2015/01/25

Wnętrza #7

Sesja, sesja... Nie myślałam, że to naprawdę wymaga aż takiego nakładu pracy! Dzisiaj więc nie będę rozpisywać się o żadnej szczególnej rzeczy, którą możemy wykorzystać w apartamencie, a zaprezentuję Wam kilka aranżacji z użyciem przedmiotów z wczorajszej dostawy do Opulence.
Starałam się stworzyć wnętrza o różnym klimacie, ale chyba nie do końca mi się to udało - ocenę pozostawiam Wam.

Wyjściowym pomysłem był ten podsunięty przez czytelniczkę MrrrPaula, czyli wykorzystanie firan z nowej dostawy w aranżacji nowoczesnego, wręcz minimalistycznego, wnętrza. Jak widać niżej - rezultat raczej odbiega od koncepcji początkowej. Mimo to, dalej myślę, że te zasłony mogłyby bardzo intrygująco wyglądać jako jedyna ozdoba pokoju... Stanowi to wyzwanie, więc pewnie kiedyś jeszcze do niego wrócimy.


Drugie podejście do zasłon. Ach, odkryłam minus tych piękności! Porównajcie firany z obrazka na górze z tym na dole.  Dokładnie... falbany... 



Na koniec... Przeczytałam Wasze komentarze i mam wrażenie, że dużo osób wzięło tę poduchę za starmonety jako puf. Otóż nie, to jest poduszka. No ale nic nie szkodzi, zawsze przecież możemy ją powiększyć ;) Pufy kojarzą mi się raczej z luźno urządzonymi pokojami, pozwoliłam więc sobie na użycie koloru, niezbyt ambitnego obrazka oraz  małej półeczki. Za oknem widzicie animowaną roślinkę ze sklepu dla członków Royalty, które nadaje wnętrzu nieco bardziej atrakcyjny wygląd przez ruchome, opadające kwiatki.



Książki z poprzedniego posta wędrują do: Klarunia_P i Cloeilu.
Tym razem jednej z komentujących osób wyślę powyższą poduchę.

16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się post, zapewne któryś z pomysłów wykorzystam :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły. Bardzo podoba mi się użycie tej firany w pierwszym przypadku. Pokój wygląda elegancko i niesamowicie luksusowo. W przypadku Twojego drugiego podejścia, firany poprzez zakrycie falban wyglądają zupełnie inaczej. Jest troszkę pusto, jednak nadal ładnie. Najbardziej spodobała mi się ostatnia propozycja. Tak lekko urządzony apartament wygląda pięknie. Nawet obrazek z pieskiem, który mi się osobno całkowicie nie podobał, tutaj pasuje niemalże idealnie :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba m sie artykul jezeli mozna go tak nazwac ^^
    Fajnie sie czytslo i na pewno, zreszta jak zawsze biore od Cebie troche inspiracji i tworze pokoje.
    Tym razem pozwole sobie sciagnac od Ciebie aranzacje z poducha :3
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna aranżacja wnętrza!
    Pokój daje wrażenie spokojnego, przejrzystego i nowoczesnego. Wygląda bardzo bogato, choć nie ma w nim wielu rzeczy. Na dwóch pierwszych zdjęciach kolor złoty dodaje pokojom czegoś, dzięki czemu pokój staje się bardziej 'królewski' i luksusowy. Na ostatnim zdjęciu fioletowy dodaje ciepła i romantyczności, świetnie mi tu pasuje widok z okna na Wieżę Eiffel'a. Sama bardzo chciałabym podobnie urządzić sobie apartament.
    Jest po prostu cudny! Nie lubię, gdy w pokoju jest zbyt dużo rzeczy, cenię sobie minimalizm.

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  5. Post - jak zawsze - ciekawy i długo wyczekiwany.
    Myślałam, że jak zwykle skupimy się na czymś pokroju stolików, foteli, poduszek itp. a tutaj postanowiłaś podjąć się aranżacji z jednym, konkretnym artykułem. Fajnie.
    Pierwsza aranżacja bardzo mi się podoba, najlepsza jak na moje oko z tych trzech - jest taka wyrafinowana a jednocześnie spokojna i nie przesadzona. Wow.
    Druga jest - jak wspomniała Cloeilu - nieco pusta, ale kojarzy mi się z takim kącikiem, w którym można się zaszyć i cichutko poczytać książkę czy po prostu przemyśleć to i owo.
    Trzecia, szczerze mówiąc, podoba mi się troszku mniej.
    Sama nie wiem czemu, to chyba przez ten obrazek, dałabym też jaśniejszy kolor ścian, taki pudrowy róż czy lawendę.
    Ale gdyby to wymienić byłoby ślicznie.
    Ten "puf" [to słowo mnie powala. x3] jest boski, ale nawet na niego mnie nie stać, lol.
    Mimo to, puf-poduszka w moich oczach zawsze będzie kojarzył się z Hobbitem xd [nie pytaj].
    Chciałabym go wygrać, ale cóż ^^

    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz mi w myślach xP niestety zaproponowane przez adminów odcienie różowego ranią moje zmysły estetyczne. Czekam na kolejną dostawę do DIY, liczę po cichu, że będą to pastelowe tapety. Przydałyby się!

      Usuń
  6. Cudowne aranżacje wnętrz ! W ostatnim bardzo mi się podoba wykorzystanie tego obrazka z psem.
    Próbowałam już z nim kombinować i nic mi nie wychodziło dobrze.
    GwiazdaMydoll

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wszystkich trzech aranżacji urzekła mnie ostatnia. Co prawda zmieniłabym tapetę, jednak prezentuje się ciekawie. Powiedzmy, że mam sentyment do takich kącików, gdzie można usiąść i w spokoju poczytać :D Na pewno spróbuję wykombinować coś podobnego :)
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super urządziłaś te wnętrza, najbardziej podoba mi się to ostatnie. + Mam pytanie czy zrobiła byś kiedyś post o zrobieniu ładnego widoku za oknem?

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Przyszły tydzień odpada, potem mam zaplanowane kuchnie, ale postaram się uwzględnić ten pomysł w planowaniu przyszłych postów, bo to fajna propozycja.

      Usuń
  10. Pierwsza i ostatnia aranżacja świetna, a post jak zawsze dobry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się,że wybrałaś mój pomysł,bo nie miałam w sumie pomysłu jak ładnie ułożyć firanki. Oczywiście wstrzymałam się z ich kupnem, bo oczekiwałam tego postu. No i moje modlitwy zostały wysłuchane,zaraz pewnie polecę do starplazy kupić dwie firanki i z nimi poeksperymentować tak jak ty. Najlepszy jest chyba drugi pomysł. Taki standardowy i spokojny. Jak najbardziej w moim guście. Samotna ,jedna firanka też jest fajna,ale jak dla mnie za dużo różu. Nie przepadam za nim. Uwielbiam te posty i z niecierpliwością czekam na kolejny :)

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te wnętrza, najbardziej podoba mi się 3- przecudowny jest ten widok z okna *.*
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń