2015/01/13

Kwiatuszki

Dzisiaj mam dla was dziewczęcą stylizację, z motywem kwiatów na bluzce. Coś czuję, że torebka wam się nie spodoba.

Bluzka-Bonjour Bizou Spodnie-Basic Torebka-Killach Buty-Voile

Jako podstawę wykorzystałam białe spodnie z zamkami, które ukryły się pod bluzką z motywem kwiatowym. Bluzka jest głównym elementem całej stylizacji, bo ma ciekawy krój i ładne dziewczęce kolory. Do bluzki kolorystycznie dobrałam buty ze złotym paskiem pośrodku. Torebkę wybrałam z myślą o tym pasku. Uważam, że jest ciekawym elementem i fajnie zgrywa się z resztą. Do tego postawiłam na delikatny makijaż w odcieniach błękitu i bieli (niestety słabo go widać). Wydaje mi się, że jest to jedna z najlepszych stylizacji jakie zrobiłam, no ale wystawienie opinii należy do waszych zadań.

Jak wam się podoba?
Lubicie motywy kwiatowe?

16 komentarzy:

  1. masz rację, torebka naprawdę do czapy, oraz te okropne buty. Ja osobiście noszę tę bluzkę jako sukienkę, ale jak kto woli, poza ubraniem makijaż, może niebieskie cienie pasują, lecz te ciemne brwi, rzęsy i eyeliner.
    stylizację oceniam na 3/5 :(
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetna stylizacja! Co prawda nie założyłabym tych butów i torebki ale w tej stylizacji wszystko do siebie pasuje :)
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle mi się nie podoba.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem buty i torebka kompletnie nie pasują do bluzki. Nudnawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz kolejny stylizacja nie przypadła mi do gustu. Bluzka i spodnie do siebie pasują, ale reszta według mnie powinna iść do poprawki. Nie podobają mi się buty oraz torebka. Do niczego tu nie pasują.

    Supermissania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja wyglada jak randomowe rzeczy nalozone na dollke. Calkowicie mi sie nie podoba. Wszystko jest jakies inne.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja poprawna, ale nudna. Wymieniłabym buty i dałabym jakiś fajny naszyjnik.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  8. Białe spodnie świetnie wyglądają z tym kwiatowym delikatnym topem. Twierdzisz, że dobrałaś kolorystycznie buty do bluzki, podczas gdy kwiaty są w odcieniu błękitu a buty turkusu. To nie są te same kolory, nawet zbliżone. (choć oba są odcieniami niebieskiego). Po za tym patrząc na te buty trzeba się dobrze przyjrzeć by zobaczyć ten złoty pasek, dlatego torebka się gryzie. Nie podoba mi się ;(
    _O_Emma_O_

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka i spodnie ładnie razem wyglądają :) Torebka nie pasuje,lepsza byłaby np.kobaltowa,aby przełamać monotonie stylizacji ;) Buty ładne,ale kolor według mnie nie pasuje,ciemniejsze lepiej by wyglądały Założyłabym jakiś naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo ładna i według mnie torebka pasuje :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę.. zamysł niebieski+złoty - całkowicie na plus, ale wykorzystałabym inną bluzkę do tego. ;//
    Mimo to, za zamysł, jest super!

    :)

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jak najbardziej pasuje, ale za to przyczepię się do butów, które trochę za bardzo rzucają się w oczy (rażą). Wymieniłabym je na złote / pozłacane, żeby pasowały do kopertówki oraz dodałabym biżuterię (również złotą). Myślę, że takie dodatki świetnie współgrałyby również z makijażem doll (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacją jest świetna ! wszystko gra ze sobą a naturalny makijaż wykańcza tą piekną stylizacje, jestem pod wrażeniem tej prostoty !
    QueenRoyal. *______*

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że Twoje stylizacje są fantastyczne, ale ta stylizacja to dno :c Buty i torebka w ogóle nie pasują do bluzki. Oczywiście bluzka jest naprawdę śliczna. Nie podoba mi się...
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja sama w sobie jest bardzo ładna,ale przymykam oko na motyw kwiatowy,ponieważ bardzo nie lubię takich ciuszków/dodatków i innych. Aczkolwiek złego zdania o tej stylizacji powiedzieć nie mogę,bo jest bardzo ładna i fajnie wykonana. Nawet torebka według mnie tutaj pasuję i daję tej stylizacji takiego pazura i pewnego kopniaka. Buty świetnie współgrają kolorystycznie z bluzką, tak samo jak i kolor paznokci :) Dobrze,że wybrałaś biały kolor spodni,a nie inny, bo by było tandetnie. Makijaż jest może słabo widoczny,jednak jeśli się przyjrzymy to rzeczywiście widać niebieski i biały cień. Jest bardzo ładnie, jedna z lepszych stylizacji. Moim zdaniem.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja moim zdaniem bardzo udana. Idealnie podkreśla dziewczęcość, a do tego ten lekki makijaż, który świetnie pasuje do ubioru. To połączenie białych spodni z tym topem naprawdę bardzo fajne.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń