2015/01/14

Smiley Batman's face

Hej wszystkim! 
Po pierwsze bardzo chciałabym podziękować Wam za zaproponowane książki, ale nauki mam tak dużo, że zacznę czytać dopiero w ferie. Dziś mija tydzień odkąd zaczęła się szkoła. Ja na szczęście będę mogła odpocząć już za dwa dni. Niestety jestem chora, zasmarkana, mam dreszcze, czyli typowe przeziębienie. A teraz czas na bardzo luźną, wygodną stylizację, jest ona bardzo podobna do tej, którą mam na sobie:

| okulary - Killah | sweter - Bonjour Bizou | kamizelka (a przynajmniej tak mi się wydaje) - Fallen Angel | spodnie - Miss Sixty | trampki - Callie's Picks | tył kamizelki, czyli spódniczka - It Girls |

Podoba Wam się dzisiejszy outfit?
Przepraszam, że prawie nic nie napisałam, ale nie mam siły :/

19 komentarzy:

  1. Mam mieszane uczucia. Buty i okulary moim zdaniem nie wyglądają tu korzystnie. Z drugiej strony podoba mi się ta bluza połączona z kamizelką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słaba stylizacja... buty, spodnie i kamizelka razem wyglądają fajnie. Natomiast bluza i okulary do całości nie pasują.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie kamizelki i bluzy :) Ale myślę, że bez okularów i z innymi butami całość wyglądałaby lepiej :p

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty do wymiany.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  5. Wedlug mnie swietna stylizacja. Na luzie. Wszystko do siebie pasuje. Moze zmienilabym tylko buty na jakies czarne.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest dobra, ładna, śliczna wręcz, ale nie lubię większości artykułów, z których się ona składa. Dlatego nie mogę przymknąć na to oka, że całość jest dla mnie odrzucająca. Nie mój styl, ale stylizacja jak najbardziej OK. :)))

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacją jest dość ładna. Ale zgadzam się z innymi, że buty i okulary w ogóle nie komponują się z resztą. Nie do końca podoba mi się.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  8. o nie Natalka nie wybacze Ci tych butów :* tu okulary nawet pasują lyżno fajnie ale buty nie mogły być balerinki? :D hihi:D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, buty do czapy, ale reszta 5/5, oby tak dalej :D
      valeria_mcclain

      Usuń
  9. Świetna. Też mi sie wydaje że buty i okulary zupełnie ''nie z tej ziemii''
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta stylizacja <3
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jak najbardziej trafiła w mój gust. Uwielbiam wszystkie te 'proste' stylizacje. Są bardzo świeże i każda ma w sobie to ''coś''. Jedynym minusem tutaj są buty - nie bardzo pasują one do całej reszty,która sama do siebie pasuję. Zamieniłabym je na jakieś inne.. Poza tym,jest pięknie. Może nie jest to jedna z najlepszych stylizacji,ale użyłabym jej na swojej doll gdybym miała wszystkie te potrzebny ubrania,dodatki.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty tutaj nie pasują
    http://pasteljoues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oprócz butów , stylizacja jest nawet fajna . Tylko tych butów naprawde nie cierpie xp
    Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przypadła mi do gustu ta stylizacja. Chociaż przyznam, że pasuje do postu, a dokładniej do twojego stanu (przeziębienie), ponieważ taki strój kojarzy mi się właśnie z chorobą, tylko w ręce brakuje paczki chusteczek.
    Nie pasują mi szczególnie w tej stylizacji buty, jakieś puchate kapciuszki byłyby oke (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko było by super... gdyby nie te buty...

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje stylizacje są takie nijakie, moim zdaniem nie masz czego tu prezentować. Jeszcze nic twojego mi się nie spodobało i to nie jest kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja :D taka prosta i na luzie :D

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń