2015/01/14

Callie's Picks No. 33

Już myślałam, że Callie dzisiaj nie przybędzie, a tu jednak się pojawiło. Kolekcja nazywa się: "Black Is The New Black", więc jak widzimy króluję w niej czerń. Ceny wahają się od 8, do 42 sd. W dostawie znajdziemy między innymi PPQ, artykuły z Tributów takich jak np. Chanel. Pojawił się też wysoko wyceniany i bardzo pożądany beret, który najpierw wprowadzony był jako HB, potem HB Retro, a teraz dostępny jest w CP. Ja pewnie kupię właśnie wspomniany wcześniej beret, a co więcej, to jeszcze nie wiem.
Jak Wam się podoba?


16 komentarzy:

  1. Mój beret... dałam za niego 500 sd prawie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój beret... dałam za niego 500 sd prawie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna dostawa! Mam zamiar kupić większość artykułów, ale ceny odstraszają...
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  4. Za kupię kilka ciuszków.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest CUDOWNA. Temat przewodni "czerń" jest całkowicie trafiony w moje gusta. Większość mojej stardollowej szafy zajmują ubrania właśnie w tym kolorze :3 Na razie kupiłam czarną futrzastą kamizelkę, berecik, pasy (PPQ) oraz krótką wyciętą spódniczkę. Planuję jeszcze zakup czarno złotego żakietu, jednak muszę się nad nim zastanowić.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja według mnie średnia, zastanowię się jedynie nad kupnem bereta.
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie,wreszcie,WRESZCIE! Przeogromnie kocham kolor czarny jak i biały. Jestem na prawdę bardzo szczęśliwa,że w końcu w CS pojawiła się taka kolekcja - no i na dodatek jaka duża. Ceny jednak są bardzo duże.. co trochę mnie odtrąca. Beret na pewno kupię,nie przepuszczę takiej okazji przed nosem. Czuję,że dzisiaj zrobię bardzo duże zakupy!

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  8. jej ,_, czy tylko ja tam nie widze nic ciekawrgo i nie mam zamiaru kupowac czego kol wiek ? ;o No trudno ja nie skuszę sie na nic trudno , przezyje zawodła mnie ta kolekcja :P
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nic mi nie wpadło w oko, więc nie wybieram się na zakupy. Jak dla mnie to ta dostawa jest bardzo słaba i mało atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. jest to naprawdę udana kolekcja, ja zakupiłam botki z 7. manekina, beret, bluzkę i spodenki za sm :)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ten beret czarny mam już od bardzo dawna :) A poza tym drogie są te rzeczy.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie! Długo czekałam na tę kolekcje :)
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupiłam tylko beret :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna kolekcja, warta uwagi i na pewno znajdzie się w niej coś, za co będę gotowa oddać 16sd z lewego konta. ;D
    Beret za który moja kuzynka dawniej wydała fortunę. Dobrze, że już w to nie gra, bo by się chyba pocięła z złości.;P

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja bardzo udana i w odcieniach czerni co się zawsze sprawdza. Ten odcień do wszystkiego można dopasować i sprawdza się w każdej stylizacji. Zakupiłam czarną futerkową kamizelkę za 13 sd i na pewno coś jeszcze dokupię może jakąś torebkę.

    k.kaka1997

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń