2015/01/30

Nowy konkurs


Do drugiego lutego mamy okazję zgłoszenia swojego wnętrza do konkursu zorganizowanego przez adminów. Tematem przewodnim jest zima, a więc jeżeli stworzyłyście przytulny pokój ze śniegiem za oknem, czy też inną zimową scenkę, to warto wziąć w nim udział. Tradycyjnie, pięciu najlepszych dekoratorów otrzyma stardollary ale to nie jedyna nagroda. Oprócz tego ich pokój zostanie nagrodzony zaprezentowaniem w Spotlight na stronie głównej.
Zamierzacie wziąć udział? Dekorujecie swoje apartamenty w zależności od pory roku?

12 komentarzy:

  1. Nie. Ja dekoruję tak jak mi się podoba. Kiedy chcę coś zimowego to to kupuję i tworzę wnętrze :)
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej się nie zgłoszę. Dekoruj3 swój apartament nie zależnie od pory roku.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorę udziału, nie mam zimowego apartamentu niestety i nie zamierzam tworzyć specjalnie na potrzeby konkursu. :)

    remmy08

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wezmę udziału :)

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię konkursy, jednak w tym nie wezmę udziału, gdyż kategoria dla mnie nie jest zadowalająca
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mam takiego pokoju a widziałam u niektórych dollek takie świetne, ze i tak nie miała bym szansy :3
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jeszcze może weznę udział, bo w sumie mam w jednym pokoju śnieg za oknem, ale nie jestem pewna czy jest dość dobry..

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A swój apartament to różnie dekoruję, ale zazwyczaj jak zaczyna się zima to zmieniam nie co wystrój przynajmniej w jednym z pokoi, aby nabrał takiego klimatu odpowiedniego do pory roku.

      Usuń
  8. Raczej nie wezmę udziału, a na dodatek raczej nie posiadam typowo tematycznych pokoi / _Pink_Miley_

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój apartament nie jest zgodny z porą roku, a poza tym, co ja zrobię z paroma sd i 16lvl?
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wezmę udziału
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń