2015/01/21

Babeczki

Dzisiejszy post jest już moim ostatnim na tym blogu, powody mojej decyzji zatrzymam dla siebie. W ciągu tego miesiąca dostałam wiele miłych komentarzy, za które serdecznie dziękuję, bo to właśnie one zmotywowały mnie do działania. Dzisiaj stworzyłam stylizację z wykorzystaniem uroczych babeczkowych spodni, które kosztowały zaledwie 3sm.

Spodnie-In The Middle Books Żakiet-CP Bluzka-Basic Buty-Nelly.com Naszyjnik-Fallen Angel

Do niebieskich spodni w babeczki dobrałam miętowy żakiecik, który nadaje ciekawy wygląd stylizacji. Pod żakiet wykorzystałam zwykłą białą bluzkę. Ładnym dodatkiem są tutaj również białe powiązane korale. Białe buty z paskiem dopełniają całą stylizację i ciekawie się prezentują. Całość wygląda bardzo dziewczęco, a jednocześnie śmiesznie, bo trzeba przyznać spodnie w babeczki są zabawne. I to właśnie te spodnie odgrywają w tej stylizacji główną rolę.
PS. Nie traktujcie tej stylizacji za poważnie.

Jak wam się podoba moja ostatnia stylizacja na tym blogu?

WYNIKI MINI LOTERII:
Oto wylosowane liczby:
Autorami komentarzy numer 2 i 6 są:
cloeilu
natalia_12344

Po nagrody zgłoście się do mojej KG, macie na to 24h. Nagrody odbieramy na zasadzie ''kto pierwszy, ten lepszy''.

12 komentarzy:

  1. Delikatna, dziewczęca śmieszna stylizacja :D Fajne połączenie wszystkiego w dodatku z małymi kosztami :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ta stylizacja. Mimo spodni, ktore wygladaja same okropnie, to tutaj bardzo pasuja. Glownie jest to zasluga gory outfitu, jednak nie wygladaja zle. Szkoda ze odchodzisz. Dziekuje za nagrode :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest bardzo pomysłowa i zabawna, ale za to dziewczęca i delikatna ;). Spodnie same w sobie nie są zbyt interesujące natomiast w takim połączeniu nieźle się prezentują.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja dobrze Cie opisuje, nic szalonego, stonowane kolory i piękna twarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie spodnie tandeta i kicz, ale bardzo fajnie skomponowana stylizacja.
    Wielka szkoda, że odchodzisz.
    Lubiłam twoje wpisy. Ogólnie ta stylka jest taka dziewczęca i urocza, przywołuje fajne wspomnienia :")

    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzydkie spodnie, a poza tym jest ok. Szkoda że odchodzisz :C
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo szkoda, że odchodzisz... Stylizacja jest nawet fajna i spodnie wyglądają dość ciekawie.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że odchodzisz...
    Stylizacja jest bardzo fajna. Spodnie które same nie wyglądają interesująco tu pasują.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielka szkoda,że odchodzisz ponieważ bardzo lubiłam twoje posty,a każda stylizacja była ładna. Mam nadzieję,że się rozmyślisz i wrócisz!
    Co do stylizacji - w swojej garderobie posiadam owe spodnie,jednak nie podobają mi się aż tak bardzo. Do tej stylizacji idealnie pasują i odgrywają bardzo fajną,a na pewno kluczową rolę. Buty są idealne! No,a twarz doll? Szkoda gadać. Jak zwykle piękna.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro, że odchodzisz twoje stylizacje były bardzo ładne i kreatywne :) A co do ostatniej bardzo dobrze wszystko wygląda, wiem, iż trudno jest stworzyć "coś" z tymi spodniami,a tobie się to udało
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza, ale całkiem elegancka stylizacja. Jedyne czego mi w niej brakuje to pasek do spodni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda,że odchodzisz..........Stylizacja b.ładna <3

    OdpowiedzUsuń