2015/01/20

Nowy projekt w Stardesign Fashion

Dzisiaj do Stardesign Fashion dodany został, kolejny już, nowy szablon. Tym razem mamy możliwość zaprojektowania butów, konkretniej - tenisówek. Za wykonane przez nas obuwie zapłacimy 7 stardollarów. Myślę, że sam projekt jest ciekawy, na pewno przydatny, bo dotychczasowy wybór takich butów uważam za dosyć ograniczony. Żałuję tylko, że jest on dosyć drogi. A jak Wam się podoba ten pomysł? Zamierzacie sobie zaprojektować własne buty?
Kliknij TUTAJ, żeby przejść do Stardesign Fashion

15 komentarzy:

  1. O, dzięki. Nawet bym ich nie zauważyła :D Też mi się wydaje, że troszeczkę za wysoka cena.
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kupiłam. Są cudowne :)
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłabym je, ale nie mam sd. Cena troszkę wysoka jest...
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi sie i jak na stardesing za wysoka cena :/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. sam projekt jest ladny, jednak powinien byc za sm, gdyz podobne znajduja sie w starplazie za ta wlasnie walute. 7 sd za zwykle tenisowki to troszke za duzo. Mimo to mozliwe, ze zaprojektuje.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Trampki same w sobie są świetne, jednak cena szału nie robi :/
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten projekt i fajnie, że został dodany do star desin fashion, ale cena faktycznie mogłaby być niższa albo wogóle za sm.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zaprojektuję. Wystarcza mi tych tenisówek ze starplazy, w dodatku większość jest za sm.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają. Cena mogłaby być niższa.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są, tylko takie same możemy nabyć za monety, więc to bez sensu.
    Z tą różnicą, że tu możemy sami wybrać kolor.. ;) Może kiedyś :)

    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena rzeczywiście dosyć duża,bo widziałam w starplazie identyczny kolor za sm. Jednak pewnie w nie zainwestuję. Bardzo mi się spodobało to,że admini zaczynają nas rozpieszczać i projekty w stardesing są coraz lepsze!

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  12. I got those for SC and it`s not from stardesign
    http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1646/2932/original.jpg

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się ten szablon i nie zamierzam go wykorzystywać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brakowało mi trampek, choć jak teraz na nie patrzę to raczej nie skorzystam..
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń