2015/01/16

Mini lookbook - Strike A Pose

Witam! 
Pewnie większość z was zaskoczyła dzisiejsza dostawa Strike A Pose. Muszę przyznać, że mnie również bardzo to zszokowało, ale na szczęście byłam przygotowana ^^ Nie zdążyłam kupić wszystkiego, bo ciuchy rozeszły się jak świeże bułeczki, ale udało mi się upolować kilka ciekawych perełek. 

Oto co udało mi się upolować:



1. bluza - Strike A Pose, legginsy - BASIC, skarpetki - Bonjour Bizou, buty - Fallen Angel

2. kurtka - Nelly.com (bazaar), koszula - DIESEL, podkoszulka - Bonjour Bizou, spodnie - Strike A Pose, kopertówka - Royalty

Co sądzicie o stylizacjach? 
Spodobała wam się kolekcja?
Pochwalcie się swoimi łupami w komentarzu :)

*Z tego powodu iż zaczeły się u mnie ferie posty postaram się umieszczać częściej*

17 komentarzy:

  1. Oj tak, kolekcja świetna! Kupiłam chyba 7 rzeczy, a z zaproponowanych mam tylko spodnie. Przechodząc do twoich stylizacji... jakieś takie nudnawe.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przedstawionych przez ciebie rzeczy mam spodnie oraz szara bluzke oversize. Pierwsza stylizacja jest swietna. Wszystko do siebie pasuje. Taka w moim guscie. Druga natomiast, tak jak dora_dorka napisala, jest nudna. Niby wszystko ok ale jest tak zwyczajna, ze wzrok sam ja mimowolnie omija.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłem trzy płaszcze, dwa męskie (Ten niebieski i ten, który ma na sobie jedna lalka na reklamie) i ten czerwony. :) Właśnie skończyłem z nimi stylki i jestem bardzo zadowolony ^^ Twoje stylki bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściarz. Ja na czerwony się nie załapałam. Pójdę płakać w kącie XDD

      Usuń
  4. Chciałam kupić ale zostały tylko rzeczy które mi sie nie podobały lub były za drogie ://
    szkoda bo miałam na nie taką ochote xd :D
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się niestety nie udało. Nie zdążyłam. Jak tylko dowiedziałam się, że będzie dostawa, pomyślałam "Pewnie jutro". W momencie, gdy dostawa weszła do StarPlazy, a rzeczy zaczęły rozchodzić się niczym świeże bułeczki byłam zajęta. A szkoda, miałam upatrzone dwie rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie niestety cały dzień nie było w domu . I nic znowu nie udało mi się kupić :( Czy to jakieś fatum , że gdy mam zaplanowane być poza domem to jest nowe SAP :(
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupiłam może z dwie rzeczy,ponieważ nie zdążyłam ich zakupić więcej. Mam jednak nadzieję,że upoluję sweterek z kawą w Starbazzarze, ponieważ chwycił mnie za serce i bardzo żałuję ,że nie zdążyłam go kupić,bo był piękny. Stylizacje są bardzo ładne, takie skromne,minimalistyczne - jak najbardziej w moim stylu. Myślę,że mogłabym ich użyć na swojej doll gdybym miała ten sweterek i spodnie.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  8. zazddro szarych swerów :( ja kupilam tylko dwie rzeczy i to tak zeby sie oplacalo, bo ta sliczna czarna kurtka sprawilabt ze nic wiecej bym kupic nie mogla ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje ładne, aczkolwiek w pierwszej np nie podobają mi się buty. Ja niestety nic nie zdążyłam upolować, bo byłam w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja fantastyczna !!!!! Bardzo mi się podoba tak jak twoje stylizacje również, świetne !!!! :-D Niestety nie kupiłam żadnego szkoda :'(

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja była świetna, ale nie zdążyłam nic kupić. Ubrania faktycznie wykupiono natychmiastowo, haha!:) No cóż, może następnym razem upoluję coś fajnego. Bardzo podobają mi się twoje stylizacje, chociaż buty w 1 niezbyt pasują. Pozdrawiam i miłego dnia.

    MagicznaKotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja jest cudowna :)
    Tak miło mi się kojarzy, ten nieschludnie uczesany warkocz, obszerna bluza i kubek ciepłej kawy w dłoniach. :') Urocza stylizacja, jak ja żałuję, że nie kupiłam nic, a zwłaszcza tego granatowego sweterka z kawą. Ah, a jak dla mnie buty pasują. :')))
    Co do drugiej stylizacji, podoba mi się równie dobrze, tylko ta kurta jakaś taka zbyt obszerna. :)
    Jak kiedyś tam doładuję sobie konto, muszę coś wynaleźć z tej dostawy na baazarku ;)

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja świetna ! Niestety nic nie kupiłam, bo nie zdążyłam i nawet nie mam sd ;-; Najbardziej podoba mi się ta pierwsza stylizacja. Tak bardzo chciałabym kupić sobie tą bluzę z kawą w rękach *-*
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja wręcz boska, na nią właśnie czekałam, a stylizacje przepiękne *-*
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się pierwsza stylizacja, mam zamiar stworzyć podobną :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszcze ci upolowanych rzeczy *-* są świetne a stylizacje które do nich zrobiłaś mega :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń