2015/01/27

HOT or NOT

  franiaxz

natalcia1112:
Rockowa babcia? Trafne połączenie to kurtka i buty, ewentualnie rajstopy. Sukienka z zupełnie innej bajki, a o swetrze nawet nie wspomnę. NOT.

Aneczka96:
W ogólnie nie pasuje tutaj ta spódniczko-halka. Jakbyś dała jakąś fajną, mniej grzeczną fryzurę na pewno stylizacja wiele by zyskała, ale pod warunkiem zamiany dołu na jakieś fajne "mocne" spodnie. Dobrane dodatki sprawiłyby, że połączenie swetra z kurtką wyglądałoby ciekawie, a nie jak u babci, która próbuje się odmłodzić. Niestety, w tej formie nie mogę dać więcej niż NOT

_O_Emma_O_:
Ramoneska i delikatny biały sweter? Nie! Wygląda szkaradnie. Koronka przy spódniczce też nie bardzo pasuje. Brak dodatków. NOT.

nataliaszelc01:
Wszystko tu totalnie z innej beczki, a połączenie nie wygląda ładnie, ani ciekawie. Koniecznie wymieniłabym sweterek i pewnie również sukienkę, jest tutaj za delikatna. Ogólnie nie lubię takich zestawień, ta stylizacja nie przypadła mi do gustu. NOT.



BubblyKamanGirl

natalcia1112:
Torba i okulary do kosza. Nawet jeśli się z nich zrezygnuje to outfit i tak jest nudny i pusty. NOT.

Aneczka96:
Ten outfit kojarzy mi się z wyluzowaną uczennicą gimnazjum, która nie przebrała legginsów po wf :D Myślę, że w realnym, życiu po siłowni to by się sprawdziło, ale na stardoll niestety sprawa nie jest już tak łatwa. Nie ma nic co przyciągnęłoby uwagę. NOT.

_O_Emma_O_:
Tak właśnie ubierają się dziewczynki z podstawówki, które chcą być modne, ale nie wychodzi. Jedyne co by mogło zostać, to koszula, która jest ciekawym elementem w tej stylizacji. Ale samą koszulą świata nie zbawisz. NOT.

nataliaszelc01:
Nie wiem co myśleć o tej stylizacji. Z jednej strony ta koszula, szalik i buty nie wyglądają najgorzej. Natomiast te legginsy nie prezentują się tu najlepiej, a torebka za bardzo się błyszczy. Przydałaby się tutaj masa poprawek. Teraz NOT.



Kasia_sweet

natalcia1112:
Wzorki tu, wzorki tam.... Zrobił się tu jeden wielki bałagan. Ewentualnie, EWENTUALNIE jedyne co tu mogłoby być okej to spodnie i platformy. Okropna kolorystyka, paskudne okularki, źle skomponowane po prostu wszystko. NOT.

Aneczka96:
To jedna z tych stylizacji, na które zwracamy uwagę, ale powód i przemyślenia nie są pozytywne dla odbiorcy. Za dużo wzorków łączy się w tandetną całość, niestety w tej stylizacji nie można niczego poprawić tylko trzeba zacząć, inaczej od nowa. NOT.

_O_Emma_O_:
I tu zacytuję bardzo mądre słowa "W łączeniu wzorów najważniejsze jest pozostanie w podobnej tonacji kolorystycznej". Jeśli już łączymy kwiaty, paski plamki itd. najlepiej zastosować się do tej zasady. U ciebie kompletnie nie widać zastosowania tej regułki, przez co wyszło kiczowato. Brak dodatków i krzywo założone buty utwierdzają mnie w przekonaniu, że stylizacja zasługuje na NOT.

nataliaszelc01:
Twoja doll wygląda troszkę tak jakbyś strasznie się spieszyła i ubrała to, co było pod ręką. Zestawienie tej kurtki z legginsami to ogromny błąd. Te wzorki kompletnie do siebie nie pasują. Reszta dobrana i ubrana jest bardzo niestarannie, więc nie mogę dać pozytywnej ocenki. NOT.


nikiwi2468

natalcia1112:
No chyba jedyny normalny outfit dzisiaj. Niby wszystko pasuje, ale jest trochę mdło i nudno. Postaw na bardziej kolorową torebeczkę i duże okulary przeciwsłoneczne i będzie git. Na dzisiejszy dzień daję HOT/NOT.

