2015/01/19

Żegnaj zimo, witaj wiosno!

Witam wszystkich.
Jak samopoczucie po weekendzie? Bo u mnie doskonale, zważywszy na to, że zaczęłam ferie :D 

Dzisiejsza stylizacja jest utrzymana w klimacie zimowo-wiosennym. Do sweterka ze Strike A Pose dobrałam futro, które ma na celu ukazanie, że doll znajduje się gdzieś na zewnątrz lub właśnie wróciła z dworu. By stylizacja miała cząstkę wiosennego klimatu postanowiłam dodać obcasy. Na sam koniec lekko zaczerwieniłam policzki mojej doll.
futro - It Girls, sweter - Strike A Pose, spodnie - Miss Sixty, buty - 70 milion + It Girls

Co sądzicie o stylizacji?
Zamierzacie się gdzieś wybrać w ferie, czy wolicie poleniuchować w domu?

16 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna jedyne co bym zmieniła to te obcasy na pełne buty. Ja jeszcze nie zaczęłam ferii:(
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie podoba. Spodnie znieksztalcaja nogi, buty noe pasują, do tego doll wyglada moim zdaniem trupio.

    OdpowiedzUsuń
  3. W stylizacji nie podobają mi się tylko buty, bo jakoś nie pasują "klimatycznie" do reszty stylizacji.

    Ja nie mam ferii, ale na weekend zamierzam wyskoczyć w Alpy z rodzinką, ponieważ wszyscy mamy nieodpartą ochotę na zimowe sporty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty tutaj nie pasują. Twoja doll sprawia wrażenie przeziębionej - to przez tą twarz i kubek :p

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja fajna, ale ja bym zmieniła spodnie i buty bo jakoś nie zabardzo mi pasują do całości.
    Ja jeszcze nie zaczełam ferii ale na pewno wybiore się gdzieś na narty i na łyżwy oczywiście ;P Już się nie moge doczekać, ale mam nadzieje, że gdy zacznę ferie to spadnie śnieg xd

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już mam ferie *_* ale nie mam co na nich robić wiec maniacze w sd i na blogu SIM :3 hue hue hue śwetna stylizacja te włosy wszystko oki tylko buty mogły by być pełne ^^ i gratuluje dorwania Tego sweterka z SAP bo ja nie zdążyłam ;C
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Loool, ja ferie od 2 lutego. ;_;
    Ale jeśli o stylizację chodzi, jest tu trochę za dużo ;)
    Ciepły sweter, cieplejsze futro?
    Tak sobie to wygląda, ale potencjał był dobry.
    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam ferie od 2 lutego ;/
    Wydaje mi się że te obcasy nie pasują za bardzo do stylizacji.
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  9. Także zaczęłam ferie ^^
    A co do stylizacji jest naprawdę świetna, chociaż zgadzam się z moją poprzedniczką, że troszkę za dużo.
    Ale oprócz tego nie mam zastrzeżeń :)
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, przez te policzki i kubek robi się taka zimowa.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety ferie zaczynam dopiero na początku lutego,mianowicie 2. Miłych ferii! Co do stylizacji - byłaby przepiękna,gdyby nie te spodnie. Zmieniłabym je na inne,delikatniejsze. Te się za bardzo gryzą z futrem. Obcasy świetnie pasują kolorystycznie do sweterka. Poza spodniami jest pięknie.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo mi się podoba :), a co do ferii zaczynam 16 lutego :/, wyjeżdżam w polskie góry wraz z rodzicami i kuzynką (moją pasją jest snowboard)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także mam teraz ferie XD Raczej zostanę na ten czas w domku . Co do stylizacji jestem na TAK .Bardzo mi się podoba to zestawienie . Sweter i buty genialnie współgrają :] Czytałam , że niektórym przeszkadzają spodnie ... według mnie pasują one do tej stylizacji :] Jest ok . Jeszcze to genialne futro , które do pełnia całość . Niby banalna stylizacja , a mi bardzo przypadła do gustu

    POZDRAWIAM - Stefan.133

    OdpowiedzUsuń
  14. dopełnia .. nie do pełnie SORKA c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się. Buty dziwnie wyglądają z taką zimową górą i faktura spodni wygląda nienajlepiej.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przemawia do mnie. Na pierwszy rzut oka buty i sweter super, ale bez futra i do legginsów, czy obcisłych rurek. No nie, to futro mi do tego swetra nie pasuje. Sweter jest domowy, gorący napój w rękach i jeszcze futro? No chyba, że dopiero co nas odsypali i musimy się porządnie ogrzać. Wtedy przymknęłabym oko na dziwne spodnie

    OdpowiedzUsuń