2015/01/30

Makijaż: Deep pink eyeshadow


Dzisiaj macie okazję ocenić post, który jest próbą przywrócenia na bloga działu o makijażu. Tegotygodniowa dostawa do Dot to świetny pretekst do kupienia kilku kosmetyków i zrewidowania swojego poglądu o różu! Moja dzisiejsza propozycja ma na celu przekonać Was, że make-up w tym kolorze niekoniecznie musi kojarzyć się z cukierkami lub blondwłosymi lalkami o niebieskich oczach.


1.Używając najciemniejszego cienia z najnowszej dostawy (deep pink eyeshadow) namalowałam trójkąt w zewnętrznym kąciku oka. Cień delikatnie schodzi także na dolną powiekę.
2. Następnie użyłam cienia w kolorze jasnego, przydymionego fioletu (violet witch eyeshadow). Nałożyłam go prostą kreską, przerywając ja tam, gdzie powieka delikatnie schodzi do wewnętrznego kącika oka.
3. Używając wyraźniejszego, ciemniejszego koloru (deep orchid eyeshadow) w zagięciu powieki od zewnątrz złagodziłam przejście pomiędzy dwoma użytymi poprzednio kolorami.
4. Wewnętrzny kącik oka i dolną część górnej powieki pociągnęłam subtelnie zielonkawym cieniem (limelight eyeshadow), aby go rozjaśnić. Na środku powieki, gdzie wszystkie kolory się łączyły, dodałam kropkę niebieskiego cienia (fantasy blue eyeshadow), aby przejście było bardziej delikatne i estetyczne.

Na koniec dodałam nieco jasnego różu do policzków i szminkę w kolorze powder pink.

15 komentarzy:

  1. Piękny makijaż. Bardzo mi się podoba. Świetne połączenie kolorów:)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny make-up! Na pewno go wykorzystam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny make-up! Na pewno go wykorzystam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten makijaż ♥♥♥ Jest rewelacyjny! Świetne połączenie kolorów. Bardzo fajnie wyglądają oczy doll :D

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez sie podoba :) ale mysle, ze łatwiej by bylo, gdybys dawala opis bezposrednio pod obrazkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż świetny, równie świetne połączenie kolorów. Wszystko jest staranne i przemyślane. Pomimo tego, że bardzo mi się podoba, nie odważyłabym się pomalować tak moją doll, to po prostu nie moje kolory. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż jest śliczny. Doll wygląda jak taka przeurocza rusałka! :) Bardzo mi się podoba. Świetny post.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest wręcz fantastyczny ! Mam nadzieję, że takich postów będzie więcej :D
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż jest cudowny. Interesujące połączenie kompletnie różnych od siebie kolorów i stworzenie tego... Jestem pod wrażeniem. No i idealny ''krok po kroku''. Jeszcze raz- świetne!

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! makijaż super wykonany wszystko tak pięknie pasuje do siebie *_* jestem pod wrażeniem ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż, genialnie dopasowane kolory ;] /_Pink_Miley_

    OdpowiedzUsuń
  12. Woah, bardzo profesjonalny make-up.
    Ja już dawno pozbyłam się uprzedzeń do różu.
    Krok po kroku świetnie opisane, a i efekt końcowy jest bardzo efektowny i powalający!
    No, czekam na kolejne takie posty!
    ChemicRomanc

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny makijaż, wszystko do siebie pasuje :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń