2015/01/19

HOT or NOT

xXVampireeXx..
nataliaszelc01:
Moim zdaniem stylizacja jest bardzo niedbała, aż zanadto. Kolorystka jest bardzo fajna, nie mam zastrzeżeń. Wydaje mi się, że bardziej obisisła bluzka i spodnie lepiej by się tu prezentowały. Mimo wszystko outfit nie jest najgorszy, wymaga jedynie kilku poprawek. HOT/NOT.

dora_dorka:
Jest bardzo ponuro i ciężko. Sam sweter jest masywny, a tu jeszcze glany i wielka ciemna bluza. Całokształt stylizacji wygląda niestety nienajlepiej, mianowicie jak u bezdomnego. Moja rada- wymień buty na jakieś zgrabne, chociaż i na szpilki z ostrym czubkiem lub na jakieś baleriny, a bluzkę zastąp białą. Będzie na luzie, lecz z odrobiną klasyki. NOT.

_O_Emma_O_:
Stylizacja strasznie przytłaczająca. Moim zdaniem trzeba tu coś urozmaicić. Jest dość ponuro, a to fajnie nie wygląda. Koniecznie buty do wymiany na jakieś lżejsze i spodnie może na zwykłe niebieskie jeansy? No i jakaś torebka. Myślę, że byłoby o niebo lepiej. NOT.

Tori121:
Urzekła mnie kolorystyka stylizacji. Stonowana i przyjemna dla oka, jednak nie podobają mi się ciuchy jakich użyłaś. Wymieniłabym spodnie na legginsy, a bluzkę na tunikę. NOT.
Aneczka96:
Taki trochę hipster/bezdomny- do wyboru. Podarte spodnie, wielki szary sweter i ogólnie wszystko takie szaaaare i ponure aż się smutno robi. Nie podoba mi się całokształt. NOT.

katniss-ne
nataliaszelc01:
Przez ten odważny jednoczęściowy strój, wysokie buty i kokardę stylizacja skojarzyła mi się z Lady Gagą. Moim zdaniem podkolanówki są tu kompletnie niepotrzebne, a kopertówka jest za elegancka na tą stylizację. Ten krótki kombinezon kompletnie mi się nie spodobał, a w dodatku cała stylizacja jest czarna. Nie moje klimaty. NOT.

dora_dorka:
Pierwsze skojarzenie z najstarszą "profesją". Sprawia to wręcz wszystko- podkolanówki, triko (kombinezon), wysokie buty i wielka kokarda. Co mogę jeszcze dodać? Zdejmij kokardę oraz podkolanówki i daj jakąś spódnicę, a będzie o wiele lepiej. NOT.

_O_Emma_O_:
Twoja doll chyba zapomniała dziś spódniczki, lub czegokolwiek... Wygląda, jakby była w bieliźnie. Po za tym jest tu dość czarno. Może jakiś kolorystyczny akcencik? NOT.

Tori121:
Nie wiem co mam tu oceniać XD Połączenie rajstop z podkolanówkami zdecydowanie razi w oczy. Do tego dobrałaś buty, które ''obciążają'' stylizacje. NOT.

Aneczka96:
Jak widzę nie tylko mi stylizacja skojarzyła się w wiadomy sposób. Podoba mi się kształt dekoltu i łańcuszka poza tym wszystko raczej słabe. NOT.




Olusiaa12
nataliaszelc01:
Każda część z tej stylizacji jest z innej bajki. Spodnie i buty, które totalnie nie pasują kolorystycznie do swetra, z którym gryzie się torebka z ćwiekami. O ile góra jest jeszcze do przyjęcia, o tyle dół totalnie mi się już nie podoba. NOT.

dora_dorka:
Góra sobie, dół sobie. Pomysł fajny, ale do tego sweterka nie pasują te buty. Spodnie ujdą, ale lepiej też wymienić na ciemniejsze. Kilka poprawek, a będzie super. HOT/ NOT.

_O_Emma_O_:
Strasznie pomieszanie kolorów, które się gryzą. O ile bluza z koszulą jeszcze by uszły, to reszta jest klapą. Pastelowe buty ze stalowymi dodatkami i czarna torebka ze złotymi to dość kiepskie połączenie. Ogólnie nie wiem, czy jest tu co oceniać.. NOT.

Tori121:
Popieram zdanie nataliiszelc, każda część stylizacji jest z innej bajki. Sweter podoba mi się ze względu na kolorystykę ale krojem już nie bardzo. Na pewno narzuciłabym jakąś kurtkę, zmieniła spodnie, buty oraz kopertówkę. NOT.

Aneczka96:
Brak tu spójności, popieram dziewczyny, że wszystko jest jakby z innej bajki. Góra za ciężka w stosunku do dołu. NOT.




ManiaStokrotka
nataliaszelc01:

Uwielbiam boyfriendy, a ze szpilkami zawsze świetnie wyglądają. Żakiecik i dodatki są do przyjęcia, chociaż wymieniłabym raczej tą torebkę na jakąś czarną. Bluzka również do wymiany, za bardzo rzuca się w oczy i gryzie z resztą. Najlepszym wyjściem byłby tu jednokolorowy top. HOT/NOT.

dora_dorka:
Jednoznacznie najlepsza stylizacja dzisiejszego wydania. Połączenie tych spodni ze szpilkami, też bardzo lubię. Świetnie komponują się szpilki, jeansy oraz biała marynarka. Bluzka w pasy w miarę pasuje, ale zmieniłabym pasek i torebkę. HOT/ NOT.
_O_Emma_O_:
Boyfriendy i szpilki? Świetne połączenie. Żakiecik też ładnie pasuje do spodni. Zmieniłabym top, na jakiś bardziej jednolity, bo te paski za bardzo odciągają od reszty naprawdę fajnego outfitu. Pasek chyba jest tu nie potrzebny. HOT z minusem.
Tori121:
Jeżeli mam być szczera to jest to najlepsza stylizacja z całego wydania. Nie wiem czemu, ale te boyfriend'y nie pasują mi do stylizacji. Tak to nie mam się do czego przyczepić. HOT z minusem.

Aneczka96:
Widać, że stylizacja została przemyślana bo naprawdę Ci się udała :) Wszystko jest zgodne z aktualnymi trendami i jedyne co mi tu nie pasuje to korale. Radziłabym też zmienić fryzurę i popracować na make-upem. HOT/NOT.

Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: franiaxz, BubblyKamanGirl, Kasia_sweet, nikiwi2468, a za dwa tygodnie: _O_Emma_O_, callmyName34, Niusia666, swetowa.

13 komentarzy:

  1. Ja uwazam, ze pierwsza stylizacja jest swietna. Owszem wszystko szare, jednak nie sadze, ze jest ponure. Ta stylizacja niesamowicie kojarzy mi sie z Natalia Maczek (z Misbhv). Jakbym widziala ja! Tylko twarz inna i ona pewnie zalozylaby y-3, nie glany. Podsumowujac wg mnie HOT.
    Druga stylizacja zdecydowanie najlepsza. Czern, czern, czern. Ach jaka piekna. Dodalabym moze jeszcze jakis drobny srebrny dodatek, zeby pasowal do naszyjnika i by bylo perf.
    Trzecia i czwarta stylizacja kompletnie mi sie nie podobaja. Sa bardzo zwyczajne i... nudne. Wg mnie NOT :)

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. xXVampireeXx.. - estem pod ogromnym wrażeniem. Widać, że masz swój własny styl. Wszystko sprawia wrażenie, że doll jest ciężko,ale ten szalik odgrywa tu kluczową rolę i wisi na doll jak perełka. Jest elegancko, ale nie nudno, z pazurem. Zdecydowanie najlepszy zestaw z dzisiejszego wydania. Duże HOT.

    katniss-ne - Nie wiem jak ta stylizacja miała wyglądać. Jakiś pomysł chyba był, ale wykonanie zawiodło i to równo. Fatalne połączenie body z podkolanówkami i kokardką na głowie. Stylizacja w ogóle mi się nie podoba,nie wiem nawet co mam więcej o niej powiedzieć. Jak dla mnie NOT.

    Olusiaa12 - Kolorystycznie bezpiecznie, całkiem ciekawie. Świetne buty, które pasują do udziwnionych spodni i sweterka. Niby jest okey, ale nudno... Torebka według mnie tutaj wszystko psuję. Bez niej byłoby fajnie,ale ona jest i nie zamierza zniknąć. Według mnie HOT/NOT.

    ManiaStokrotka - Nie jest źle, ale nie jest też najlepiej. Nie pasuje mi tutaj ten pasek. Może mało widoczny ale mnie osobiście drażni. Elegancja na luzie? Czemu nie. Fajne połączenie spodni i białej marynarki. Podoba mi się również połączenie bluzki z butami i torebką. Jak dla mnie HOT.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. xXVampireeXx.. dla mnie jest faworytką i nie zgadzam się z ocenami , nie bede się denerwowac więc lepiej skończę na tym zdaniu Dobranoc ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja xXVampireeXx.. moim zdaniem jest najlepsza z wszystkich. Oczywiście to tylko moje zdanie. Gdzie mogę się zgłosić do tej serii?
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ogólnie stylizacje nie są zbyt udane, chociaż najlepiej wypadła xXVampireeXx.. :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  7. - xXVampireeXx.. - sądzę, że faktycznie trochę za ciężko to wygląda z tymi glanami i tą bluzką, założyłabym coś bardziej lekkiego żeby dopełniało ten sweter a niż go przytłaczało, bo jest on naprawdę fajny, według mnie HOT/NOT

