2015/01/11

Wybór dnia

Tytuł wyboru dnia zyskał dziś krótki kombinezon narciarski z Apres Ski. Kosztuje on 20 sd. Wygląda dość ciekawie, złote elementy nadają trochę elegancki, natomiast futerkowe obszycia rękawów i kołnierza oddają charakter zimy, gór. Tyle, że jak dla mnie jest to niezbyt praktyczne ubranie. Nie wiem czy potrafiłabym go korzystnie wykorzystać, sądzę że nie.
A Wy co o nim sądzicie?


15 sd na zakup spódnicy z Rio (KLIK) wygrywa emi20045. Gratulacje! Po nagrodę zgłoś się w KG Kaja1706. Masz na to 24 h.

Z KOMENTARZY WYLOSUJĘ OSOBĘ, KTÓRA OTRZYMA SD NA JEGO ZAKUP.

_________________________________________________________________________________________
REKLAMA
Blog ze stylizacjami - wejdź, przejrzyj posty, komentuj i wygrywaj super nagrody! 


33 komentarze:

  1. Kombinezon ma bardzo ładną kolorystykę. Połączenie bieli i czerni oraz przełamanie tego złotem sprawia, że całość jest bardzo uniwersalna kolorystycznie. Jednak... nic poza tym. Krój jest dziwny. Wgl nie przypadł mi do gustu, głównie przez ten "golf". Trochę mi się kojarzy z jakimś filmem sci-fi. Raczej nie dokonam jego zakupu.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ciuszek, szczególnie jak na taką rzecz jaką jest zimowy kombinezon. Jest świetny. Kolorystyka najbardziej przypadła mi tu do gustu, kocham złote elementy, zamki itp. Rękawki na końcu są przyzdobione uroczym białym futerkiem- to też mi się bardzo podoba, szkoda, że nie ma go tez przy golfie. Na razie nie mam na niego funduszy, ale chętnie zainwestuje w niego w najbliższym czasie :)
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh i zapomniałam dodać, że zgłaszam się do losowania :) Fajnie by było wygrać i mieć go za free,wiadomo ^^
      Lili_piratka

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy kombinezon. Dobrze zauważyłaś: jest to niezbyt praktyczne ubranie, uważam jednak, że przy odrobinie czasu mogłabym coś z tego zrobić. Wygląda oryginalne, podobają mi się kolory kombinezonu. MissNati909

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba ten kombinezon chętnie zrobiła bym miejsce w mojej szafie dla niego :) przyda się napewno do wielu stylizacji
    Zgłaszam się
    BubblyKamanGirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon mi się bardzo podoba i może zdecyduję się nad jego kupnem. Podoba mi się jego kolorystyka - połączenie czerni i złota, jak najbardziej do siebie pasuję i do mnie 'przemawia'. Fajnie by współgrał z jakimiś dżinsami i botkami na szpilce. Cena też nie jest jakaś przerażająco wysoka jak na taki ładny kombinezon. Nie jest tutaj wszystkiego za dużo,a pasek tutaj dodaję tego ''czegoś''. Gdyby nie on,kombinezon nie byłby taki interesujący jaki jest teraz.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się szczerze nie podoba, nie gustuję w tego typu ubraniach i nie przydałby mi się w szafie mej doll
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kombinezon podoba mi się jego kolorystyka przypadła mi do gustu połączenie czarnego,białego i złotego jest boskie
    Ciacho04

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ale za drogi :/
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  10. W mojej opinii wybór dnia jest nietrafiony, body same w sobie są ładne, ale futerko przy rękawach nie pasuje
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Do ładnych nie należy, ale ma w sobie coś... Pomyślę nad zakupem.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ale jak się założy fajne spodnie do tego będzie bosko wyglądać

    17oko

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezon bardzo stylowy :) Lecz nie do końca wiedziałbym jak go użyć w ciekawy sposób :D Bardzo podobają mi się te suwaki oraz ten pasek złoto zdobiony. Może zdecyduję się na jego zakup, jeszcze zobaczę :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny, kiedy tylko go zobaczyłam pomyślałam "to jest to!".
    Choć cena jest zdecydowanie za wysoka, to kombinezon jest dobrze zrobiony i bardzo mi się spodobał.
    Gdyby nie ograniczone budżety - z pewnością znalazłby miejsce w szafie.
    Trudny do wykorzystania.. to prawda.
    Ale dla chcącego nic trudnego, jak to powiadają.
    Można by poszperać w internetach w poszukiwaniu realnej wersji i stamtąd zaczerpnąć inspiracji.

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż właśnie, jak braknie własnych pomysłów zawsze można podejrzeć inspiracje- jak to ubierają projektanci ^^
      Lili_piratka

      Usuń
  15. Podoba mi się i z chęcia bym go kupiła.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się. Najbardziej podobają mi się jego złote elementy które go dopełniają. Jest dość praktyczny bo można zawsze założyć na niego jakąś czarną spódniczke i wyjdzie nawet ładny strój na codzień. :)
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda interesująco i zwraca na siebie uwagę. Podoba mi się i chętnie sama przymierzyłabym taki kombinezon. Jednakże, faktycznie jest mało praktyczny i również miałabym problemy z wykorzystaniem go.

    OdpowiedzUsuń
  18. it`s so elegant and I love the colors gold with black, the best way to wear it is to wear it as a jacket
    hootblood

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podoba, ale nie miałabym go do czego założyć. Wygląda troszeczkę jak kurtka zimowa,a złote elementy wyglądają ciekawie w takim zestawieniu :)
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze zgłaszam się do losowania
      truuusty135

      Usuń
  20. Nie podoba mi sie ale może kiedyś go kupie :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym bym żeby kiedyś pojawiła się w mojej szafie :)
    Zuma0618

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jest taka zła, ale w nią nie zainwestuję :')

    PrincessaZuza

    OdpowiedzUsuń
  23. Kombinezon jest przeuroczy. Te połączenie czerni i złota wygląda naprawdę świetnie ! Podoba mi się bardzo, ale w tej chwili nie mam sd na zakup :(
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobinezon jest fajny. Ten kolor czarny+złoty=ekstra xD
      kamilaboch

      Usuń