2015/04/01

Wyceny


SAINT LAURENT PARIS TRIBUTE Hedi Seattle Shirt



Wydaje mi się, że gdy ta kolekcja była dostępna w StarPlazie. powyższa koszula była jedną z popularniejszych rzeczy. Nie pamiętam ile wynosi jej pierwotna cena, ale chyba nieco ponad 20 sd. Obecnie koszula jest warta niewiele więcej. Jeśli chcecie ją sprzedać, można za nią zgarnąć od 30 do 40 sd. A jeśli chcecie kupić, na pewno znajdziecie ją jeszcze taniej.


ARCHIVE Brown Silk Cardigan


Ładna koszula, niegdyś ciesząca się dużą popularnością. Kiedyś była chyba więcej warta. Dziś jej ceny są bardzo różne, ale ja najczęściej spotykam tę koszulę wystawioną za ok 70 sd. Myślę, że tyle właśnie jest warta ta rzecz. Naturalnie, można znaleźć ją taniej, za 40-50 sd, a nawet mniej. Ale tak jak wspomniałam, najczęściej spotkamy ją (w każdym razie jest tak w moim przypadku) za ok 70 sd.


CHRISTIAN LOUBOUTIN TRIBUTE Daffodile Stilletos


Uprzedzam, że jeśli chodzi o wartość tych butów, nie jestem do końca pewna, dlatego proszę o skorygowanie mojej wyceny, jeśli będzie błędna.
Z tego co widzę, wbrew pozorom, buty Louboutin'a nie są szczególnie cenne (chociaż pewnie zależy które). Często je spotykam w cenie ok. 20-30 sd. Moim skromnym zdaniem, wszystkie te buty są dziwnie wykonane. Wydaje mi się, że wartość tej pary oscyluje między 30-40 sd, ale tak jak pisałam wyżej, nie jestem do końca pewna.


PRETTY IN PINK Metallic Pink Flats

Przyznam, że nigdy nie spotkałam tych butów. Jednak wydaje mi się, że są sporo warte. Są dość oryginalne, zarówno jeśli chodzi o kolor i fason. Nie chcę tutaj wprowadzać nikogo w błąd, dlatego nie będę podawać przypuszczalnej ceny - jeśli ktoś jest w stanie takową podać, bardzo proszę o komentarz. Napiszę jedynie, że najpewniej można za nie zgarnąć niezłą sumkę. Aczkolwiek, jak wielokrotnie wspominałam, wszystko zależy od dobrej woli sprzedającego.


Pamiętajcie, że możecie podawać swoje rzeczy do wyceny. Wystarczy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią).  

21 komentarzy:

  1. http://oi59.tinypic.com/28he5g3.jpg
    Delhi Velvet Coat
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze napiszecie o co biega w tym nowym konkursie od króliczka?

      Usuń
  2. buty widziałam parę razy, nie wiem jaka jest ich wartość, ale ja bym je za 100 komuś upchnęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle, twoje wyceny są trafne w stu procentach.
    Ja poluję na kremowe szpilki z Nelly.
    Niestety sprzedawcy zawsze żądają sobie cen z kosmosu.
    Wydaje mi się, że są całkiem sporo warte, ale nie aż 100 stardolarów.
    Ktoś ma? Ktoś sprzedaje?
    DeadlyKitsune

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyceny trafne;) Osobiście sprzedaję brązową bluzkę za bodajże 40 sd, ale nie ma na nią kupców.
    Mam 2 rzeczy do wyceny:
    http://www.bankfotek.pl/image/1878191
    http://www.bankfotek.pl/image/1878192
    Informacje znajdują się na zdjęciach

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję jeszcze raz :D
    http://bankfotek.pl/view/1868897 Pretty 'n love Spring Platform Clogs
    http://bankfotek.pl/view/1872591 bonjur bizou chili collared dress
    http://bankfotek.pl/view/1872594 Young Hollywood Olivia NY Sandals

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodzę z Twoimi wycenami, chociaż myślę, że tą brązową koszule widziałam czasami taniej, ale to raczej przypadkowe szczęście :)

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z wycenami. Ja porę dni temu znalazłam koszulę brązową za 22 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyceny trafne. Ja z wyżej wymienionych ubrań mam koszulę i szpilki.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko się to czyta, kiedy co drugie zdanie zaczyna się od "nie jestem pewna", "moim zdaniem", "wydaje mi się" itd. Po co powtarzać to tyle razy?
    Zgadzam się co do tego, że buty są dziwnie wykonane. Zawsze odróżniają się od stroju, niekoniecznie w dobry sposób.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z twoimi wycenami. Spodobała mi się ta pierwsza koszula i druga :) Nawet ładne są te eksordki z Pretty'n love. Te rzeczy wyjatkowo są bardzo ładne. A te buty, nic szczególnego, źle zrobione i nie widzę w niej perełki.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z wycenami. Uważam, że najlepsza jest ta koszula w kratkę i brązowa bluzka. Ja osobiście chętnie bym kupiła tą różową, ale niestety nie mogę jej znaleźć. :(
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie pasuje mi ta wycena ostatnich butów- sama je miałam i sprzedałam je za niezbyt dużą kwotę. Rzadko się je spotyka bo były w jakieś edycji walentynkowej Pn'L i według mnie nie są jakoś specjalnie piękne... Wyceniłabym je na max 70sd (przynajmniej dla mnie nie jest to jakaś mega wysoka cena).

    OdpowiedzUsuń
  15. Szpilki są mniej warte;/ i rzeczywiście sa slabo wykonane zaś butów z ostatniego zdjecia nie widzialam nigdy ;o
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 koszula mi się podoba, 2 miałam farta bo kupiłam za 12sd, 3 mam,ale raczej sprzedam, 4 są fajne.
    http://www.bankfotek.pl/image/1872455 - Strike a Pose Tee

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z wycenami. Spotykam te ubrania w sb w mniej więcej takich samych cenach. Mnie osobiście średnio podobają się te rzeczy, więc wątpię żebym dała za nie te kilkadziesiąt sd :) Ostatnie buty widzę pierwszy raz i jak dla mnie, nie wyglądają na swoją cenę. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń