2015/01/26

Kimono

Czołem!
Mam nadzieję, że weekend minął wam spokojnie. Dzisiejsza stylizacja jest w japońskim klimacie. Jak ja uwielbiam Japonię ♥ 

Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem gotowego kimona w sklepie Royalty. Jednak po dłuższym namyśle postanowiłam sama stworzyć kimono zamiast wydawać 20sd. Czy mi się udało? Zobaczcie sami...

opaska - Royalty, bluzka (sukienka) - Special Offer, pas (2x pasek + kokarda) - Bonjour Bizou + Callie's Picks, spódnica - VOILE + Special Offer, torebka - Bonjour Bizou

I taki mały bonus...
Co sądzicie o moim kimonie?
Spodobała wam się stylizacja?

10 komentarzy:

  1. Wow, jestem pod wrazeniem. Wszystko jest takie idealne. Nie wiem co napisac, po prostu zaparlo mi wrecz dech. Jest pieknie. Nie ma sie do czego przyczepic. Urzeklas mnie tym outfitem. 100000000/10 ❤️

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Nie pomyślałabym nawet, że samemu można stworzyć kimono :) Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona, wszystko do siebie idealnie dobrane.. :)
    Makijaż również cudowny, eyeliner sprawił tutaj że oko wygląda na takie 'japońskie'. Cudo prostu, nie mogę się napatrzeć, może mi też uda się coś w tym stylu stworzyć.

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Wszystko jest świetnie dobrane. Ja nie umiałam tak dopasować ubrań:)
    Makijaż jest również świetny.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny, ogólnie nie lubię tych kolorów, dlatego przejdę do samej konstrukcji.
    Jest naprawdę boskie. Gdyby nie pas, nie byłoby to kimono, ale tak? Idealnie! Może torebeczka do wymiany, poza tym jest ślicznie!
    Wszystko takie japońskie ^^
    Nie lubię tych klimatów, ale tu się spoko prezentuje!
    Makijaż świetny, typowo japoński, choć czegoś mu brakuje. :)
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wszystko zrobione *_* wlosy makijaż i stylizacja łączą sie w piękne dzieło *_*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na stylizację ! Genialnie :D Jedyne co mi się nie podoba to torebeczka, ale ogólnie stylówa na 5+ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł oraz dobre wykonanie. Jedynie średnio tu wygląda bluzka, a tak fajnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na stylizację. Osobiście nie przepadam za stylem japońskim,ale tutaj jak najbardziej przypadł mi do gustu.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja.

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Makijaż jest świetny *.*
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń