2015/01/28


Mimo tego, że na wielu stronach możemy już przeczytać artykuły z trendami na wiosnę i lato, my postanowiłyśmy powrócić do swetrów, które są jedną z najważniejszych, ale jednocześnie chyba najbardziej niedocenianych część garderoby. Nie rozstajemy się z nimi przez cały rok, zwłaszcza podczas chłodnych miesięcy. 


Post przygotowałam wspólnie z Zoffzoss, właścicielką bloga heyzoffia, gdzie znajdziecie artykuły na temat realnej mody. Zawarłyśmy partnerstwo "na chwilę" i postanowiłyśmy stworzyć artykuł, który będzie nawiązywać do prawdziwego życia, ale jako iż jesteśmy blogiem o Stardoll - również o wirtualnych ubraniach :)
Przygotowałyśmy dla Was specjalne zimowe outfit'y z swetrami, które można ubrać wszędzie. Życzymy wam także, żeby te ostatnie miesiące udały się wyśmienicie pod kątem ferii. Miłej lektury!

Zestawy zawierające 'prawdziwe' artykuły przygotowane przez Zoffzoss:


W kobiecych szafach przejmują miejsce eleganckich żakietów oraz różnych ramonesek. Oczywiście nie wszyscy zrezygnowali z tych rzeczy, aby zastąpić je sweterkami, jednak większość swetrów z domowego zacisza coraz częściej przedostaje się na ulice.
Od kilku sezonów moda skłania się ku wygodzie. Dowodem tego mogą być choćby kolorowe sneakersy zastępujące co pewien czas szpilki lub plecaki zarzucane przez sporą liczbę fashionistek na plecy, zamiast kopertówek w dłoni.

W tym sezonie swetry przybrały bardzo duże rozmiary, ale to właśnie takie oversize'owe najlepiej sprawdzają się z koronkowymi spódnicami i metalicznymi legginsami. Do takiej góry outfitu najlepiej pasują botki.
Swetry zaczęły odgrywać główną rolę we wszystkich stylizacjach, dlatego tak ważne są ich kolory, obecnie najmodniejsze intensywne barwy. Pisząc o ubraniach tego typu nie można zapomnieć także o długich kardiganach, które idealnie współgrają z sukienkami. Natomiast jeśli chodzi o pulowery w serek, dobrze wyglądają ze spódnicami maxi i z kamizelkami. Golfy można nosić ze wszystkim :)

Stardoll oferuje nam bardzo dużo swetrów różnego rodzaju, od krótkich bluz, aż po długie i obszerne kardigany. Na poniższym obrazku pokazałam tylko kilka z nich, na które (moim zdaniem) warto zwrócić uwagę.


Na potrzeby dzisiejszego artykułu przygotowałam tylko jedną stylizację, z krótkim opisem, natomiast jeśli chodzi o te pozostałe mogliście już je zobaczyć na moim drugim blogu, gdzie umieszczam podobne artykuły, a więc jeśli macie ochotę przeczytać opisy reszty outfitów zapraszam na Votre Mode.


| Kołnierzyk - darmówka | Sweter - It Girls | Spódnica - Killah | Rajstopy - darmówka | Torebka - Rio | Okulary - Killah | Platformy - Fallen Angel |

Postawiłam na kolor czarny z dodatkiem srebrnego. Błyszczący sweterek odgrywa tu główną rolę. Połączyłam go z czarną spódnicą. Aby stylizacja nie była pusta zdecydowałam się na rajstopy, jak również założyłam moje ulubione platformy, dzięki którym nogi lalki stają się o wiele dłuższe.




14 komentarzy:

  1. Wspaniały wpis ! Ze sweterkami się nie rozstaję , mam ich pełno :)
    miss_hannah260

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post:) Tytuł raczej zimowy ale i wiosenny. Swetry, bardzo lubię je nosić. Stylizacja wspaniała wszystko do siebie pasuje.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na partnerstwo więcej takich artykułów z prawdziwymi rzeczami ^^
    Stylizacja są świetne zarówno prawdziwe jak i stardollowe ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały post! Uwielbiam swetry *_*
    Wszystkie stylizacje są piękne, lecz najbardziej podoba mi się ta z płaszczem od Hilfigera i przedostatnia. Cuda :)

    remmy08

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Ja uwielbiam chodzić w swetrach :) Stylizacje przepiękne! Najbardziej podoba mi się druga i przedostatnia
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykul dotyczacy swterkow swietny. Niestety zadna z przedstawionych stardollowych stylizacji nie przypadla mi do gustu.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. I <3 swetry XD fajnie że znalazła się stylizacja prawie cała za sm

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nawet w całości składa się z rzeczy za sm :)

      Usuń
  8. Uwielbiam swetry, stanowią główną część mojej szafy ;3 Najwięcej mam tych 'babcinych', na guziki, chyba każdy kojarzy mnie tylko z nimi. ["ee.. to ta co cały czas swetry nosi?"].

    Mam w realnej szafie 9 swetrów ^^
    Super artykuł :3
    Stylizacje widzę z VM, już je oceniałam :)
    Więcej takich postów! :)
    ChemicRomanc

    OdpowiedzUsuń
  9. Swetry są świetne! Sama mam i chodzę w nich do szkoły, a do tego są taki ciepłe, że aż milutko w nich być. Są rewelacyjne i wszystkim się chyba podobają. Najładniej wyglądają w połączeniu z rurkami albo legginsami. Kocham to! Mam ich mnóstwo... Stylizacje są rewelacyjne! Bardzo mi się podobają :)

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje bardzo mi się podobają . Sama chodzę w takich swetrach, bo je uwielbiam <3 Różne rodzaje swetrów świetnie się sprawdzają w stylizacjach w różnym stylach, są poprostu iniwersalne i świetnie można je połączyć z innymi dodatkami. Oby więcej takich ciekawych postów ;D

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście wręcz kocham swetry ! W realnej szafie mam ich chyba z 10 !
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  13. Post fajny, lecz trochę nudnawy. Stylizacje nie wszystkie mi się podobają, ale z narzutką Chanel jest świetna ;]

    OdpowiedzUsuń