2015/01/19

Dostawa do Super Supreme

Nie wiem zbytnio, jak skomentować fantazję naszych kochanych adminów! W sklepie Super Supreme pojawiły się trzy piętra limitowanych, animowanych figurek, które możemy wykorzystać do urządzenia wesołego ogrodu rodem z bajek dla dzieci. W twarzach roślinek i elfów ukryci są znani celebryci, na co wskazują nazwy, np. Heidi Plum, Brad Pip (jabłuszko), Angelina Roselie...
Udało Wam się kogoś rozpoznać? Jak Wam się podoba taki pomysł?




______________________________________________________________________________
Nasz blog został nominowany do The Stardoll Award w kategorii najlepszy blog obcojęzyczny. Jeżeli chcesz na nas zagłosować, lub po prostu przejrzeć innych nominowanych do tej nagrody zajrzyj TUTAJ.

14 komentarzy:

  1. Zgadzam się, fantazja nie zna granić! Postacie fajne, zwłaszcza podobają mi się doniczki, konewka oraz worek. Jakby tam nie było, nie kupię żadnej.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jest bardzo zabawna, lecz wykorzystanie tych figurek do udekorowania apartamentu byłoby bardzo trudne. Nic nie kupię.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantazja adminów nie zna granic. Wykorzystanie tych figurek w pokoju byłoby bardzo trudne, nic nie kupię.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja naprawdę bardzo zabawna i przeurocza ;P Zgadzam się, że fantazja adminów nie ma granic! Ja raczej nie zamierzam nic kupić, bo mnie osobiście takie figurki w apartamencie nie są potrzebne, ale jeśli ktoś ma urządzony apartament w takim stylu to jak najbardziej będą tam pasować.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszna i dziwna kolekcja. Nic nie kupię, bo mi sie nie podobają te rzeczy. Ceny mogłyby być niższe.
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za przeżałosna, słaba, kiczowata i potwornie droga kolekcja! >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaha jaki kicz. Napewno nie kupie. Moze figurki sa bardziej kreatywne, jednak mimo to okropne. Do tego jeszcze wysoka cena.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Liczyłam na coś o wiele, wiele lepszego, a tu takie .... coś. Praktycznie dwa piętra są jak dla mnie bezużyteczne, a na pierwszym tylko dwie, trzy figurki są w miarę przyzwoite.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest takie dziecinne i urocze .. ale nie potrzebuje Tego w apartamencie wiec odpuszczę sobie ta kolekcje ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lol. Nie kupię nic xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż.
    Kolekcja ta jest doprawdy przeurocza, ale nie kupię nic, ponieważ to mi się raczej nie przyda :)
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie kupiłam ani jednej figurki z tych wszystkich kolekcji,które do tej pory wyszły. I chyba tego nie zmienię. Figurki są dosyć zabawne. Od przeróżnych wróżek, po same jabłka i doniczki. Nie podoba mi się kolekcja,według mnie totalny kicz. Poprzednia kolekcja była o ciut lepsza. Miałam w głębi serca nadzieję,że tym razem admini mnie zaskoczą z super supreme, jednak.. nie. Ceny też są strasznie drogie! Zniechęca mnie w 100%. Jakby była chociaż o 20/25 sd tańsza,może bym jeszcze coś zdziałała i kupiła..

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie osobiście ten sklep nie interesuje, ale kolekcja szału nie robi...
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiem tego sklepu ... po co komu coś takiego ? Dla mnie te figurki są okropne...jeszcze te ceny ! PORAŻKA ....nic nie kupię :/

    OdpowiedzUsuń