2015/01/22

Komentator tygodnia

Komentatorem tygodnia zostaje:


Wygrywasz 50 sd oraz zdjęcie swoje lalki wraz z linkiem do Apartamentu w pasku bocznym do wtorku.

Wyróżnienie w wysokości 15 sd trafiaja do cloeilu, która zaraz po dora_dorka najczęściej komentowała posty na blogu.

Gratulacje :) Na zgłoszenie się po nagrody (w mojej KG) macie 24 h, inaczej przepadną.

Przepraszam, że wyniki pojawiają się dopiero teraz, ale wcześniej nie miałam czasu, nie było mnie (mam ferie) i tak to jakoś wyszło. Myślę jednak, że mnie rozumiecie i wiecie, iż życie nie kręci się tylko wokół Stardoll :)

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dwóch dziewczyn ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dora_dorka oraz dziekuje za wyroznienie.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję obu użytkowniczkom :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i gratuluję cloeilu ;]]]]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Miałam nadzieję że chociaż zostanę wyróżniona ale niestety..
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Z pewnością zasłużyłaś.
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczyny. :) Zasłużyłyście :)
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wam obu, zasłużone nagrody. ;*

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń