2015/01/16

Strike A Pose już w StarPlazie

Dosłownie przed chwilą w StarPlazie pojawiły się ubrania z nowej kolekcji Strike A Pose, które niedawno mogliście zobaczyć w spoilerach na blogu. Ubrania znajdują się na dwóch piętrach, a ich ceny wahają się od 20 do 160 sd. Uważam, że rzeczy są prześliczne, chociaż niektóre wyglądają na zbyt "rysowane". Najbardziej przypadła mi do gustu kamizelka oraz szary sweterek, jeśli chodzi o inne rzeczy to jeszcze muszę się przyjrzeć :)
Co sądzicie o tej kolekcji? Kupiliście już coś?



16 komentarzy:

  1. Rzeczy są świetne. Zaskoczyły mnie niskie ceny, jak na takie ubrania. Kupiłam czarfne spodnie z torebkami, szary sweterek, brązowe futerko oraz narzutkę "brr its cold" - czyli dokładnie wszystko, co chciałam. A dodatkowo nie przekroczyłam budżetu ♥ Jestem bardzo zadowolona z dostawy :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy jestem zadowolona z zakupów. Mam wrażenie, że nie wszystko podoba mi się na lalce. Zapewne kupiłabym i czerwony płaszcz, ale na pewno go nie wykorzystam, a nie chcę zbytnio "zamrażać" sobie stardollarów na kolejne pół roku do nowej kolekcji. Nie mogłam się zdecydować w pierwszej chwili, a wszystko tak szybko leciało...

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam kremowe futerko ze sweterkiem i na tyle tylko pozwoliły mi fundusze, ale bardzo mi się podoba, choć zastanawiałam się pomiędzy wersją czarną

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Kupiłam 5 rzeczy, a tyle jeszcze pięknego. Szkoda, że koszty nie pozwalają ;/ ale może jeszcze doładuję sd i wtedy kupię wszystko co chcę.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa jest świetna. Kupiłam 7 rzeczy, trochę się wykosztowałam, ale było warto. Ostatnio admini dodają za dużo kolekcji, w końcu zbankrutujemy i dopiero będzie. Nie do opisania jest, jak się przestraszyłam (aż gorąco mi się w środku zrobiło xd), kiedy zobaczyłam w pokoju dwie pary rękawic z torebką. Myślałam, że pojawił się jakiś błąd i w zamian za owe rzeczy dostałam tylko je (co prawda kupiłam jedną parę, no ale bez przesady). Myślałam, że 600sd poszło na marne.

    OdpowiedzUsuń
  7. brakujące spodnie z wystawy:
    http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=61879

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie kupiłam i nie kupię w najblizszym czasie ze względu na brak sd :c
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie najlepsza kolekcja <3, zakupiłam jedynie brązowy sweter połączony z brązowym futerkiem, na więcej nie miałam funduszy :c
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic ładnego nie zostało ale uznałam, że zakupię buty emu, które w ostateczności jeśli nie przydadzą mi się sprzedam je, a ja na tym zyskam :))
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zostało mi nic ładnego, a miałam zamiar kupić trochę rzeczy. Ubrania rozeszły się w mgnieniu oka :D
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest jak najbardziej w moim stylu. Bardzo przemyślana, ubrania mają fajne kroje i kolorki. Chyba najlepsza kolekcja od Strike a Pos'e. Bynajmniej moim zdaniem. Rzeczy wspaniale leżą na doll,ceny również nie są jakieś z kosmosu - są dostosowane do danej rzeczy. Beżowe bolerko jest prześliczne i na pewno je kupię,a co do reszty się zastanowię. Chociaż pewnie i tak zrobię duże zakupy. Sweter z kawą o ile się nie mylę,jest zabawny i jak najbardziej stylowy. Jego również kupię. Pozdrawiam.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle świetnych ubrań, a ja oczywiście przegapiłam dostawę. Nie mam szczęścia do SAP.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostawa kolekcji fantastyczna bardzo mi się podoba !!!! :) Niestety nic nie nabyłam a jest kilka rzeczy, które mi się podobają i to bardzo !!!!

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna.
    Nic nie kupiłam.
    Idę się pociąć pomidorem.

    OdpowiedzUsuń