    - katniss-ne - według mnie powinnaś do tego założyć jakąś spódnicę albo wogóle sukienkę i nie zakładać rajstop do tych podkolanówek, bo to raczej nie pasuje ze sobą i było zupełnie inaczej, uważam, że NOT

    - Olusiaa12 - uważam to samo, że każdą część garderoby masz z innej bajki, toreba nie pasuje do całej reszty, wszystko się gryzie se sobą i nie wygląda to dobrze daje NOT

    - ManiaStokrotka - stylizacja naprawdę bardzo udana, to połączenie czarnych szpilek i tych spodni bardzo mi się podoba, jedyne co nym zmieniła to bluzkę na jednolkolorową najlepiej na czarną i zdjełabym te korale, gdzyż nie zabardzo mi tu pasują, więc daję HOT z minusem

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  8. xXVampireeXx.. - Więc tak zgodzę się z Waszą oceną. Kolorystyka jest bardzo ładna, ale ten dobór ciuchów stwarza zbyt ciężką stylizację. Lepiej byłoby dać jakieś inne buty, ubrać coś lżejszego. Uważam, że NOT.
    katniss-ne - Cóż znów muszę się zgodzić z ocenami redaktorek. To fakt, że wygląda trochę jak Lady Gaga, a poza tym wygląda to zbyt ... odważnie. Nie użyję słowa, które od razu przyszło mi na myśl, bo byłoby to trochę nie ładne. Do tego... no błagam rajstopy i podkolanówki ? Uważam, że NOT.
    Olusiaa12 - Haha nie mogę ponownie muszę się zgodzić z Waszymi ocenami. No więc poważnie... nic tu do siebie nie pasuje. Każda rzecz ze stylizacji jest inna. Tak jak napisała moja poprzedniczka "Wszystko się ze sobą gryzie". NOT
    ManiaStokrotka - Przyznam iż stylizacja nie zrobiła na mnie dużego wrażenia, ale jest też taka bardziej w moim stylu. Bardzo mi się podoba, choć usunęłabym te korale i dałabym jakieś inne buty. HOT/NOT
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  9. ManiaStokrotka najlepiej ! Ja osobiście zmieniłabym tylko górę , bo to nie mój styl :D , ale pomimo tego jest super . Co do reszty to wszystkie stylizacje wydają mi się BARDZO chaotyczne :/ Pozdrawiam Stefan.133

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 stylizacja i tak najlepsza.
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 stylizacja jest troszkę ciężkawa, ale według mnie, w "ponurości" nie ma nic złego. Widać w stylizacji wyczucie stylu i potencjał, a jeden mały błąd nie powinien zniechęcać do dalszej pracy. Twarz i fryzura jest boska, dodatkowo świetnie się komponuje z resztą. Może szalik trochę przeciąża, ale bez niego byłoby nudno. Obcisły top, inne butki - będzie HOT z mocnym akcentem ;3

    2 stylizacja.
    BOSKA. :>
    Najlepsza, zdecydowanie, ile tej boskiej czerni ^^

    3 stylizacja:
    Nic się z sobą nie komponuje, w ogóle nie ogarniam racji tej torby. NOT.

    4 stylizacja:
    Doll mnie zdecydowanie odrzuca, ten kolor skóry.. nie umiem racjonalnie spojrzeć na stylizację.
    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza stylizacja jest idealna, chociaz twarz mi sie srednio podoba! cala reszta not.

    OdpowiedzUsuń
  13. xXVampireeXx.. -> chaotycznie. Nie pasuje mi w tej stylizacji bluzka, która jest zbyt luźna, ale ma odpowiednią barwę oraz buty, które są trochę zbyt ciężkie. Mam mieszane odczucia. Not / Hot

    katniss-ne -> oryginalnie, ale trochę monotonnie. Przydało by się więcej srebrnych dodatków, które nadałyby jakiś wyraz stylizacji. Not

    Olusiaa12 -> nieco mdły strój. Doll wygląda trochę pulchniej w górnych partiach. Torebka i buty nie pasują do reszty stroju. Not

    ManiaStokrotka -> wszystko ładnie do siebie pasuje. Połączenie szpilek z podwiniętymi spodniami jest świetne. Jedyne czego mi brakuje to jakaś delikatna bransoletka, bo jedna ręka jest pusta. Hot

    OdpowiedzUsuń