Aneczka96:
To dzięki zgraniu pasków z szala i spodenek stylizacja wygląda ciekawie, ale im dłużej patrzę, tym bardziej to wszystko przestaje się kleić i współgrać. Bordowe pasy są zbyt przytłaczające, a sandałki za delikatne do całości. Na pierwszy rzut oka HOT/NOT, ale po analizie zostaje NOT z plusikiem.

_O_Emma_O_:
Wszystko ładne zgrane, szal przyciąga wzrok, ale brakuje mi tu jakiejś pięknej, czerwonej torebki, która ożywi całość. Zmieniłabym może jeszcze sandały, ale gdyby zostały, nie byłoby źle. HOT z minusem.

nataliaszelc01:
To chyba najlepszy zestaw z dzisiejszego postu, chociaż jest kilka rzeczy, których się przyczepię. Ten szalik wcale mi tutaj nie pasuje i zlewa się ze spodenkami. Reszta - koszula, spodnie, pasek i buty bardzo mi się podoba. Przydałby się tylko jakiś naszyjnik i byłoby idealnie. HOT/NOT.

Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: _O_Emma_O_, callmyName34, Niusia666, swetowa, a za dwa tygodnie: MoveYourBody7, anna237, karolcia9943, kadaer010.

11 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja....

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  2. zgaszam się z komentarzem wyżej, najlepsza jest ostatnia stylizacja i mi sie podoba :) Reszta ocen jest słuszna :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z komentarzami powyżej. Najlepsza jest ostatnia stylizacja. Oczywiście zgadzam się z ocenami:)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje szału nie robią, najlepiej wypadła nikiwi2468 :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja, reszta nie wyszła najlepiej- oceny są słuszne :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się stylizacja nikiwi2468 :)
    Ogólnie dzisiejsze wydanie zawiera słabe stylki, zgadzam się w pełni z ocenami.
    No nie wiem co więcej pisać, w pierwszej poprzez za wysoko nałożony sweter doll wygląda jak dzwonnik z N. Dame xD
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście pierwsza stylka to rockowa babcia ;) Druga stylizacja nie jest zła, jednak dobra też. Trzecia to wg mnie totalna porażka - istne namnożenie deseni. Najbardziej podoba mi się outfit nikiwi2468. Troszkę nudny, jednak ładny.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami, jak i z dziewczynami wyżej. Najbardziej podoba mi się stylizacja nikiwi2468.
    Reszta mi się zupełnie nie podoba.

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się dzisiejsze HOT/NOT. Stylizacje są bardzo słabe, według mnie. Żadna jakoś nie przypadła mi do gustu,są raczej tandetne. Jakbym miała wybrać jedną ,która mi się najbardziej spodobała z tych czterech,to mój wybór padłby na nikiwi2468. Jedyna coś namieszała w swojej stylizacji co jest okej i nie jest najgorzej.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  10. - franiaxz - zgadzam się, że stylizacja wygląda jak u babci, która chce być na czasie i wszystko średnio ze sobą wygląda; zdecydowanie NOT

    - BubblyKamanGirl - stylizacje nie jest w moim guście, ogólnie nie podoba mi się takie zestawienie ubrań, jedyne co mi się podoba to kolusza; NOT

    - Kasia_sweet - tutaj również się zgadzam, że wszystko jest kompletnie z innej bajki i za dużo różnych wzorów naraz w jednej stylizacji, nie ma zachowanej spójności kolorystycznej, najlepiej byłoby to wszystko rozdzielić i zrobić z tego kilka stylizacji; NOT

    - nikiwi2468 - tutaj niezabardzo mi się podoba, ale pasuje kolorystycznie do siebie i tworzy spójną całość, HOT/NOT

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń