. Ceni się geometrię i wysokiej jakości tkaniny. To wszystko podkreśla ich nienaganny styl.
Elegancja i szyk odzwierciedlane są w stonowanych kolorach i prostych fasonach. Niemki uważają, ze klasyczny strój dodaje im pewności siebie. Nie oznacz to, że nie ubierają się odważniej. Lubią ubierać w ubrania o mocno nasyconych kolorach i różnorakich fasonach.
Zmiłowanie do eksperymentowania doprowadziło, że w ich szafach możemy znaleźć elementy stroju, które naprawdę urozmaicą stylizację pokazując, że z czegoś nudnego, starego można stworzyć coś świeżego i przyciągającego wzrok. Kobiety nie posiadają żadnych kompleksów. Nie gustują w markowych strojach. Ubierają się w pobliskich butikach lub second handach.
Oczywiście lubią również styl sportowy, chyba jak każdy. Każdy element ich luźnych strojów pasuje do siebie, a przy tym gwarantuję swobodę ruchów. Noszą przeróżne T-shirty, bluzy, dresy, trampki.
Polacy mają o Niemkach często stereotypowe zdanie





okulary - nelly.com | chusta - basics | kamizelka - fallen angel | spodnie - bonjour bizou | buty - evil panda

naszyjnik - original future | bluzka - original future | sukienka - special offer | torebka - stardoll academy | buty - mmfashion

naszyjnik - voile | bluzka - velvet orchid | spódniczka - it girls | torebka - nelly.com |  płaszcz - callie's picks | buty - buy&get


A Wy jakie macie zdanie o Niemkach? :)




16 komentarzy:

  1. Nie przepadam za Niemkami. Troch smieszy mnie to, ze starsze kobiety chadza w strojach nastklatki ;)
    Ciekawy post :D
    Najbardziej podoba mi sie 3 stylizacja.
    Pozdrawiam ^^

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie Lubie niemców, niemczech i niemieckiego języka. Każdą niemke jaką znam przypomina mi brudasa- nic ciekawrgo jednak Twoje stylizacje wyglądają świetnie :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są według mnie świetne, ale zauważyłam, że doll po środku ma prawą stopę ( jej prawą stopę ) źle ułożoną, jest w złą stronę. ( tak tylko piszę ) ;)
    LolkaTiara

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię Niemek i nie przepadam za ich modą. Trochę przerażająca jest myśl, że kobiety 40+ ubierają się w obcisłe bluzki z cekinami. Myślę, że każda kobieta chciałaby ładnie wyglądać i zwracać uwagę płci przeciwnej, dlatego nie kręci mnie motto "nie obchodzi mnie co mam na sobie". Co do stylizacji, bardzo spodobała mi się ostatnia.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie to nie przeraża, uważam, że każdy powinien nosić to w czym czuje się pięknie i dobrze :) Oczywiście o ile nakłada odpowiedni rozmiar, inaczej jest to nieprzyjemne dla otoczenia ^^
      Lili_piratka

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc mnie nadal dziwi to jak ludzie łatwo ulegają stereotypom i wrzucają wszystkich do jednego worka. Bo przecież wszyscy Polacy to złodzieje, a Niemki brzydkie. Ja z chęcią śledzę blogi modowe i wśród tych, które odwiedzam regularnie jest kilka prowadzonych przez Niemki i z reguły są to świetne zestawy.
    Twoje stylizacje są całkiem w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm...Nigdy nie miałam nic do Niemek i ogółem do stylu w jaki się ubierają.Myślę,że ich ubrania są bardzo kobiece,klasyczne,ale też kolorowe.Jedynie przeraża mnie fakt o kobietach w Niemczech,które mają +40,a ubierają się w niekorzystne dla siebie stroje,ale kto powiedział,że Polki wcale tak nie robią.;)
    Ostatnia stylizacja jest przepiękna.
    Pozdrawiam,d.ahlia

    OdpowiedzUsuń
  7. ie lubię zbytnio Niemek i czuję do nich trochę odpychające uczucie, ale nigdy nic do nich nie miałam... Mnie też przeraża fakt, że kobiety 40+ ubierają się niedostosowanie do swojego wieku, wyglądu ( chodzi o te błyskotki ;)
    Ich ubrania są kobiece i klasyczne, nawet sportowe i kolorowe :D Myślę, że nie wszystkie Niemki są brzydkie i nie mają gustu :) Co do twoich stylizacji, są w porządkU, szału największego nie robią, ale ostatnia jest śliczna *.*
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziewczyny no co z wami, to są różnice kulturowe. To u nas jest powiedziane " to nie wypada temu to tamtemu". Tam tak nie jest i myśle, że to jest Niemców akurat powód do dumy, niech każdy nosi to, w czym będzie się sam sobie podobał i dobrze czuł ;) Z resztą po to są zasady w modzie by je łamać, i naczej moda by nie istniała :)
      Lili_piratka

      Usuń
  8. Nie mam zdania o Niemkach, ale stylizację wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam ,że Niemki faktycznie zbyt urodziwe nie są. Nie przepadam za niemieckim językiem itp.To że starsze kobiety ubierają się jak nastolatki wydaje mi się bardzo dziwne i zarazem odpychające. Mimo to twoje stylizacje są całkiem spoko.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę przeraża mnie fakt, że Niemki +40 chodzą ubrane jak nastolatki... Post bardzo ciekawy, 2 stylizacja najbardziej mi się podoba, taka kolorowa. :)
    alexoo22

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojojoj jak ciekawie. Zgodze się z jednym stwierdzeniem - DOMINUJE STRÓJ SPORTOWY, Niemcy nie zwracają uwagi za bardzo na to jak coś wygląda, ale czy jest praktyczne. Nie obchodzi ich też czy nałożą płaszcz od Channel do rynkowych dresów. Nie są też z tego powodu wyśmiewani- i prawidłowo. Jeśli chodzi o studentów to mam kolege co przychodzi na wykłady w pidżamie- oczywiście to taki jedyny przypadek jaki znam. Ale strój studentów jest bardzo swobodny gdyż na uczelnie ( przynajmniej tych znanych mi w Berlinie ) nie obowiązuje żaden dress code nawet na egzaminy. Jako, że pomieszkuję w Berlinie mam okazje to zobaczyć. Oczywiście są też swietnie ubrani studenci jakich znam, ale ciężko wpisywać to w modę czy estetykę ściśle niemiecką gdy mówimy o Berlinie, który jest mozaiką kulturową ;) Znam dobrze ubrane niemki, ale większość z nich stawia na wygodę i praktykę, co bardzo szanuje, nikt ich za to nie wyśmiewa, myślę, że ze względu na różnice kulturowe między nami a Niemcami. Oczywiście nie chce w ten sposób urażać Polaków, gdyż nasze tz. "burakowe" czy "cebulowe" zachowania sprawiają, że większość polek ubiera się przepięknie.
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czemu wszyscy tak się uczepili tego ,,Kobiety 40+ chcą ubierać się na nastolatkę. Obcisłe bluzki, dużo błyskotek." bo przecież nie każda starsza kobieta się tak tam nosi, a poza tym w Polsce daleko szukać nie trzeba, żeby też zauważyć dużo starszych kobiet ubranych jak nastolatki ( niestety ) :P To fakt, że Niemki lubią styl sportowy ale jak zauważyłaś każdy go lubi, ich stylizacje sportowe na ogół są przemyślane i wyglądają dobrze :) Do mojego liceum przez jakiś czas uczęszczała grupka osób z Niemczech i na kilkanaście osób tylko jedna dziewczyna nie była zbyt ładna ;) Jeśli chodzi o ubiór to podobny jak u nas, Polaków, choć muszę przyznać, że niektóre dziewczyny miały wyjątkowe, na prawdę fajne, gustowne i kobiece stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + uważam, że Twoje stylizacje dobrze oddają styl ubierania się Niemek i są ładne :)

      Usuń