2015/01/17

Oceny Apartamentów

DzikaNaomi


Apartament jest idealny pod każdym względem. Miałaś wspaniałą koncepcję, którą udało Ci się zrealizować w stu procentach. Biały kolor jest ciekawie połączony z delikatną morską barwą, co wygląda cudownie. Widać, iż bardzo się postarałaś no i oczywiście masz talent :)
Moja ocena: 5/5

LovitaMiss


Widać, że miałaś jakiś pomysł na urządzenie tego pokoju, co jest dużym plusem. Niestety o Twoim pokoju nie mogę napisać nic, co napisałam wyżej. Podobają mi się zasłonki oraz bombka-renifer. Fajnie, że zachowałaś jeszcze świąteczny klimat, jedna w tym pokoju panuje zbyt duży chaos. Po poziomie jaki posiadasz widać, że nie jesteś nową użytkowniczką i masz jakiś tam staż, dlatego dziwię się, że urządziłaś apartament w taki "zwykły" sposób.
Moja ocena: 1/5

Zgadzacie się z ocenami?

11 komentarzy:

  1. Pierwszy apartament - WOW, cudowny. Każdy, nawet najmniejszy szczegół jest przemyślany. Całość robi piorunujące wrażenie. Dosłownie widać tą lekkość klimatu w pokoju - delikatny wietrzyk i morska bryza ♥ Zdecydowanie nie można się do niczego przyczepić :) Jest świetnie i jeszcze jedno WOW.
    Drugi apartament mi się nie podoba i zgadzam się z tym co napisałaś.
    Uważam, że obie oceny są adekwatne do apartamentu.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam tak samo ;) pierwszy jest fantastyczny świetnie dobrany każdy element, wszystko razem świetnie ze sobą współgra. Od razu czuć klimat lata, morskich fal, lekkiego wietrzyku rozwiewającego zasłony w oknach, gorących dni nad egzotycznym morzem !!!! Poprostu gdyby mieć taki apartament w rzeczywistości - to jest marzenie ♥ ♥ ♥
    Natomiast co do drugiego to trochę nieprzemyślane urządzenie tego pomieszczenia można byłoby coś niecoś pozmieniać.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam że DzikaNaomi ma najpiękniejszy apartament na stardoll, jest pod każdym względem cudowny, wszystko jest dopięte na ostatni guzik <3
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  4. DzikaNaomi -> apartament jest naprawdę cudowny i nie ma się do czego przyczepić (:

    LovitaMiss -> nie podoba mi się. Ściana nie pasuje do wystroju po lewej stronie, ale pasuje do prawej. Jednak całość daje źle prezentującą się kompozycję.

    Zgadzam się z ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z opiniami. Pierwszy bardzo ładny, taki świeży z wakacyjnym klimatem. Natomiast drugi słaby, nic do siebie nie pasuje.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy apartament to po prostu cudoo *.*
    Aż nie mogę sie napatrzeć, w przeciwieństwie do drugiego. Zgadzam sie z ocenami.
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za ocenę i miłe komentarze. To bardzo miłe :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  8. DzikaNaomi - Jest to jeden z najładniej urządzonym pokoi/apartamentów,które się tutaj zgłosiły. Wszystko do siebie idealnie pasuję,a widok za oknami,zapiera dech w piersiach. Wszystko jest tu tak starannie wykonane,ile pracy musiałaś tutaj włożyć. Nie wiem czy ja sama bym temu podołała. Kolory fajnie ze sobą współgrają - niebieski,biały i niekiedy zielony. CUDO. Gdy tylko odwiedziłam apartament Twojej doll mogę spokojnie powiedzieć,że KAŻDY,po prostu każdy pokój jest przepiękny i godny uwagi. W tym momencie mam przez Ciebie takie kompleksy co do mojego apartamentu,że aż głowa mnie zaczęła boleć,haha. Jak najbardziej zgadzam się z oceną!

    Lovita Miss - apartament może nie należy do najgorszych,pamiętam jak były tutaj kiedyś totalne porażki,ale też nie należy do najlepszych. Potrzebuję on trochę pomysłu i zaangażowania,bo na razie wygląda jakby był robiony,żeby tylko był. Kolory w ogóle do siebie nie pasują,a to przecież jedna z najważniejszych rzeczy w urządzaniu. Choinka jest jedyną rzeczą w pokoju,która jest godna uwagi i dzięki niej się chyba tylko ratujesz. Prawy kącik by był okej,gdyby był większy. Niepotrzebnie ta ściana na środku. Może warto z tych mebli zrobić dwa oddzielne pokoje? Zgadzam się z oceną..

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza lepsza. :>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie dzikanaomi ma swietny pokój i zgadzam sie z oceną zaś ten drugi pokój jego aranżacja też mi się podoba i dałabym wyższą ocene :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy apartament to po prostu cudo ! Nic dodać nic ująć.
    Za to drugi apartament wcale nie jest najgorszy, bo widziałam o wiele gorsze apartamenty. Po prostu trzeba trochę nad nim posiedzieć, zaangażować się, po prostu zaczerpnąć inspiracji. Wymaga tylko trochę czasu :)
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń