2015/01/19

LOOKBOOK- Strike a Pose

Witam Was w swoim pierwszym poście na tym blogu. Zwę się Dorota i pochodzę z Litwy. Specjalnych zainteresowań nie mam, więc aby Was nie zanudzać przechodzę do lookbooku.


Najnowsza kolekcja Strike a Pose podbiła serce i opustoszyła portfel u większości graczy, również u mnie. Udało mi się kupić wszystkie rzeczy, które chciałam i jestem niezmiernie zadowolona.
Moje must have:
Stylizacje:
 1. Kurtka- Strike a Pose, Okulary- Mr., Spódnica- Callie's Picks, Buty- Louboutin Tribute
2. Płaszcz- Strike a Pose, Bluzka- Basics, Spodnie- Decades, Buty- Mr., Okulary- Cheap Monday
3. Futro- Strike a Pose, Plecak- No Name, Szpilki- Pals, Spodnie- It Girls
4. Płaszcz- Strike a Pose, Rajstopy- Basics, Buty- Museum Mile, Spódnica- Special Offer
5. Futro- Strike a Pose, Koszulka 1- It Girls, Koszulka 2- Basics, Torba- Miss Sixty, Spódnica- Folk, Buty- Bonjour Bizou
6. Futro- Strike a Pose, Sukienka- Bonjour Bizou, Buty- Rio, Torebka- Miss Sixty


Zdążyliście kupić wypatrzone rzeczy? Podzielcie się opiniami :)

17 komentarzy:

  1. Moja stardolarowa kieszeń nie pozwala mi na kupno niektórych że czy nie jestem też SS. Najbardziej podobają mi się 2 stylizacje: 4 i 5.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tylko na razie nie mam SS:)
      Vanessa20160

      Usuń
  2. Hym.. stylizacje nie są złe, jednak, w prawie każdej mam jakieś ''ale''. Ostatnia stylizacja za to bardzo mi się podoba i nie mam żadnych zastrzeżeń :)
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super stylizacje! Bardzo mi się podobają, w każdej wszystko do siebie pasuje i kolorem, i stylem. Kolejny plus za ich ilość. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje;D bardzo mi się podobają idealnie doasowane dodatki pod względem kolorystycznym jak stylowym. Mnie najbardziej podoba się stylizacja nr 5 i 6 ;D Niestety mnie się nie udało nic kupić, gdyż to co przypadło mi do gustu było już wyprzedane.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy :)
    Świetny gust! Chciałam kupić wiele rzeczy ale nie zdążyłam :(
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje ladne, jednak nie oszalamiajace. Najbardziej przypdla mi do gustu pierwsza, glownie przez asymetryczna spodnice. Kupilam kilka rzeczy z nowej dostawy do Strike A Pose. Z Twoich must have mam czarne spodnie oraz brazowe futerko.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się post podoba :) Spora ilość stylizacji, musiało ci to zająć sporo czasu, a większość z nich bardzo przypadła mi do gustu. Nie przekonuje mnie jedynie propozycja nr 3, jakoś tak dziwnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy na pokładzie ;)
    Ja kupiłam kurtkę z pierwszej Twojej stylizacji i futro z ostatniej i jestem zadowolona z tych rzeczy. Stylki są bardzo ładne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje ładna, najbardziej do gustu przypadły mi numery 1, 3 i 6. W każdej z nich zmieniłabym kilka rzeczy, ale są to drobiazgi, więc nie będę się rozpisywać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ubrania odwalają całą robotę. Wystarczy dodać kilka klasyków i efekt będzie super. Buty z 4. mnie zaskoczyły, a raczej to że są z M.M.

    OdpowiedzUsuń
  12. 3,4 i 6 stylizacja najlepsza . Zazdroszczę ci rzeczy bo ja niestety nie zdązyłam nic kupić ;/ trudno poczekam znów .. ale naprawde udało ci się zdobyć świetne rzeczy i zrobić z nich świetne stylizacje :) Poza tym Witaj Doroto ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podobają mi się stylizacje 2,4,5. Ten piesek jest uroczy *-*
    Ogólnie stylizacje, przyznam, że wyszły Ci świetnie, ale te które wymieniłam wyżej, oczarowały mnie :*
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne :D
    Zwłaszcza podoba mi się ta z ramoneską, dzięki tej spódnicy i ułożeniu dłoni doll ma się wrażenie, że wieje ostry wiatr a dollka nam marznie :d Nie no, w ogóle Look Book świetny, ja sama nic nie nabyłam.;C

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witamy w sim! Niestety nic nie nabyłam ,wszystko było sprzedane kiedy weszłam na stardoll. Ale.. nie żałuję aż tak bardzo.
    Stylizacje przepiękne,godne uwagi! Najbardziej do gustu przypadła mi jednak stylizacja 5. Kolory są do siebie świetnie dobrane,buty idealnie komponują się z futerkiem. Po prostu cudo! No,a torebka z Miss Sixty wygląda jakby była w komplecie z SAP.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdążyłam kupić to co zamierzałam, bardzo ładne stylizacje :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń