2015/01/30

Dostawa do INK'D

W sklepie INK'D pojawiła się dzisiaj nowa dostawa. Są to klasyczne wzory, wyraźnie inspirowane tatuażami marynaży. Mimo to w kolekcji nie zabrakło też bardzo dziewczęcych projektów.
W ofercie nie zabrakło ozdoby z metką "tylko dla SuperStars". Jest to wijąca się róża z sercami i wkomponowanym w nie napisem "you and me".
Ceny wahają się od 7 do 14 stardollarów, a wybierać możemy spośród trzech stron "katalogu".
Zamierzacie się skusić na jakiś wzór?




______________________________________________________________________________________
REKLAMA

12 komentarzy:

  1. Nie widzę tam pozwalających tatuaży, ale nie są złe. Ja raczej nic nie kupię z tej dostawy.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  2. Są 3 ładne, ale powstrzymam się zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka jest bardzo ładnych, zastanowię się nad zakupem :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam ciekawa co jest za kolekcja ponieważ uwielbiam tatuaże ale po obejrzeniu i przymierzaniu każdego tatuażu doszłam do wniosku, że jednak raczej nic nie kupie bo w niczym szału nie ma ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham tatuaże z tego sklepu, jednak te nie spowodowały u mnie efektu "WOW"
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hymm... Żaden mi nie przypadł do gustu, aczkolwiek uwielbiam ten sklep!

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej się nie skuszę , bo nie przepadam za tego typu tatuażami. Nie są w moim guście i stylu. Wolę takie bardziej delikatne i nie rzucające się w oczy.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna zbieram się na zakup tatuażu i myślałam że znajdę coś ciekawego w tej kolekcji. Niestety, myliłam się. Żaden tatuaż nie przemówił mi do gustu, nie pasują do mojej doll. Jestem zawiedziona w związku z tą kolekcją.. :/

    remmy08

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo czekałam na nową dostawę, niestety stardoll znowu mnie zawiodło. Tatuaże nie za bardzo mi się podobają. Kupiłam tylko tatuaż z pugą.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tatuaże.. a dostawa mnie osobiście nie zawiodła! Jest świetna i bardzo mi się spodobała. Myślę ,że wydam tam sporo stardollar'ów i fajnie 'ozdobię' swoją doll.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam tylko jeden tatuaż, kolekcja średni mi się podoba.
    Rita09xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kolekcja jakoś mi nie przypadła do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń