2015/01/15

Trendy: bogato i bajkowo

Pewnie dla większości bogato zdobione ubrania kojarzą się z kiczem, jednak w tym sezonie owe bogate zdobienia zyskują niwy wymiar. Projektanci zdobią dosłownie wszystko: spódnice, spodnie, swetry, okrycia wierzchnie a także sukienki. 
Pewnie zauważyliście to w stardoll'owej kolekcji Dolce&Gabbana. Można tam znaleźć bogato zdobione ubrania, ale także te z bajkowymi motywami, które również są modne w tym sezonie. 
W moim przekonaniu obydwa trendy są trafione. Myślę, że fajnym pomysłem jest wprowadzenie fantazji na wybiegi, a co za tym idzie na "salony". W końcu w każdym z nas jest trochę dziecka.
Jak zapewne wiecie, wspomniana wyżej kolekcja D&G ma swój odpowiednik w rzeczywistości. Podobnymi motywami zainspirowali się także Alexander McQueen, Valentino, Ralph Lauren czy Louis Vuitton. 
Pamiętajcie, że jeśli chcecie skorzystać z tych trendów, nie możecie przesadzić ani z ozdobnością ani z fantazyjnością - żeby nie wyszło zbyt kiczowato lub dziecinnie.



A Wy co myślicie o tym trendzie? Podoba się Wam?

16 komentarzy:

  1. Stylizacje wyszły niesamowicie :D
    Bardzo mi się podobają :)
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie ten styl jest super. Lubię bogato zdobione ubrania,tyle że z przesadą. Ralph Lauren i Louis Vuitton to moi ulubieni projektanci,uwielbiam wszystko co z nimi związane. Po bluzki,aż po same buty. Twoje stylizacje również są śliczne,jednak druga jakoś bardziej mi przypadła do gustu - jest po prostu ładniejsza i w moim osobistym stylu.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest cudowna *.* Teraz żałuję, że nie kupiłam tych spodnim jak były w Starplazie...

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie bogato zdobione ciuchy w rzeczywistości jak i na stardoll. Piękne stylizacje :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jest cudowna. Podoba mi się w niej dosłownie wszystko. Do tego jeszcze ta piękna twarz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje jak zawsze są wspaniałe. Bardzo podoba mi się twarz Twojej doll. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się zdobienia o ile oczywiście nie podchodzą pod kicz, ale to oczywiście kwestia gustu. W mojej garderobie ostatnio znacznie przybyło ubrań "bajkowych" jak i również tych na "bogato".
    W pierwszej stylizacji nie podobają mi się buty i wydaje mi się nieco pusta, nie mniej jest ładna. Druga natomiast jest bardzo stylowa i elegancka, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię bogate zdobienia, szczególnie kokardkami, ale nie tylko. Nie każde zdobienie przypadnie mi do gustu, nie lubię przesadzonych, za bardzo ozdobnych rzeczy, aczkolwiek wiele zdobień podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę sukienkę z D&G.

    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to sie mówi ''du*y nie urywa'' :D
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja świetna ;]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem, że chodzi o dużą ilość dodatków na ubranaich, frędzli itd, ale również o różne wyszycia i nadruki. Myślę, że dobrze to wygląda, raczej, tylko na sesjach zdjęciowych. Te stylizacje według mnie nie nadają sied o tego artykułu. Nie są złe, ale to nie to, co chciałabym zobaczyć. Pierwsza stylizacja z sukienką-piżamą (tak mi się kojarzy) ma słabo dobrane dodatki. Torebka z srebrnymi wstawkami i złota biżuteria i jeszcze zielone buty, no był pomysł, ale nie. Druga jest okej, zmieniłabym torebkę. Podsumowując, nie wiem o czym był artykuł. Bogato zdobionych, wzorzystych czy bajkowych ubraniach?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam,że to dobry pomysł, że zostały wprowadzone na wybiegi takie bajkowe i bogato zdobione ubrania. Jest to bradzo interesujące. A co do twoich stylizacji to poprostu WOW są znakomite ♥ ♥ ♥ !!!!!! Bardzo mi się podobają poprostu je uwielbiam !!!! Cudownie wszystko dobrane i dopasowane kolorystycznie dzięki czemu efekt jest zniewalający ♥ ♥ ♥ Doll prześlicznie wygląda !!!!

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń