2015/01/18

Sweter + spódnica

W ostatnim czasie, można zauważyć duże zainteresowanie połączeniem luźnego swetra z ołówkową, bądź inną spódnicą. Projektanci tacy jak Angel Schlesser wykorzystują takie połączenie w swoich kolekcjach.
Oto przykład:

Angel Schlesser Cibeles Madrid Fashion Week

Również takie połączenie wykorzystała jedna z uczestniczek programu Shopping Queen, prowadzonego przez blogerkę Sarę Boruc.


Mi się to osobiście bardzo podoba i myślę, że nadaje stylizacji elegancji i szyku. Wydaje mi się, że nie miałabym problemu z wykorzystaniem tego trendu w życiu codziennym. 
Stworzyłam dwie stardollowe stylizacje z tym połączeniem.
Oto one:

Bluza-Nelly.com Spódnica-RIO Torebka-Decades Buty-MMF

Tutaj zamiast sweterka wykorzystałam sportową bluzę z jasnym napisem, który kolorystycznie pasuje do wzorków na spódnicy. Całość utrzymałam w czerni z dużym dodatkiem złota, który głównie dominuje na spódnicy. Do tego klasyczne sandałki ze złotymi elementami i pikowana czarna torebka. Pomimo sportowej bluzy cała stylizacja dalej jest elegancka.

Sweter-DKNY Spódnica-Pretty n' Love Bluzka-LE Buty-It Girls

Tak jak w temacie posta mamy luźny sweter w zielono-szare paski i przeźroczystą ołówkową spódnicę, która jest bardzo elegancka. Pod sweter wybrałam szaro-zieloną bluzkę, która fajnie komponuje się ze swetrem. Z racji tego, że na górze się dużo dzieje dobrałam bardziej stonowany dół, czyli zwykłe czarne sandałki. Całość tak jak pierwsza stylizacja jest bardziej elegancka. 

Jak wam się podobają dzisiejsze stylizacje?
Wykorzystujecie opisane połączenie w życiu realnym, bądź na stardollu?

MINI LOTERIA 
Z komentarzy wylosuję osobę która zgarnie:

Aby wziąć udział w loterii należy:
- skomentować ten post;
- mieć 2sd na odebranie nagrody
- napisać czy chcecie brać udział w loterii.

28 komentarzy:

  1. Zdarzyło mi się kilka razy być tak ubraną w realu, ale jakoś specjalnie tego połączenia nie lubię. Pierwsza stylizacja ładna, natomias druga jest jakaś dziwna.
    Zg się ;]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylka jest w porządku aczkolwiek nie podoba mi się to że tytuł mówi co innego a stylizacja również mówi co innego (bluza zamiast swetra). Co do drugiej stylizacji to nie sądze że jest elegancka (XD) Jednak ma coś w sobie co sprawia że mi się podoba. Do loterii się nie zgłaszam :)
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za brak przecinków ><

      Usuń
    2. Też wahałam się nad dodaniem tej pierwszej stylizacji, ale w gruncie rzeczy bluza to też sweterek :p

      Usuń
    3. Może i bluza jest w jakieś tam mierze podobna do swetra, ale trzymałabym się tematu. Mimo to stylizacja jest ładna :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie polaczenia. Czasem chodze tak ubrana. Pierwsza stylizacja nie przypadla mi do gustu, glownie przez to, ze bluza jest za bardzo dopasowana. Drugi outfit swietny. Wszystko do siebie pasuje. Mimo oversizowego sweterka, to elegancka spodnica odgrywa tu glowna role.
    Zglaszam sie do loterii.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ogólnie bardzo podoba połączenie swetra i spódnicy . Ciekawie to wygląda. Zgłaszam się do loterii

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylizacje

    Zgłaszam się do loterii

    CoralRelkins

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu codziennym praktycznie co tydzień tak wyglądam :)
    Nie zgłaszam się do loterii.
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham się tak ubierać :)
    zg
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie połączenie. Nie stosuję go jednak w rql, bo nie przywykłam do spódnic, spódniczek czy sukienek. Aczkolwiek post twój natchnął mnie do stworzenia czegoś z moją stardollową, ołówkową spódnicą z Nelly.com :')
    Pierwsza stylizacja jest fajna, ale już nudzi mnie czerń i złoto. Czas na coś nowego. Mimo to, jest fajnie, sama posiadam sandałki i jestem z nich bardzo zadowolona. :'')
    Druga stylizacja jest całkiem fajna, tylko nie przepadam za tymi kolorami, więc raczej ubrałabym pierwszą.
    Realne stylizacje.. druga to prawdziwa masakra.
    Ogólnie boski pościk :33
    Zgłaszam się do loterii, choć wątpię szczerze, ale może łut szczęścia będzie.
    Te zakolanówki są boskie.

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie mam przed oczami siebie! Zawsze kiedy mamy się ubrać na galowo( np. do szkoły ),ubieram klasyczną granatową,albo czarną spódniczkę,a potem narzucam na siebie sweterek. Kocham takie luźne połączenia,zawsze się sprawdzają. Coraz więcej ludzi również je wykorzystuję,podoba mi się to że nie jestem jedyna haha. No,a stylizacje jak zwykle piękne i pomysłowe. Zmieniłabym tylko zielony sweterek,bo nie bardzo według mnie pasuję do całości,poza tym wszystko jest okej.
    No i oczywiście,zgłaszam się do loterii,bo nagrody cudowne.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię to połączenie, jednak nie ubieram się tak, bo przy mojej figurze nie wygląda to ładnie ;)

    Zgłaszam się, Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie połączenia
    Zg się Ciacho04

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacje są naprawdę ładne, w rzeczywistości często ubieram spódniczki nie sweterki :) Uwielbiam takie klimaty *-*
    oraz zg się :)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mmi się stylizacje, głównie dlatego, że sama się tak ubieram w realnym życiu
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się takie połączenie ;')) Zgłaszam się :'3

    PrincessaZuza

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam szczerze, że takie połączenia mi się nie podobają. Stanowczo nie. Ja nie założyłabym czegoś takiego, ale stylizacje wyszły Ci całkiem ok.
    Nie biorę udziału.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  17. Połączenia swetra ze spódnicą prezentuje się świetnie o ile oczywiście dobrze dopasujemy do siebie te części garderoby. Sama często je wykorzystuję. Dla mnie to jest taki "domowy look" , ponieważ jest wygodny, a to sobie cenię.
    Bardziej podoba mi się druga stylizacja, ponieważ prezentuje się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubie połączeń swetra ze spodniczką .. nie to nie dla mnie lecz bardziej podoba mi sie 2 stylizacja niz ta pierwsza ale to ze wzgledu ze bardzo lubie ten sweterek z DKNY ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the first outfit its amazing
    hootblood

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie połączenia chociaż przyznam szczerze, że na Stardoll rzadko kiedy ubieram tak lalkę. Jednak teraz chyba zacznę :) Pokazałaś jak można zrobić ciekawe stylizacje ze zwykłych, prostych rzeczy. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja :)
    Biorę udział w loterii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście nie noszę ołówkowych spódniczek, bo jestem niska (ale podobają mi się). Natomiast rozkloszowane bardzo lubię i często nosze. Cieszę się, że jest to nowy trend. Dość wpychania swetrów w spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba takie zestawienie,spódnica do luźniejszego swetra naprawdę świetnie wygląda :D Ja też osobiście stosuje takie połączenie. Twoje stylizacje również są dobre. Zgłaszam się do loterii.
    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń