2015/04/25

Starcie Stylistów


Poprzednie Starcie wygrywa natusia_182.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.


_______________________________________________
Modelka: dora_dorka
Temat: Wiosenny wypad za miasto.





_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

ModelkaB.E.A.T.K.A
Temat: Panna Młoda.


Mam gorącą prośbę. Postarajcie się, aby doll była jak najbardziej powiększona przed wykonaniem screena. Gdy dollki są małe post wygląda nieestetycznie. Jak wykonacie screena, najlepiej będzie, gdy zapiszecie go w formacie PNG (na obrazkach wyżej, widać znaczną różnicę między screenami w formacie PNG a JPG - JPG to te gorsze).  

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie będę publikować niepodpisanych prac.
_______________________________________________

22 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się dolki 5, 11 i 14
    miss_foklika

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 2 i 4 to moje faworytki :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w numerze 2! Jest cudowny, i na niego zagłosuje.
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  4. Myśle, że stylizacja, która najlepiej wpisała się w temat to stylizacja nr 1, myśle, że wiele osób zrobiło super stylizacje( nawet lepsze), ale moim zdaniem mają się nijak do tematu, choć można go interpetować na różne sposoby. Mojej interpretacji najbliższa jest stylizacja nr 1, poza tym jest bardzo ładna i wszystko do siebie pasuje, tak więc to na nią zagłosowałam.
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tu dużo fajnych i ciekawych stylizacji które mnie zainspirowały napewno do własnego looku :)

    wylupek

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie glosowalam na siebie tylko na wylosowany numerek przez moja siostre, poniewaz wszystkie stylizacje mnie uwiodly !!! Wystylizuje B.E.A.T.K.A i wysle wam ;) Pozdrawiam :D

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają wszystkie jednak głos oddaję na nr 2 :) :*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zagłosuję na 12,
    julie17822

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zagłosuję na 12,
    julie17822

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oddałam swój głos.Zgłoszę się do konkursu.

    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój numerek to 1 ;3 Podoba mi się bardzo nr 6 ;D
    ------------
    wigga_xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja głosuję na 13 1, 2 i czwóreczkę :) Świetnie odwzorwują się do tematu i są po prostu śliczne ! Nie podoba mi się jednak 8. Świetne połączenie rzeczy u karo45623Love1 ! Powodzenia ! Dzisiejsza konkurencja jest naprawdę dobra, na wysokim poziomie i oddana do tematu.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na 4,ponieważ jako jedyna trafiła w moje gusta.Pozostałe stylizacje średnio mi się podobają.
    d.ahlia

    OdpowiedzUsuń