2015/01/21

Millionaire Mansion Fashion

W sklepie wspomnianym wyżej pojawiło się nowe piętro ubrań i akcesoriów oraz piesek. Ceny wahają się od 6, do 20 sd, ale jest też coś w fioletowej walucie. Wśród dostępnych artykułów znajdziemy inspirowane między innymi takimi markami Miu Miu, Michel czy też kolekcją Resort, czyli taką która zapowiada to co będziemy mogli zobaczyć na Fashion Week'ach. Mnie ta kolekcja nie powaliła. Jest moim zdaniem bardzo przeciętna, a nawet ośmielę się powiedzieć, że zwyczajnie słaba. Nie planuję żadnych zakupów.
Co sądzicie o tej dostawie?


13 komentarzy:

  1. Widze pare fajnych zków, które na pewno kupie lecz nie teraz ze względu na brak pieniążków a ceny sa niczego sobie :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle, ze cos kupie. Dostawa nie powala, jednak nie jest zla. Podoba mi sie jedna bluzeczka, ktora raczej znajdzie sie w mojej stardollowej szafie.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś kupię. Dostawa nie jest powala, ale nie jest zła.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja może nie jest przepiękna,ale na pewno też nie jest brzydka. Mnie osobiście się bardzo podoba i zainwestuję w dwie pary butów oraz spódniczkę (tę kolorową).

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja nie powala na kolana, ale też nie jest taka najgorsza. Jak na razie nie myślałam nad kupnem czegokolwiek, ale może później się na coś skuszę.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię dwie może więcej rzeczy. Dostawa jest udana. Bardzo mi się podoba.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaaak! Dostawa do mego ukochanego sklepu ♥
    Na pewno coś kupię. :)
    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam zbytnio za tym sklepem, ale tym razem jednak spodobały mi się ubrania z dostawy. Na pewno coś kupię :D
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja szału nie robi :/ Zakupiłam jedynie kolorowe szorty i torbę za sm
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie lubiłam tego sklepu, bo ubrania są słabej jakości. Ta dostawa też jest nie najlepsza. Widzę tylko kilka w miarę dobrych rzeczy i może kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie nie przepadam za tym sklepem, ale tym razem dostrzegłam kilka fajnych rzeczy, na które pewnie się skuszę. Nie mniej kolekcja nie jest jakaś wybitna i faktycznie nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także uważam,że kolekcja jest kiepska..Również nie lubię kupować w tym sklepie :) Raczej nic nie kupię :) karolina25love ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja nie powala, ale sukienka z białą górą i dołem w kwiaty jest nawet fajna :)
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń