2015/01/31

Miej albo żałuj - Dolce & Gabbana



Cześć wszystkim. Jak wiecie, jutro sklep D&G zostanie wycofany, więc jeżeli nie macie pojęcia co kupić, my lecimy Wam na pomóc. Przyszykowałyśmy nasze must have i jedenaście stylizacji. Enjoy!


Sklep zrobił miłe wrażenie. Panuje w nim bajkowy klimat, co doskonale odzwierciedlają znajdujące się w nim rzeczy. Ceny są w miarę przystępne, dlatego w szafie każdego z nas powinna znaleźsć się choć jedna rzecz. Szczególnie polecamy zainwestować w dodatki, gdyż ich ceny są naprawdę kuszące. Ogólnie kolekcję zaliczamy do udanych. Wybrałyśmy dla Was dwanaście rzeczy. Oto nasze propozycje i ich wykorzystania:

Polecamy:


Stylizacje:

od Soxo_

1. Spódniczka - Dolce & Gabbana, Pasek - Fendi, Kolczyki - Nelly, Top - Special Offer, Marynarka - Callie's Picks, Torebka - LE, Bransoletka - PPQ, Buty - Young Hollywood
2. Bluzka/ body - Dolce & Gabbana, Płaszcz - Film Theory, Łańcuszek - PPQ, Pasek - Fendi, Spódnica - Basics, 
Torba - Callie's Picks, Buty - Sonia Rykiel
3. Sukienka - Dolce & Gabbana, Łańcuszek - PPQ, Sweter - Killah, Torebka - Callie's Picks, Bransoletka - PPQ, 
Buty - Millionaire Mansion Fashion


od Weronikao99

1. Spódnica - Dolce & Gabbana, Buty - Bonjour Bizou, Bluzka - LE, Torba - Nelly, 
Bransoletka - ELLE
2. Buty - Dolce & Gabbana, Bluzka - It Girls, Top - Dior, Spódnica - St. Trinian’s 2, 
Torebka - Fallen Angel, Rajstopy - LE

3. Sukienka - Dolce & Gabbana, Kokarda - Callie’s Picks, Ozdoba - Museum Mile, 
Buty - Young Hollywood, Torba - Decades
4. Torba - Dolce & Gabbana, Bluzka - Girl vs Monster, Marynarka - Hot Buys Summer Retro, Spódnica - Rio,
 Buty - Subcouture 

od dora_dorka
1. Bluzka - Dolce & Gabbana, Pasek - Callie's Picks, Sandałki - Apres Ski, Torba - Nelly, Spódnica - Riviera
2. Buty - Dolce & Gabbana, Torba - Chanel, Sukienka - Bonjour Bizou, Narzutka - Chanel, Naszyjnik - Bonjour Bizou

3. Buty - Dolce & Gabbana, Kurtka (2x) - Evil Panda, Naszyjnik - PPQ, Spódnica - It Girls, Bluzka - Basics, 
Torba - Chanel
4. Sukienka - Dolce & Gabbana, Torebka - Voile, Buty - Young Hollywood, Pasek 1 -  Callie's Picks, 
Pasek 2 - Bonjour Bizou

Czy Wam też kolekcja zrobiła pozytywne wrażenia? Kupicie jeszcze coś? 
Podzielcie się opiniami :)

10 komentarzy:

  1. Mnie na pierwszy rzut oka kolekcja nie powaliła na kolana, ale po tym poście mam zupełnie inne wrażenie. Kolekcja jest pełna świetnych rzeczy !(których jednak z braku funduszy nie kupię :/) Wszystkie stylizacje są wręcz epickie ! Wszystko ze sobą współgra, no po prostu cudo !
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedy pierwszy raz zobaczyłam tę kolekcję nie powaliła mnie na kolana. Teraz wiem, że kolekcja zawiera bardzo dużo świetnych żeczy! (Niestety nic nie kupię ponieważ mam strasznie mało sd). Stylizacje są świetne! Wszystkie bardzo mi się podobają:)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są świetne!
    Ta kolekcja niezbyt mnie urzekła, spodobało mi się kilka rzeczy. Teraz widzę kolejne perełki, np. body. Niestety, nie mogę ich zakupić, chociaż może do jutra uzbieram jeszcze trochę sd. :)

    remmy08

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zdanie na temat kolekcji jest znane XD Dzięki Soxo_ zastanowię się nad kupnem bodów. Co do stylizacji najbardziej podobają mi się: druga Soxo, obie pierwsze Weroniki i druga Dorki.
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  5. Z zaproponowanych przez Was rzeczy mam czerwoną torebkę, srebrno-czarne oxfordki i sukienkę w kwiatki z aniołkami. Dziwi mnie, że nie znalazła się Brocade Dress w waszych Must have. Soxo_ podoba mi się Twoja trzeci stylizacja, ta z niebieską sukienką. Szkoda, że w każdej stylizacji ubrania są krzywo założone. Outfity Weronikao99 wcale nie przypadły mi do gustu, tak samo dora_dorka.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne stylizacje :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście posiadam tylko buty z tego sklepu i zdecydwanie wole sklep D&G.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post i ładne stylizacje :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ciuchy szczególnie spódnica

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem kolekcja Dolce & Gabana nie przypadła mi do gustu jedyne co kupiłam to dwie spódniczki czarna w kwiaty i czerwona :) Bardzo spodobała mi się 3 stylizacja sukienka w sowy w tym zestawie wygląda bosko !! :3
    Pozdrawiam NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń