2015/01/27

Jaki jest Twój styl?

Boyfriend style zwany również jako męski styl od kilku sezonów jest obecny w jesiennych stylizacjach. Boyfriend style to przede wszystkim luźne jeansy przypominające do złudzenia męskie spodnie, koszule w kratę, ciężkie buty typu worker boots, oversizowe swetry i płaszcze.
Modę na boyfriend style zapoczątkowały sławne celebrytki Victoria Beckham oraz Kate Holmes, które „podkradły” i ubierały spodnie swoich mężów, stylowo łącząc je z kobiecymi dodatkami.




Boyfrend style to przede wszystkim luźne oversizowe swetry, płaszcze, marynarki i T-shirty, a także jeansy oraz męskie koszule. Do tego (w klasycznym stylu boyfriend) zakładamy trampki lub stare adidasy, skupiając się bardziej na luzie niż na schludności. Boyfriend to styl przede wszystkim dla odważnych i niezależnych kobiet, które wiedzą w życiu czego chcą, a wygląd nie jest im potrzebny do osiągnięcia sukcesu. Z drugiej jednak strony styl boyfriend połączony z kobiecymi dodatkami w oryginalny sposób może podkreślić kobiecość, a nawet sprawić, że w tych z pozoru bezkształtnych ubraniach będziemy wyglądać wyjątkowo sexy.


A Wy lubicie ten styl? Co o nim sądzicie? 

13 komentarzy:

  1. Jak zwykle ciekawy post. Ja ubieram moją doll raczej w luźne żeczy. Teraz do posta:) To raczej nie jest mój styl. Twoje stylizacje bardzo mi się podobają tylko w 2 zmieniła bym spodnie. Wiem, że stylizacja ma wyglądać tak 'luźno' ale to tylko moje zdanie. Do pierwszej nie mam zastrzeżeń:)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet fajne ale ja wolę bardziej takie słodkie i dziewczęce stroje no nwm. flowerpower xd Kreacje przedstawione są dość fajne, być może bardziej polubię ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny posta, fajnie sie go czyta stylizacja są świetne i świetnie nawiązują do tematyki ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post (jak zwykle), Boyfrendy to mój ulubiony rodzaj spodni zaraz po rurkach :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, obie stylizacje są bardzo ładne ale boyfriend to raczej nie jest mój styl :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten styl. Charakteryzują go pewność siebie, niezależność, śmiałość i siłę. Kobiety, które go noszą mają silny charakter, niewątpliwie.
    Lubię spodnie boyfriends z dziurami, wyglądają bosko.
    Stylizacje są naprawdę fajnie, zwłaszcza ta druga, pierwsza - moim zdaniem - mało odzwierciedla prawdziwie boyfriendowy styl.
    Artykuł bardzo fajny i ten styl mogę zaliczyć do tych ;moich; ;)
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  7. Boyfriend... jak mnie denerwują nastolatki powyżej rozmiaru 34 noszące te spodnie. Wyglądają okropnie (i grubo). Jeszcze niektórzy nie rozumieją, że gdy H&M (przykładowo) wprowadza boyfriendy rozmiaru 38,40 (itd.) to nie znaczy, że wygląda się w nich dobrze. Modelki wyglądają świetnie w tym stylu, bo są wysokie i szczupłe.
    Stylizacja pierwsza fajna, zaś druga świetna. Bardzo mi się podoba.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten styl, jest luźny, miejski, to co uwielbiam :D
    Sama często ubieram tak swoją doll. Ten styl co prawda nie pasuje do wszystkich, szczególnie do dziewczyn które nie umieją dobrać odpowiednich ubrań, eh.. Niektóre dziewczyny na stardoll poprzez złe dobranie ubrań wyglądają jak 'menele' za przeproszeniem. :D
    Obie stylizacje świetne, lecz druga bardziej mnie urzekła. Świetny outfit, wszystko ze sobą współgra.

    remmy08

    OdpowiedzUsuń
  9. Boyfriend rządzi! Na stardollowych lalkach spodnie tego typu wygądają super. Sama mam jedne i noszę bardzo często. Uwielbiam luźne, podarte jeansy i szpileczki nude.
    Imcute17

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne stylizacje :)

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  11. Styl bardzo lubiany przeze mnie, wygoda jest na pierwszym miejscu. Teraz co do realnych stylizacji i pierwszej twojej - nie podobają mi się, natomiast druga twoja jest całkiem ładna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie spodnie są przepiękne, ale ja się w nich źle czuję :) Jestem niska i po prostu lepiej mi w dopasowanych spodniach. Boyfriendy są według mnie rewelacyjne, pasują niezależnie od wieku. U starszych kobiet podkreślają "młodzieńczy pazur", nadają charakteru. Bardzo podoba mi się ten styl i z chęcią bym go wypróbowała ,gdyby nie mój wzrost.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  13. Bradzo lubię tego typu spodnie <3 Można je dopasować do różnego rodzaju ubrań oraz założyć do szpilek, ale i do trampek. W każdtm połączeniu będą świetnie wyglądały. Ten styl na prawdę jest rewelacyjny i można z nim bardzo wszechstronnie eksperymentować. Sprawdza się zarówno w elegantszych jak i luźnych stylizacjach. Twoje propozycje wykorzystania boyfrendów również mi się podobają.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń