2015/04/17

Makijażowe potyczki

Hej! Przepraszam, że nie opublikowałam postu w środę, ale po prostu nie dałam rady. Dlatego dzisiaj ocenię cztery osoby.
 
 
FinalyCarly
Prosto, ale ładnie. Makijaż oka jest staranny, a części twarzy dobrze dobrane.
Może bym trochę dodała koloru, bo jest trochę smutno.  Bardzo dobrze, że brwi pasują do koloru włosów. Całość oceniam na HOT-
 
 
 
Soxo_
Podobają mi się kolory makijażu, choć nie powinno się łączyć ciemnej karnacji z czerwoną szminką. Nie rozumiem, po co rysy na policzkach i pod oczami. Przez to doll wygląda na niewyspaną. Zdjęłabym rysy i  pocieniowałabym brwi. Może niektórzy się nie zgodzą, ale HOT/NOT z przewagą HOT.
 
 
nikiwi2468
Myślę, że to najlepsza doll z dzisiejszego postu. Bardzo ładnie pomalowane oczy i policzki. Brwi są dobrze wycieniowane. Dopełnieniem twojego makijażu są usta i fryzura. Podoba mi się HOT
 
 
 
Beautiful2JJ
Co tu się stało? Brwi zdecydowanie za wysoko, a oczy za nisko. Usta są za blisko nosa. Zdecydowanie złe proporcje twarzy. Nie rozumiem po co ten kolczyk w jednym oku. Makijaż jest krzywy. Niestety dzisiaj NOT.

Zgadzacie się z moimi ocenami?
Miss_joanna11

W środę:misskasia678 i LadyLivReal
W piątek: QueenRoyal. i B.E.A.T.K.A
 

14 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się drugi i trzeci makijaż. Soxo_ ma wyraziste, tropikalne kolory, które przypominają o upragnionym lecie. Make up nikiwi2468 jest bardziej delikatny, a całość dopełniają fryzura i usta - twarz doll wygląda niezwykle ciekawie. Reszta nie do końca mnie przekonuje :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko część makijaży mi się podoba.Ostatni zdecydowanie najgorszy,a przedostatni makijaż najlepszy.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam rysów pod oczami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w 100% z ocenami :) Soxo ma bardzo ładną doll i ogólnie ją lubię ;) Podoba mi się oryginalność i kreatywność. Zdjęłabym rysy bo według mnie wygląda na niewyspaną. Twarz jest trochę afrykańska :) Ale ładna. W pierwszym makijażu widać prostotę, ale jest ładnie. Typowe na stardoll. Trochę smutno w tym makijażu, ale jest okej :) W przedostatnim bardzo ładne są policzki i oczy :) Świetnie są pomalowane. Najlepsza doll z dzisiejszego postu. Brwi są dobrze wycieniowane. Ostatnia doll według mnie, najgorsza z dzisiejszego zestawienia :/ Coraz częściej widzę źle ustawioną twarz ? O.o Usta są bardzo wysoko, brwi też. Blisko nosa usta wyglądają źle.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie Soxo_ powinna być hot ale to według mnie. Co do reszty się zgadzam. Nikiwi, pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przestraszyłam się samej siebie...Nie wiedziałam, ze to tak okropnie wygląda! Miałam w planach zmienić twarz, ale zrobiłam to dopiero dziś...A kiedy się zgłaszałam wyglądałam inaczej.. No ale cóż...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z ocenami i opisami ;) !
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się mniej-więcej z ocenami, jednak mysle, ze troszkę się osmieszylas ( jeśli nie bardzo) pisząc przy lalce Soxo ze nie powinno się laczyc ciemnej karnacji ( dobrze,ze nie napisalas jeszcze ciemnej skory) z czerwona szminka, niezle się usmialam jak to przeczytałam, proponuje to usunąc, ale to już Twoja sprawa xd
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z twoimi ocenami. Ale nie zgadzam się z tym, że do ciemnej karnacji nie powinno się dawać czerwonej szminki, może według ciebie powinno dawać się jasno-różową? Xd
    BlueLemonSky

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z ocenami w 100% pewności.
    1 twarz jest najładniejsza, niby taka "prosta" itp ale jednak coś w niej jest c:
    2 twarz ogólnie jest w moim stylu, ale i tak sądzę, że nie jest najgorsza.
    3 twarz śliczna i idealna.
    4 twarz kompletna masakra, nie lubię takiego "rozstawienia".
    Miły post :)

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 doll ma dziwną twarz, zbyt smutną, nic się tam nie dzieje.
    2 ma fenomenalny makijaż , taki żywy i wiosenny, widać że się postarała.
    3 to taka typowa tumblr girl, ale bardzo ładna, taka naturalna i świeża
    4 do przepraszam, ale muszę to poeirdziec porażka, zbyt wysokie czoło, usta zbyt wysoko, taka nieproporcjonalna :( wygląda troszkę jak wiewióra

    punxchick

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby nie te policzki miała by najładniejszy makijaż Soxo_...

    OdpowiedzUsuń